V
vierailija
Vieras
Sitä kummasti iän myötä karttuu ymmärrys siitä, kuinka tietämättömiä ja kaikkivoipaisia nuoremmat on.Jos itse olet 67
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä kummasti iän myötä karttuu ymmärrys siitä, kuinka tietämättömiä ja kaikkivoipaisia nuoremmat on.Jos itse olet 67
Mammat meni hiljasiks discordissa![]()
Ja karttuu myös kyky arvostella nuorempia ihmisiä, erityisesti naisia.Sitä kummasti iän myötä karttuu ymmärrys siitä, kuinka tietämättömiä ja kaikkivoipaisia nuoremmat on.
No mä ihmettelin samaa. Siellä on 1 ainut kommentti tästä. Mut ei ihme, kun siellä on nykyään semmonen natsimeininki, että mitään ei sais sanoa.Mammat meni hiljasiks discordissa![]()
Siellähän on nyt erillinen suljettu alue juoruilulle ja spekuloinnille.No mä ihmettelin samaa. Siellä on 1 ainut kommentti tästä. Mut ei ihme, kun siellä on nykyään semmonen natsimeininki, että mitään ei sais sanoa.
Se on viisautta sohvalla sipsikulhon äärellä lähettää nuoret naiset helvettiin, kun ei itse jaksa noustaJa karttuu myös kyky arvostella nuorempia ihmisiä, erityisesti naisia.![]()
Pelkkää ilkeämielistä sepitystä vailla oikeita todisteita.Onhan noita jo näkynyt. Ei tuo ero ole tuore, suhde on ollut katkolla yli vuoden, ja parisuhteen ongelmat ovat näkyneet sanoituksissa jo pitkään. Mutta uskokaa, mitä haluatte. Täällä joku keksii väittää jotain ja vihjaa siitä Seiskaan ja sitten muut juoruilijat täällä hihkuvat innoissaan, miten nyt se juoru sitten vahvistettiin, kun se on oikein printattu lehteen. Ei tässä oikein tiedä, itkeäkö vai nauraa teille hölmöläisille.
Se on maaseutumamman näppäimistöltä. Vaikuttaa persulta muutenkinPelkkää ilkeämielistä sepitystä vailla oikeita todisteita.
No niinpä varmaan, oikein on luotettava ns. lähde.Kuulin erosta jo hyvästi ennen joulua, ja silloinkin asiasta kertonut Kärtsän hyvin tunteva ja häntä välillä tapaava totesi, että erosta on jo aikaa.
Meidän ero on siinä, että minä tiedän mitä oli olla nuori ja kuvitella tietävänsä ja osaavansa kaiken. Tiedän mistä puhun. Sinä tiedät vain siitä nuoruudesta, et siitä miten mieli ja ajattelu muuttuu kun tulee ikää.Se on viisautta sohvalla sipsikulhon äärellä lähettää nuoret naiset helvettiin, kun ei itse jaksa nousta![]()
Waaat? Täähän on shippareille onnen päiväShipparit odottivat kieli pitkänä poikien yhteistä lomaa ja kävikin näin
Miten niin? Blla morsio, jonka kanssa viettää lemmenlomaa, vaikka K on vapaa mies. Ei nyt taida shippareiden unelmat toteutuaWaaat? Täähän on shippareille onnen päivä![]()
Miten nää boomerit onkin niin raskaita.Läskiä mammaa siellä discordissa ainakin yks toisensa perään niin hyvin on kehittynyt kyky arvostella![]()
No mistä se nyt erityisesti käy ilmi?Miten nää boomerit onkin niin raskaita.
T. Työtön mummo sipsikulhon ääressäMeidän ero on siinä, että minä tiedän mitä oli olla nuori ja kuvitella tietävänsä ja osaavansa kaiken. Tiedän mistä puhun. Sinä tiedät vain siitä nuoruudesta, et siitä miten mieli ja ajattelu muuttuu kun tulee ikää.
Väärin, mutta uskottele itsellesi niin, että saat säilytettyä jotain itsetunnon rippeitä.T. Työtön mummo sipsikulhon ääressä
Vai niin. Taidanpa olla itse jopa sinua vanhempi enkä siltikään käyt arvostelemaan nuorempiani vain siksi, että he ovat nuoria tai naisia. Jokainen elää omaa elämänvaihettaan ja tekee esim. somea omalle yleisölleen. Ei ole sinun tehtäväsi olla sitä arvostelemassa tai tuomitsemassa.Meidän ero on siinä, että minä tiedän mitä oli olla nuori ja kuvitella tietävänsä ja osaavansa kaiken. Tiedän mistä puhun. Sinä tiedät vain siitä nuoruudesta, et siitä miten mieli ja ajattelu muuttuu kun tulee ikää.
Ihan oikein, koska on shippidiscord.No mä ihmettelin samaa. Siellä on 1 ainut kommentti tästä. Mut ei ihme, kun siellä on nykyään semmonen natsimeininki, että mitään ei sais sanoa.
Mä keskityn nyt yhteen asiaan kerrallaan, eli Kn sinkkuuteenMiten niin? Blla morsio, jonka kanssa viettää lemmenlomaa, vaikka K on vapaa mies. Ei nyt taida shippareiden unelmat toteutua
Rakastaa Boitsuakin enemmän kuin sitä naista. Johan sen on nähnyt kaikesta.Älä sinäkään taas nyt aloita. Tuskin on kovin paska, jos ne aiemmatkin seurustelusuhteet on olleet vuosien mittaisia. Tottakai tää viime vuosien härdelli on ollut raskasta kaikille osapuolille. Sitähän K sanoi Eerikäisen podissa, että joutuu aiheuttamaan pettymyksiä läheisille, kun aina tulee uusia työjuttuja.
Rakastaa Boitsuakin enemmän kuin sitä naista. Johan sen on nähnyt kaikesta.
Tämä kuulostaa kyllä taas niin oudolta… Kyllä tässä ikää on yhdellä sun toisella, itsellänikin, mutta te vanhemmat ihmiset, jotka koette olevanne niin paljon parempia ja osaavampia ja tietävämpiä kuin muut olette monen yhteisön syöpä. Ehkä ennemmin kannattaa miettiä, miten et tiedä miten olla nuori. Ja vanhemmalla iällä olet kehittänyt katkeruuden ja haluat purkaa sen nuorempiin ihmisiin. Siltä vähän vaikuttaa.Meidän ero on siinä, että minä tiedän mitä oli olla nuori ja kuvitella tietävänsä ja osaavansa kaiken. Tiedän mistä puhun. Sinä tiedät vain siitä nuoruudesta, et siitä miten mieli ja ajattelu muuttuu kun tulee ikää.
Tämä kuulostaa kyllä taas niin oudolta… Kyllä tässä ikää on yhdellä sun toisella, itsellänikin, mutta te vanhemmat ihmiset, jotka koette olevanne niin paljon parempia ja osaavampia ja tietävämpiä kuin muut olette monen yhteisön syöpä. Ehkä ennemmin kannattaa miettiä, miten et tiedä miten olla nuori. Ja vanhemmalla iällä olet kehittänyt katkeruuden ja haluat purkaa sen nuorempiin ihmisiin. Siltä vähän vaikuttaa.
Ja väsynyt bojeretrolli hipsii taas paikalle. Meehän tuonne![]()
Rakastaa Boitsuakin enemmän kuin sitä naista. Johan sen on nähnyt kaikesta.