Mulla menee hermot miehen jatkuvaaan huomautteluun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitta täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitta täynnä

Vieras
siis mulla on mitta täys! oon ollut kiltti,nielenyt vaan kaiken:/
kokojan jotakin huomautettavaa musta,millon mistäkin. negatiivista,aina. puuttuu mun ajamiseen,ruuanlaittoon,ihan kaikkeen!
tänään kun 3v. lapsellamme tuli haava sormeen ja siitä ei tosin vuotanut enää verta,mut lapselle on tosi tärkeä juttu että laitetaan se laastari. miehen mielestä se on kauhee tuhlausta:O "sitten kun oikeesti tulee haava,ei oo laastareita!!".

perheellämme on suuria ongelmia, ja mies jaksaa narista ko. "pikkuasioista".

äksyilee,räyhää,nimittelee sekä minua että lapsiayms yms

Nyt kerrot suoraan miehellekin, että mitta on tullut täyteen! Älä niele tuollaista käytöstä äläkä ole liian kiltti, jotkut ihmiset ottaa sen niin, että olet antanut heille luvan kävellä suoraan yli. Sano napakasti vastaan.

• Tykkää
Reactions: marabou
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä;24505248:
siis mulla on mitta täys! oon ollut kiltti,nielenyt vaan kaiken:/
kokojan jotakin huomautettavaa musta,millon mistäkin. negatiivista,aina. puuttuu mun ajamiseen,ruuanlaittoon,ihan kaikkeen!
tänään kun 3v. lapsellamme tuli haava sormeen ja siitä ei tosin vuotanut enää verta,mut lapselle on tosi tärkeä juttu että laitetaan se laastari. miehen mielestä se on kauhee tuhlausta:O "sitten kun oikeesti tulee haava,ei oo laastareita!!".

perheellämme on suuria ongelmia, ja mies jaksaa narista ko. "pikkuasioista".

äksyilee,räyhää,nimittelee sekä minua että lapsiayms yms

Mulla kans ukko joka jaksaa aina mäkättää turhan päiväisistä jutuista, siis hirveät kilarit joka päivä siitä että täytän astianpesukoneen sen mielestä väärään järjestykseen! Siis JOKA PÄIVÄ melkein kun töistä tulee vetää kilarit asiasta! Täyttäköön hitto sitten itse, mutta kun sekään ei kelpaa!! Se on pahempi nalkuttamaan kun pahinkaan akka!! Ja asioista jotka oikeasti eivät ole mitään elämäntärkeitä!!

Kaikesta mies sanoo oman mielipiteen ja yleensä se on negatiivinen. Olen alkanut sanomaan vastaan ettei hänkään ole täydellinen. Osaa kyllä näissä tilanteissa laittaa itsensä marttyyrinrooliin.

[QUOTE="hmmmmm";24505360]Mulla kans ukko joka jaksaa aina mäkättää turhan päiväisistä jutuista, siis hirveät kilarit joka päivä siitä että täytän astianpesukoneen sen mielestä väärään järjestykseen! Siis JOKA PÄIVÄ melkein kun töistä tulee vetää kilarit asiasta! Täyttäköön hitto sitten itse, mutta kun sekään ei kelpaa!! Se on pahempi nalkuttamaan kun pahinkaan akka!! Ja asioista jotka oikeasti eivät ole mitään elämäntärkeitä!![/QUOTE]

ja ei kyllä huomauttele ihan kaikesta, mutta tietyistä asioista jatkuvasti. Samoin jos minä olen auton ratissa niin ihan koko ajan tulee kommenttia, silti ei itse tule rattiin mutta huomautella kyllä jaksaa kuinka vaihdan kaistaa väärin, kuinka en kiihdytä auto tarpeeksi nopeasti, kuinka jarrutan liian nopeasti jne jne. Hyvinhän tuo autoilu tosin on sujunut minulta 6 vuotta aina silloin kun mies ei ole samassa autossa joten en nyt NIIN huono kuski voi olla!!

[QUOTE="hmmmmm";24505386]ja ei kyllä huomauttele ihan kaikesta, mutta tietyistä asioista jatkuvasti. Samoin jos minä olen auton ratissa niin ihan koko ajan tulee kommenttia, silti ei itse tule rattiin mutta huomautella kyllä jaksaa kuinka vaihdan kaistaa väärin, kuinka en kiihdytä auto tarpeeksi nopeasti, kuinka jarrutan liian nopeasti jne jne. Hyvinhän tuo autoilu tosin on sujunut minulta 6 vuotta aina silloin kun mies ei ole samassa autossa joten en nyt NIIN huono kuski voi olla!![/QUOTE]

Itse hän siis on "täydellinen kuljettaja" ja muutenkin tekee kaiken oikein ja minä väärin.

Meilläki. ukko huomauttelee kaikesta. Naamani on kuulemma kuin velholla, tissit kuin halkorukkaset, perse jättiläisen muodoton tynnyritakamus ja pimppi löysä kuin äidin käsi. Tälläistä kuulen päivästä toiseen
Välillä soittaa töistäkin ja huomauttelee työkavereiden nauraessa taustalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Itkevä vaimo;24505479:
Meilläki. ukko huomauttelee kaikesta. Naamani on kuulemma kuin velholla, tissit kuin halkorukkaset, perse jättiläisen muodoton tynnyritakamus ja pimppi löysä kuin äidin käsi. Tälläistä kuulen päivästä toiseen
Välillä soittaa töistäkin ja huomauttelee työkavereiden nauraessa taustalla.

Et kai ole tosissas?

minulla kans mies huomautteli minun ajamisessa kaikista pikku asioista. No, mies on kyllä kokeneempi ajaja kuin minä, mutta osaa minäkin ajaa riittävän hyvin. Kerran talvella mies taas jotain mitätöntä asiaa huomautti (oltiin 2 km päässä kotoa). Minä vedin bussipysäkille ja sanoin (tai pitemminkin karjaisin): Njo se on perkele kun pitää siitä kakkoskuskin paikalta jatkuvasti neuvoa. Jos ei kyyti miellytä, niin minun puolesta saat tästä lähtien minua kyyditä, minä en sinun läsnäollessa rattiin enää tartu. Minä ajan tämän pätkän kotiin vielä.. Jos napina vielä jatkuu tulevaisuudessakin niin ole hyvä, astu ulos ja kävele perässä kotiin. Jos tarvitsen apua, niin osaan kyllä pyytää ajamiseen neuvola. Mites on, ootko turparullalla tulevaisuudessa minun kyydissä vai lähdetkö kävelemään kotiin?"

eipä ole sen jälkeen kuulunut vierestä napinaa minun ajaessa. Suutun omasta mielestäni tosi harvoin, koska en jaksa ottaa pulttia pikku jutuista, mutta tuolloin kilahdin ihan kunnolla. Nykyisin kuuluu viereltä jopa toisinaan kehuja minun ajamisesta.

Miehelläni ei ole minusta kuin huonoa sanottavaa. Ulkonäkö, äly, kodin hoito, lastenhoito, seksi, vaatemaku. Kaikki on hänen mielestään minulla karmeaa. Kysyessä miksi ylipäätään haluaa olla tälläisen epäonnistujan kanssa mies vaan nauraa ja sanoo että suoraan sanoen säälistä kun tuskin muille kelpaisin:(

[QUOTE="Epäonnistunut";30358472]Miehelläni ei ole minusta kuin huonoa sanottavaa. Ulkonäkö, äly, kodin hoito, lastenhoito, seksi, vaatemaku. Kaikki on hänen mielestään minulla karmeaa. Kysyessä miksi ylipäätään haluaa olla tälläisen epäonnistujan kanssa mies vaan nauraa ja sanoo että suoraan sanoen säälistä kun tuskin muille kelpaisin:([/QUOTE]

Miksi sä olet tuollaisen kusipään kanssa? Älä vaan sano, että rakastat sitä. Sinuna ottaisin ja lähtisin, jos ukko sanoisi ettet kelpaa kellekään niin vastaa, että parempi yksin kun tuollaisen paskapään kanssa. Ja tottahan se on. Itse olen tuollaisesta miehen irvikuvasta päässyt eroon, ja se oli elämäni fiksuin teko! Kummasti kelpasin muillekin, vaikka mies muuta väitti... Nyt onnellisesti naimisissa :)

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Meillä isäntä valehtelee puolitutuille että olen muka mieheni velipuoli. Itkettää😢
Samanlainen meno tällä palstalla. Persutrolli loukkaa minua jatkuvasti sairailla viesteillään.
Alkoholistit käyttävät tässä ketjussa kuvailtua kieltä.
Narsistit ovat vielä julmempia.
Älkää siis ihmetelkö miksi olen pysynyt miehistä täysin erossa avioeroni jälkeen.

Tämä palsta on parasta terapiaa aapeen ongelmaan.
Kun luet palstan miesoletettujen kirjoituksia, huomaat, että siippasi on painonsa verran kultaa heihin verrattuna.
Suomen pahimmat törkyturvat miesoletetut eivät lähde tältä palstalta kulumallakaan.

Yhteistyössä