Miksi koemme olevamme häviäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka sinusta ja valheistasi on kiinnostunut? Ei kukaan.
Rummo-jankkaajn valheet sen kun sakenevat.
Hän uhkasi minua toisessa ketjussa kunnianloukkaussyytteellä ja väitti, että hänen päiväsakko tulee olemaan 250 €.
Ehkä hän on tiennanut rahansa huumekaupoilla. Luonteensa vastaa hyvin ammattikuntaa.
Olen jo katsonut kaksiosaa L/over-sarjasta. Tuollaisessa helvetissä minäkin aikoinaan kärvistelin.
Näiden nettiherjojen maalitauluna oleminen ei minua hetkauta. Nykyään asioista tiedetään paljon ja vanhojen asioiden muistelu vahvistaa hyvinvointiani.
Rummo-jankkaaja ei tunne tarvetta itsensä tutkiskeluun.
Hän leimaa harmaat sairaiksi ja jatkaa palstalla häiriköintiä, koska elämässään ei ole muuta sisältöä.

Rummo-jankkaajn valheet sen kun sakenevat.
Hän uhkasi minua toisessa ketjussa kunnianloukkaussyytteellä ja väitti, että hänen päiväsakko tulee olemaan 250 €.
Ehkä hän on tiennanut rahansa huumekaupoilla. Luonteensa vastaa hyvin ammattikuntaa.
Olen jo katsonut kaksiosaa L/over-sarjasta. Tuollaisessa helvetissä minäkin aikoinaan kärvistelin.
Näiden nettiherjojen maalitauluna oleminen ei minua hetkauta. Nykyään asioista tiedetään paljon ja vanhojen asioiden muistelu vahvistaa hyvinvointiani.
Rummo-jankkaaja ei tunne tarvetta itsensä tutkiskeluun.
Hän leimaa harmaat sairaiksi ja jatkaa palstalla häiriköintiä, koska elämässään ei ole muuta sisältöä.

👍

Hän on selvästi menossa huonompaan suuntaan taas.

Sentti voi tarkoittaa myös rahaa.
Joillakin on kova tarve päteä ja kehua itseään.
Olen jo katsonut kolme osaa L/over-sarjasta.
Vauva av-ketjussa joku kirjoitti ottaneensa määräaikaisen ilmaisen Katsomo+ liittymän sarjan takia.
Luin Nina Honkasen Pohjakosketus-kirjan arvosteluista miten tarina jatkuu. Ilmeisesti tv-sarja ei orjallisesti ole kirjan juonen mukainen. Ravintolakohtaus jaksossa 3 on karsea.
Istuin lähivuosina suositussa Helsingin ydinkeskustan ravintolassa, jossa tila on pieni ja ahdas. Viereissä pöydässä hämärässä ravintolassa ruokaili mies, joka oli pelottava. Vaikutti siltä, että hän saa raivokohtauksen hetkenä minä hyvänsä.
Sama tunnelma leijuu myös tällä palstalla. Pitää alati olla kieli keskellä suuta mitä kirjoittaa ja siitä huolimatta palstan häirikkö kärkkyy selän takana ja purkaa raivoaan perustamissaan ja jatkuvasti nostamissaan herjaketjuissa.

Uusimmat

Yhteistyössä