Naisten ja miesten pihtaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihtariäijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihtariäijä

Vieras
Saatiinpa meillä taas perheriita aikaiseksi! Vaimon seksihalut ovat perinteisesti olleet lähes nollatasoa, jonka takia olenkin lopettanut vonkaamisen kokonaan. Vaimo on ollut tyytyväinen ratkaisuun, vaikka minua on vituttanut koko homma jo vuosia.

Edellisestä seksikerrasta on himpun yli neljä kuukautta ja silloinkin aloite oli minulla (ei vain pystynyt enää olla). No, tässä viime aikoina on ollut töissä melkoisen tiukkaa projektia ja tein töitä käytännössä perjantai aamusta sunnuntai päivään melkein putkeen DL:n ollessa tänä aamuna. Työt tuli tehtyä ja olin aivan rätti puhki koko sunnuntaipäivän. Illalla nukkumaan kun lapset saatu nukahtamaan, niin eikö vaimo tee aloitteen seksiin varmaan ensimmäisen kerran viiteen vuoteen!

Jouduin yksinkertaisesti sanomaa, että nyt ei jaksa eikä pysty. Vaimo tuhahti, kääntyi selin minuun. Itse nukahdin käytännössä saman tien tuon jälkeen. Aamulla rouva oli kuin seipään niellyt ja naama myttyrällä. Aloin sitten kyselemään mistä kiikastaa. Kävi selväksi ettei mihen sovi missään tapauksessa kieltäytyä seksistä, mikäli rouva tekee aloitteen. Saatananmoinen itkupotkuraivari siitä etten rakasta ja onko minulla toinen ja kehoitus hankkia apua kun ei vehkeet toimi!

Jumalauta jos miehet käyttäytyisivät noin pihtaavaa akkaa kohtaan, niin eihän tässä saisi mitään muuta tehdä kuin tapella.

Joo-o. Mullapa oli muinoin poikaystävä joka käyttäytyi vaimosi tapaan. Eikä siitä tottavie sn pidempää suhdetta sit tullutkaan.

Mut miksi sä meille siitä urputat? Eivät kaikki ole tuollaisia. Kannattaisi varmaan etsiä itsellesi paremmin sopiva puoliso.

Saatiinpa meillä taas perheriita aikaiseksi! Vaimon seksihalut ovat perinteisesti olleet lähes nollatasoa, jonka takia olenkin lopettanut vonkaamisen kokonaan. Vaimo on ollut tyytyväinen ratkaisuun, vaikka minua on vituttanut koko homma jo vuosia.

Edellisestä seksikerrasta on himpun yli neljä kuukautta ja silloinkin aloite oli minulla (ei vain pystynyt enää olla). No, tässä viime aikoina on ollut töissä melkoisen tiukkaa projektia ja tein töitä käytännössä perjantai aamusta sunnuntai päivään melkein putkeen DL:n ollessa tänä aamuna. Työt tuli tehtyä ja olin aivan rätti puhki koko sunnuntaipäivän. Illalla nukkumaan kun lapset saatu nukahtamaan, niin eikö vaimo tee aloitteen seksiin varmaan ensimmäisen kerran viiteen vuoteen!

Jouduin yksinkertaisesti sanomaa, että nyt ei jaksa eikä pysty. Vaimo tuhahti, kääntyi selin minuun. Itse nukahdin käytännössä saman tien tuon jälkeen. Aamulla rouva oli kuin seipään niellyt ja naama myttyrällä. Aloin sitten kyselemään mistä kiikastaa. Kävi selväksi ettei mihen sovi missään tapauksessa kieltäytyä seksistä, mikäli rouva tekee aloitteen. Saatananmoinen itkupotkuraivari siitä etten rakasta ja onko minulla toinen ja kehoitus hankkia apua kun ei vehkeet toimi!

Jumalauta jos miehet käyttäytyisivät noin pihtaavaa akkaa kohtaan, niin eihän tässä saisi mitään muuta tehdä kuin tapella.

Kiireesti kierrätykseen tommonen pihtariakka. JSSAP

Tämä voisi olla hyvä tilaisuus keskustella siitä, miltä torjuminen tuntuu, jos vaimo pääsee tuosta itkupotkuraivarista yli. Siis kyllä minä ymmärrän ja luulisin, että sinäkin asiaa varmasti kokeneena ymmärrät, että torjunta tuntuu pahalta. Varsinkin ennen kuin siihen tottuu ja turtuu.

Voisit siis koittaa suhtautua empaattisesti vaimosi olotilaan, vaikka hän onkin tietysti epäreilu ja kommenteineen täysin asiaton. Mutta ilmeisesti kuitenkin sinua rakastaa ja haluaa edes joskus, muuten ei olisi aloitetta tehnyt ja torjunnasta loukkaantunut.

Voi tietysti olla, että parisuhteenne on jo liikaa kärsinyt vaimon seksuaalisen kylmyyden vuoksi eikä enää ole paluuta tyydyttävään tilanteeseen. Mutta kannattaahan sitä yrittää, varsinkin kun on lapsia ja tämä voisi olla hyvä tilaisuus vakava keskustelu aloittaa. Jos siis vaimosi asialliseen keskusteluun kykenee ensireaktiostaan toettuaan. Seksuaalinen halukkuus vaihtelee eri elämäntilanteissa ja jospa tämä olikin merkki siitä, että vaimosi halukkuus on palaamassa/nousemassa ja mahdollisuuksia tyydyttävään seksielämään vielä on.

• Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Hei ap!

Tuollainen vonkaava ja omaa munaansa kaiveleva paska kuin sinä ei seksiä myöskään ansaitse.

Mieluummin pakotat vaimosi seksiin, jota hän ei halua kuin kasvatat munat ja lopetat suhteenne? Seksiin painostaminen on jo todella lähellä raiskausta.
Hyi helvetti, tuollaiseen en koskisi ikinä.

Kun mun mies aina joskus kieltäytyy, se on mulle ihan ok. Jos seksihalut jommalta kummalta loppuisivat lopullisesti, eikä apua löytyisi, eroaisimme sulassa sovussa.

Löydä vähän empatiaa ja järkeä itsestäsi. Älä käytä vaimoasi runkkausastiana, niinkuin olet tehnyt tähän asti.

Hei ap!

Tuollainen vonkaava ja omaa munaansa kaiveleva paska kuin sinä ei seksiä myöskään ansaitse.

Mieluummin pakotat vaimosi seksiin, jota hän ei halua kuin kasvatat munat ja lopetat suhteenne? Seksiin painostaminen on jo todella lähellä raiskausta.
Hyi helvetti, tuollaiseen en koskisi ikinä.

Kun mun mies aina joskus kieltäytyy, se on mulle ihan ok. Jos seksihalut jommalta kummalta loppuisivat lopullisesti, eikä apua löytyisi, eroaisimme sulassa sovussa.

Löydä vähän empatiaa ja järkeä itsestäsi. Älä käytä vaimoasi runkkausastiana, niinkuin olet tehnyt tähän asti.

Mammapalstaa parhaimmillaan!

Palstan kirjautunut hemmo nimitteli minua lahnaksi.
Pohdin mitä kalaa hän eniten muistuttaa. Mieleen tuli akvaariokaloista monni, joka herkutteli altaan koristeiden pintojen putsauksella.
Suuremmat monnit nielaisevat pari lahnaa aamupalaksi.

Puolisin lahnailu ei muodostu ongelmaksi, jos on pari hyvää harrastusta. Olutta ei kuitenkaan kannata juoda.

Yhteistyössä