Lopuksi naiset uskaltavat liikkua ulkona vain oman miehensä saattamana.
Tuulesta temmattu väite. Palstan riiviö Marko-Petri kirjoitti toisessa ketjussa, että olen juoppo ja olen Hämeenlinnan naisvankilassa. Totuus on, että voin milloin tahansa kävellä läheiselle taksitolpalle ottamaan taksin minne haluan tai tilaan taksin Helsingin taksi-sovelluksella. En katso taksikuskini ihonväriä ja sukupuolta.
Huvittavin taksimuistoni on ulkomailta. Taksi jumittui ruuhkaan maan kuningattaren hautajaispäivänä. Ehdin täpärästi perille, sillä tyttäreni oli myös ruuhkassa ja vävyni täytyi päästä lentokentälle. Turkkilainen mieskuski sanoi ajomatkalla, ettei Suomea koskaan huolita Natoon.
Nettikeskusteluihin ja omituisiin videoihin ei pidä koskaan luottaa.
Tämän viikon saippuasarjani huuhaaspoilerissa kerrottiin, että catwalkilla oleva morsian paiskaa morsiuskimppunsa lattiaan tilaisuuteen tulleen (sulhasen lapsi käsivarrellaan) naisen takia. Näin ei sarjassa tapahtunut vaan lakimies pääsi vihdoin virallisesti naimisiin.
Netissä on monenlaisia huijareita ja itsensä humpuukilla elättäjiä. Olen satavarma, että tämän palstan häiriköt saavat jostain rahaa huuhaakirjoituksillaan ja linkeillään.
Tuskin kukaan häpäisee itseään jatkuvasti ilmaiseksi.
Miehistä puheenolleen. En ole koskaan tarvinnut miehiä turvakseni. He puolestaan vapisevina haavanlehtinä aina ovat hakeneet minusta turvaa.