V
vierailija
Vieras
Älä yritäEi ole sellaista sanaa viljelty siellä, eikä täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä yritäEi ole sellaista sanaa viljelty siellä, eikä täällä.
Jos on niin K faneilta, ei miltäkään shippajilta. Niitähä Häärijän haukkujatkin vaikutti olevan.Älä yritä
Ihan samat kolhoksi haukkumiset on tuolla shippaus discordissaJos on niin K faneilta, ei miltäkään shippajilta. Niitähä Häärijän haukkujatkin vaikutti olevan.
Toi on kirjoilla.Ei hitto. Kohta kolme vuotta mennyt ja joku jaksaa edelleen trollata tällä samalla litanialla.
Kolhous ei ole haukkumista, vaan nähtävissä oleva asia Dz:ssä.Ihan samat kolhoksi haukkumiset on tuolla shippaus discordissa
Samat tyypit siellä haukkuu kuin täälläIhan samat kolhoksi haukkumiset on tuolla shippaus discordissa
Nyt tulee sellaista puppua.Ei ole sellaista sanaa viljelty siellä, eikä täällä.
Luulen kyllä, että just päinvastoin.
Ei kukaan tule haistelemaan sitä.Mihin hävis mun kysymys haiseeko toosa?
Enemmin kyllästyi varjossa oleskeluun, arvostuksen puutetta.Mä luulen kanssa, että siellä tuli jollekin mitta täyteen. Ja mistäpä me tiedämme, mitä kaikkea ennen sitä on tapahtunut ja kenen kanssa.
Toki kun K on itse kokenut, miltä tuntuu tulla petetyksi, voisi kuvitella, ettei sellaiseen sortuisi. Mutta mistäpä me tiedämme.
Tänne vain kirjoittelen minä, kritiikkejä meinaan.Samat tyypit siellä haukkuu kuin täällä![]()
Se on kirjoilla. Ei se tajua.Rumat nimitykset h-sanasta alkaen ja ulkonäon, työn ja kaiken mahdollisen arvostelu on siis normaalia kritiikkiä. Oikeesti?
Joo no sun ”kritiikit” on vaan naurun aihe, mutta kyllä tänne kirjoittaa ne samat discordin tyypit, mitkä vauvallakin.Tänne vain kirjoittelen minä, kritiikkejä meinaan.
Kirjoitinhan minäkin vauvalla, etkä tasan tiedä keitä ne kirjoittelijat on, on vaan suuret luulot näistä muka tietämisistä.Joo no sun ”kritiikit” on vaan naurun aihe, mutta kyllä tänne kirjoittaa ne samat discordin tyypit, mitkä vauvallakin.
Et sä sori ainut paskanpuhuja täällä ole, suuret luulot on itsestäsi. Ja kovasti koitat puolustaaKirjoitinhan minäkin vauvalla, etkä tasan tiedä keitä ne kirjoittelijat on, on vaan suuret luulot näistä muka tietämisistä.
Siis apua, onko siellä iloittuEn enää yhtään ihmettele sitä vauvan meininkiä aikoinaan. Ihan hirveetä porukkaa vaikutti jo silloin olevan, mut tää vahvisti.
En ole niin sanonutkaan, ette vain tiedä keitä henkilöitä ne on, nimimerkkihuutelut on vajakkien touhua.Et sä sori ainut paskanpuhuja täällä ole, suuret luulot on itsestäsi. Ja kovasti koitat puolustaa![]()
Enpäs olekaan, ja ikävät sanat voi ilmiantaa niin ei tartte ruikuttaa siitä.Se on kirjoilla. Ei se tajua.
Bojanin ja Markun eilinen esitys jäätanssissa oli huumaavaa katsottavaa, niin aitoa.![]()
Puhu vaan itsestäsi, kateellinen K fani.Sovitaan että olet heikkolahjainen
Tänne vain kirjoittelen minä, kritiikkejä meinaan.
Työnnä vielä sentti Pentti.Puhu vaan itsestäsi, kateellinen K fani.