V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos olet hän, joksi luulen, niin ei mulla ole sun numeroa tai sitten olen sen hukannut, jos sen mulle joskus annoit. En voi sattuneesta syystä enää tulla sinne, missä tavattiin. Nolottaakin kaikki, kun en itsekään ymmärrä, miksi niin toimin. Harmittaa myös ystävyyden loppuminen.Meillä on 6v ikäeroa
Kysy irl, jos kiinnostaa.Kerro mulle jos sulla on isoja huolia..
Mikään ei tapahdu tyhjiössä, kaikilla tapahtumilla ja sattumuksilla on esihistoriansa ja taustatapahtumansa. Toivottavasti voit hyvin.Miksi kaikki tapahtui?
Sulla on erikoinen ymmärrys siitä, mitä toimintasi vaikuttaa. Jos rakas ihminen olisi tehnyt sulle paskan tempun, voisitko hyvin?Mikään ei tapahdu tyhjiössä, kaikilla tapahtumilla ja sattumuksilla on esihistoriansa ja taustatapahtumansa. Toivottavasti voit hyvin.
No niinhän mä todellisuudessa olenkin jäänyt, mutta en mä sitä tutuille voi huudella tai missään somessa. Niille sanotaan muu syy.Sanoit jääneesi tänne mun takia. Siltä tosiaan vaikuttaa. Puhut mitä sylki suuhun tuo.
Ei hän vastaisi varmaankaanKysy irl, jos kiinnostaa.