V
vierailija
Vieras
Ei ole mitään todisteita siitä niin että.. Eiköhän sitä muitakin väliaikaisia ratkaisuja voi olla. Haloo nyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole mitään todisteita siitä niin että.. Eiköhän sitä muitakin väliaikaisia ratkaisuja voi olla. Haloo nyt.
Miksi porukka kuvittelee, että ero on jotenkin tuore? K ilmoitti jo kesällä, että äiti käy siivoamassa ja että on ollut sinkku jo pidempään. Marraskuun haastattelussa kertoi, että yhdessä vaiheessa istutti vanhempansakin alas kertoakseen, kuinka vaikeaa hänellä on ollut. Ei siis istuttanut heitä tuolloin marraskuussa vaan paljon aiemmin. Suhde on ollut katkolla (ehkä vähän on ja off) ainakin vuoden 2024 syksystä. K itse mainitsi Vain elämäässä, että antaa aina uusia mahdollisuuksia liian monta kertaa, joten todennäköisesti on yritetty muutaman kerran uudestaan. Ehkä lopullinen ero on tullut vasta tänä vuonna mutta ei sekään ole tullut nyt jouluna vaan paljon ennen.
Olisi ihan mahtavaa, jos K oikeasti olisi löytänyt uuden eikä tämä ole vain myrsky vesilasissa.
Huono yritys valkopestä fanittamaasi nytten, eipä kuule mene minulle läpi, Seiskan jutussa lukee K tykkäilleen kuntovalmentajan postauksista jo kesällä.Kuule. Tiedän monia, jotka ovat muuttaneet pois yhteisestä kodista ja bunkanneet siellä sun täällä, kunnes löytyy sopiva asunto, jonne muuttaa. Kärtsä on ollut niin paljon poissa syksylläkin, että ovathan he voineet sopia myös siitä, et toinen voi asua siellä aina kun hän on poissa ja tuskin he nyt niin riidoissa on olleet, etteivätkö olis voineet vaikka yhdessäkin vielä asua välillä.
Mene Pentti nukkumaanHuono yritys valkopestä fanittamaasi nytten, eipä kuule mene minulle läpi, Seiskan jutussa lukee K tykkäilleen kuntovalmentajan postauksista jo kesällä.
Kuka valkopesee ja mitä? Ai sitä, että se mimmi kävi vähän vieraissa?Huono yritys valkopestä fanittamaasi nytten, eipä kuule mene minulle läpi, Seiskan jutussa lukee K tykkäilleen kuntovalmentajan postauksista jo kesällä.
En ole kyseinen kirjoittaja, väärintunnisteleva K fani.Mene Pentti nukkumaan![]()
No mitä hittoa nyt taas? Kai nyt postauksista voi tykkäillä muutenkin.Huono yritys valkopestä fanittamaasi nytten, eipä kuule mene minulle läpi, Seiskan jutussa lukee K tykkäilleen kuntovalmentajan postauksista jo kesällä.
Juu ilmeisesti.Kuka valkopesee ja mitä? Ai sitä, että se mimmi kävi vähän vieraissa?
Huono yritys valkopestä fanittamaasi nytten, eipä kuule mene minulle läpi, Seiskan jutussa lukee K tykkäilleen kuntovalmentajan postauksista jo kesällä.
Kannattaa muistaa, että perätön väite voi johtaa kunnianloukkausjuttuun ennenkuin liikaa innostutte.Juu ilmeisesti.
No mitä hittoa nyt taas? Kai nyt postauksista voi tykkäillä muutenkin.
Ja eihän me tiedetä että vaikka ois ollutkin vanha suhde katkolla jo silloin. Mun yksi tuttukin asui ex-miehensä kanssa yli vuoden vielä sen jälkeen kun olivat päättäneet erota ja kertoneet siitä ystävillekin.
Palstamammoilla on valtava tarve löytää solvattavaa. Erot on aina surullisia, eikä siihen tarvita kenekään ulkopuolisen huuteluita tai spekulointeja.Kannattaa muistaa, että perätön väite voi johtaa kunnianloukkausjuttuun ennenkuin liikaa innostutte.
Niin tykkäili K:n velikin. Ja kaveri. Ihan yhtä paljon.Huono yritys valkopestä fanittamaasi nytten, eipä kuule mene minulle läpi, Seiskan jutussa lukee K tykkäilleen kuntovalmentajan postauksista jo kesällä.
En minä heitä pariksi oo uskonutkaan tai toivon, ettei se asia ole niin. Huonontaa käsitystäni J, jos tää pitäis paikkansa.Niin tykkäili K:n velikin. Ja kaveri. Ihan yhtä paljon.
Ja kaiken lisäksi kuntovalmentaja on ollut syksyyn asti parisuhteessa.
Ehkä Seiskan jutuista tai tykkäyksistä ei kannattaisi vetää mitään varmoja johtopäätöksiä.
Mä tykkäsin just yhden miehen postauksistaNiin tykkäili K:n velikin. Ja kaveri. Ihan yhtä paljon.
Ja kaiken lisäksi kuntovalmentaja on ollut syksyyn asti parisuhteessa.
Ehkä Seiskan jutuista tai tykkäyksistä ei kannattaisi vetää mitään varmoja johtopäätöksiä.
Ihanko Varmasti.Ei varmasti ole. Eiköhän tätä eroa ole tehty jo pidempään, mutta virallisesti se muutto oli vasta äsken. Onhan he voineet asua erillään vaikka miten pitkään.
Paskat sun 2024 katkot Olihan ne kaverin häissäkin yhdessä syksyllä. Ei sellaisissa näyttäydytä ihan randomeiden kanssaMiksi porukka kuvittelee, että ero on jotenkin tuore? K ilmoitti jo kesällä, että äiti käy siivoamassa ja että on ollut sinkku jo pidempään. Marraskuun haastattelussa kertoi, että yhdessä vaiheessa istutti vanhempansakin alas kertoakseen, kuinka vaikeaa hänellä on ollut. Ei siis istuttanut heitä tuolloin marraskuussa vaan paljon aiemmin. Suhde on ollut katkolla (ehkä vähän on ja off) ainakin vuoden 2024 syksystä. K itse mainitsi Vain elämäässä, että antaa aina uusia mahdollisuuksia liian monta kertaa, joten todennäköisesti on yritetty muutaman kerran uudestaan. Ehkä lopullinen ero on tullut vasta tänä vuonna mutta ei sekään ole tullut nyt jouluna vaan paljon ennen.
Olisi ihan mahtavaa, jos K oikeasti olisi löytänyt uuden eikä tämä ole vain myrsky vesilasissa.
Höpö höpö, tässä tekstissä on pielessä kaikki.
No eihän nämä täällä mitään tiedä.Ihanko Varmasti.
Mikäs siinä olisi huonoa? Kiva, jos löytänyt uuden rakkauden huonon suhteen jälkeen.En minä heitä pariksi oo uskonutkaan tai toivon, ettei se asia ole niin. Huonontaa käsitystäni J, jos tää pitäis paikkansa.
Mitä se todistaa mistään parisuhteesta ja sen tilasta? Siis että mennään yhteisen kaverin häihin? Tai että ylipäätään ollaan sovussa ja hyvissä väleissä? Ei kaikki erot aina oo suurta draamaa.Paskat sun 2024 katkot Olihan ne kaverin häissäkin yhdessä syksyllä. Ei sellaisissa näyttäydytä ihan randomeiden kanssa
Haoo haloo kuuleeko merenpohja. Eiköhän sitä muitakin väliaikaisia ratkaisuja voi olla. Haloo nyt.
Kiusaaja.Mikäs siinä olisi huonoa? Kiva, jos löytänyt uuden rakkauden huonon suhteen jälkeen.
Niin niin niinMitä se todistaa mistään parisuhteesta ja sen tilasta? Siis että mennään yhteisen kaverin häihin? Tai että ylipäätään ollaan sovussa ja hyvissä väleissä? Ei kaikki erot aina oo suurta draamaa.
Millä tavalla on kiusaamista taas nytten.Kiusaaja.