V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ANALYYSINI:Suolestani suhahti, kaasu ulos tuhahti.Sitten nenääni alkoi polttaa, ei auta vaikka wolttaan.Seuraavaksi pötköt pöksyihini putkahti ja naamani punaiseksi hujahti.Nyt siis minua hävettää, aion itseni pois näivettää.
Kun
Koira
Haukahti,
Niin
Peppureikäni
Paukahti.
Tuli
Paljon
Kaasua
Ulos,
Paha
Haju oli
Lopputulos.
Se polteli
Pahasti nenää,
Rukoilin:"rakas
Peppuni, älä
Piere enää".
Pyllyni
Rutisee,
Suhisee.
Kaasu ulos
Tuhisee,
Puhisee.
Paha on
Haju,
Lähtee
Siitä taju.
GÖNTSÄ PÖTKÖNEN
Mietin, mitä hän miettii.Mitä mietit?![]()
Mietin että olet elämäni rakkaus. Mutta en sinua saa kun olet sen toisen kanssa.Mitä mietit?![]()
Olipa kaunista mutta myös surullista samaan aikaan. Aina kaikki ei ole mahdollista, vaikka itse miten haluaisi. </3Mietin että olet elämäni rakkaus. Mutta en sinua saa kun olet sen toisen kanssa.
Mietin, että jos kanat jatkaisivat munimistaan, mutta munia ei enää syötäisi, niin kauanko kestäisi että kanat täyttäisivät maan? Ja myös, että miten mahtoi kaivatun ystävänpäivä sujua.Mitä mietit?![]()
Eikö tällaisia voi kysellä tekoälyltä?Mietin, että jos kanat jatkaisivat munimistaan, mutta munia ei enää syötäisi, niin kauanko kestäisi että kanat täyttäisivät maan? Ja myös, että miten mahtoi kaivatun ystävänpäivä sujua.
Nyt on tainnut jäädä pari biologian oppituntia väliinMietin, että jos kanat jatkaisivat munimistaan, mutta munia ei enää syötäisi, niin kauanko kestäisi että kanat täyttäisivät maan? Ja myös, että miten mahtoi kaivatun ystävänpäivä sujua.
Miksi pitäisi? Ei minua vastaus kiinnosta, vaikka asiaa mietinkin.Eikö tällaisia voi kysellä tekoälyltä?