V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vihreät. Olen humanoidiMinkä väriset pillu- tai munakarvat teillä on?
Pillukarvat on pinkit, munakarvat mustat.Minkä väriset pillu- tai munakarvat teillä on?
K taitaa olla kotimatkalla, kiva että pääsi moikkaamaan homoklaania vikana päivänä.
Ei ole. He is resting. Aurinkotuolissa. Kuka on ottanut kuvan? Tunnistatteko varjon? Ei vaikuta pikkuveljeltä. Voi toki olla vanha kuva, tai sitten Rony on reissussa edelleen mukana. Hänen profiilinsa tuo voisi olla.
Ronyn varjolta näyttäis, edelliset jutut kyllä viittais mahdolliseen kotiinpaluuseen.Ei ole. He is resting. Aurinkotuolissa. Kuka on ottanut kuvan? Tunnistatteko varjon? Ei vaikuta pikkuveljeltä. Voi toki olla vanha kuva, tai sitten Rony on reissussa edelleen mukana. Hänen profiilinsa tuo voisi olla.
Se on Kn oma varjo, etkö noita varpaita tunnista? On muokannut itsensä tyhjään aurinkotuoliin.Ronyn varjolta näyttäis, edelliset jutut kyllä viittais mahdolliseen kotiinpaluuseen.
Vanha juttu, homoklaani paljastui eilen.K ja B reunited!!!![]()
Varmaan haaberi. Thaikkulandiassa on.Ei ole. He is resting. Aurinkotuolissa. Kuka on ottanut kuvan? Tunnistatteko varjon? Ei vaikuta pikkuveljeltä. Voi toki olla vanha kuva, tai sitten Rony on reissussa edelleen mukana. Hänen profiilinsa tuo voisi olla.
Kai tää on vitsi vai oletko täysin sokea? Kärtsä itse ottanut kuvan tyhjästä tuolista ja editoinut itsensä siihen. Kato nyt miten kökösti on tehty ihan tarkoituksella.Ei ole. He is resting. Aurinkotuolissa. Kuka on ottanut kuvan? Tunnistatteko varjon? Ei vaikuta pikkuveljeltä. Voi toki olla vanha kuva, tai sitten Rony on reissussa edelleen mukana. Hänen profiilinsa tuo voisi olla.
Siis ei varjossa näy mitään varpaita, ja tossa muokatussakin himmentyneet. Plus miks ois kytänny jotain K varpaita.Se on Kn oma varjo, etkö noita varpaita tunnista? On muokannut itsensä tyhjään aurinkotuoliin.
Kärde ja Bess/Behm lähinnä, jos joku B:llä alkava.K ja B reunited!!!![]()
Totta! En huomannutkaan viimeistä stooria.Ei ole. He is resting. Aurinkotuolissa. Kuka on ottanut kuvan? Tunnistatteko varjon? Ei vaikuta pikkuveljeltä. Voi toki olla vanha kuva, tai sitten Rony on reissussa edelleen mukana. Hänen profiilinsa tuo voisi olla.
Keksipä lisää.OMG! Niin käsi kädessä siellä ollaan!!![]()
Kuulostipa kamalaltaAlko näköjään biisin promoaminen.
Voi mummo näkyy kyllä varpaat mustissa rantatossuissa.Siis ei varjossa näy mitään varpaita, ja tossa muokatussakin himmentyneet. Plus miks ois kytänny jotain K varpaita.
Eipä näykään.Voi mummo näkyy kyllä varpaat mustissa rantatossuissa.
Kai tää on vitsi vai oletko täysin sokea? Kärtsä itse ottanut kuvan tyhjästä tuolista ja editoinut itsensä siihen. Kato nyt miten kökösti on tehty ihan tarkoituksella.
Huolestuttaa mummojen ja mammojen digitaidot.Kai tää on vitsi vai oletko täysin sokea? Kärtsä itse ottanut kuvan tyhjästä tuolista ja editoinut itsensä siihen. Kato nyt miten kökösti on tehty ihan tarkoituksella.