V
vierailija
Vieras
Siirtynyt osittain juoruiluketjuun kai vai hiljenikö sekin? En itse sinne enää mennyt.Jaa bk-servullako? Eikös siellä se keskustelu jo ole loppunut, näin ymmärsin aiemmista puheista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siirtynyt osittain juoruiluketjuun kai vai hiljenikö sekin? En itse sinne enää mennyt.Jaa bk-servullako? Eikös siellä se keskustelu jo ole loppunut, näin ymmärsin aiemmista puheista.
Siellä ne jauhaa.Siirtynyt osittain juoruiluketjuun kai vai hiljenikö sekin? En itse sinne enää mennyt.
Mut kattokaas Markon uusimmat seuratut: siellä on Kärtsän pikkuveli ja Bojanin siskokin! Mistä lyödään vetoa, niin siellä on nyt suuren luokan Balkanin kihlajaiset menossaKoko suku ja tuttavapiiri mukana.
Tuhkimo ei ole kyllä päässyt mukaan bileisiin, harmi! Joutuu K olemaan nyt ilman seuralaista ja seuraamaan sivusta muiden onnea.
Hmm, joo, totta.Kenen kihlajaiset? Ei Dzejla viettäisi kihlajaisia ilman rakkaita siskojaan, ja he eivät ole paikalla. Vai olisiko kyseessä Markon ja kumppaninsa kihlajaiset?
Missä klaaneissa? Jossain itäblokin nobody homoklaaneissakoJotenkin tuntuu mukavalta, että noi on isolla porukalla kokoontuneet Thaimaahan. Kärtsä ja Pikkuveli jengissä mukana, JO:n tyypit, nyt sitten uutena Marko kumppaninsa kanssa. Tuskin osasi Pöyhösen poika neljä vuotta sitten arvata, millaisissa klaaneissa se on muutaman vuoden kuluttua mukana.
Jere on aina ollut mukana isoissa porukoissa, ei tuossa mitään ihmeellistä ole.Jotenkin tuntuu mukavalta, että noi on isolla porukalla kokoontuneet Thaimaahan. Kärtsä ja Pikkuveli jengissä mukana, JO:n tyypit, nyt sitten uutena Marko kumppaninsa kanssa. Tuskin osasi Pöyhösen poika neljä vuotta sitten arvata, millaisissa klaaneissa se on muutaman vuoden kuluttua mukana.
Höpön löpöä.Jere on aina ollut mukana isoissa porukoissa, ei tuossa mitään ihmeellistä ole.
Voi luoja, pitääkö sille nyt enää mitään todisteita hakea? Ovat yhdessä, anna olla.Mielenkiintoista et JO tyttöystävineen reissaa Markon ja tämän miehen kanssa. Kyllähän tämä koko ajan antaa enemmän todisteita B:n ja Dz:n suhteesta.
Kiva, jos menneet tänään käymään homoklaanissaJere on aina ollut mukana isoissa porukoissa, ei tuossa mitään ihmeellistä ole.
Lopeta nyt ihmeessä, koska tuo on ihan fakta. Jere ympärillä on lapsuudesta lähtien ollut suuria porukoita. Hän on aina viihtynyt suuressa lössissä.Höpön löpöä.
Voi luoja, pitääkö sille nyt enää mitään todisteita hakea? Ovat yhdessä, anna olla.
Aika eri asioita, plus ei noin suuria, paitsi joku jäkisjoukkue, eikä sielläkään pelannut ees ylemmällä tasolla.Lopeta nyt ihmeessä, koska tuo on ihan fakta. Jere ympärillä on lapsuudesta lähtien ollut suuria porukoita. Hän on aina viihtynyt suuressa lössissä.
Eiköhän Jere ole ennenkin homoja nähnyt.Kiva, jos menneet tänään käymään homoklaanissa![]()
Tä?! Onhan se ollut selvää jo pitkään!Mielenkiintoista et JO tyttöystävineen reissaa Markon ja tämän miehen kanssa. Kyllähän tämä koko ajan antaa enemmän todisteita B:n ja Dz:n suhteesta.
Ei välttämättä itäblokin homomenoa.Eiköhän Jere ole ennenkin homoja nähnyt.![]()
Mistä ihmettä sä horiset. Ootko koskaan ees seurannut tai lukenut Jeren elämästä. Hakoteillä oot selvästi. Eikä kyse ole pelkästä jäkisjoukkueesta vaan Jerellä on laaja piiri ihan senkin ulkopuolella.Aika eri asioita, plus ei noin suuria, paitsi joku jäkisjoukkue, eikä sielläkään pelannut ees ylemmällä tasolla.
Ei minulle. Itse oon epäillyt B&Dz suhdetta. Nyt alan uskomaan siihen.Tä?! Onhan se ollut selvää jo pitkään!
Itse en kyllä ole vakuuttunut vieläkään (kertonee vain, että samassa paikassa ovat kuin Marko)Itse en ole ollut noin varma tästä B&Dz suhteesta niinkun sinä, mut kylhän todisteet puoltaa koko ajan enemmän sitä, et suhteessa ovat
Onko Jurella tyttis?Taitaa kärtsä ja pikkuveli olla ainoat tuolla ilman puolisoa. Joksuillakin kaikilla tyttikset mukana.
Eivätköhän ole pariskuntalomalla kaikki vaikkakin suuren porukan kesken.Itse en kyllä ole vakuuttunut vieläkään (kertonee vain, että samassa paikassa ovat kuin Marko)
Kärdellä kyllä onTaitaa kärtsä ja pikkuveli olla ainoat tuolla ilman puolisoa. Joksuillakin kaikilla tyttikset mukana.