Miksi koemme olevamme häviäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Emme koe olevamme voittajia, koska meillä on entisen alistajan kuorma vieläkin harteillamme. Siksi emme ole isänmaallisia.

Pakkoruotsi, kaksikielisyys, virkamiesruotsi, ruotsinkielisten etuoikeudet, joilla he saavuttavat pidemmän terveemmän elämän, ei inspiroi isänmaallisuutta. Tulee tunne että olemme luusereita. Luuserit eivät kunnioita edes itseään. Siksi ruoskimmme itseämme henkisesti aivan liikaa.

Aapee. Noudata neuvoani ja sovi deitit Päivi Räsäsen kanssa.
Tämä,palsta ei enää toimi sinun terapiana. Lappu on palstan luukulla yksityisterapiasi loppumisesta.
Må bra och hej då!

"IS Minna-Riikka Härkönen
16.3.2016 9:43
SUOMENSUOMALAISILLA on uuden tutkimuksen mukaan 3,9 pistettä korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla. Suomenruotsalaisilla taas on riikinruotsalaisia korkeampi älykkyysosamäärä."

Uusimaa on kolonialismia koska se on ollut ruotsalaisille kolonialisteille uusi maa. Meille se on ihan vain maa eli Vanhamaa.

Itämeri on kolonialismia koska se on ruotsalaisille itäinen meri. Meille se on Länsimeri.

Suomen kartta on täytetty ruotsinkielisillä nimillä koska kuninkaan kartanpiirtäjät olivat ruotsinkielisiä eikä heitä kiinnostanut suomenkieliset nimet.

Suomessa muutenkin on sairas tapa kääntää nimiä ruotsiksi, mikä on sekin kolonialismia

Uusimaa on kolonialismia koska se on ollut ruotsalaisille kolonialisteille uusi maa. Meille se on ihan vain maa eli Vanhamaa.

Itämeri on kolonialismia koska se on ruotsalaisille itäinen meri. Meille se on Länsimeri.

Suomen kartta on täytetty ruotsinkielisillä nimillä koska kuninkaan kartanpiirtäjät olivat ruotsinkielisiä eikä heitä kiinnostanut suomenkieliset nimet.

Suomessa muutenkin on sairas tapa kääntää nimiä ruotsiksi, mikä on sekin kolonialismia
👍

Nimistöstä puheenollen, kuinka moni on koskaan tullut ajatelleeksi, miten suuri vaikutus nimistössämme on saamelaisperäisillä nimillä?
Moniko edes tietää, mitä nimistöä he ovat jättäneet jälkeensä?
Noin äkkiseltään väittäisin, että heidän perintönsä nimistössämme voittaa ruotsalaisen perinnön.

No miksi teet niin?

Mä olen oman elämäni voittaja. Osaan suomea, ruotsia, englantia, saksaa. Vähän eestiä, ranskaa ja espanjaakin.

Ja parhaiten niistä suomea. Sehän on äidinkieleni.

Pistähän opetellen niin luuserifiilis katoaa!

No miksi teet niin?

Mä olen oman elämäni voittaja. Osaan suomea, ruotsia, englantia, saksaa. Vähän eestiä, ranskaa ja espanjaakin.

"Oman elämän voittaja" joka elää talvet veronmaksajien piikkiin tuhlaten veronmaksajien rahat ulkomailla ja siten omalta osaltaan pahentaa Suomen talouden syöksykierrettä...

"Oman elämän voittaja" joka elää talvet veronmaksajien piikkiin tuhlaten veronmaksajien rahat ulkomailla ja siten omalta osaltaan pahentaa Suomen talouden syöksykierrettä...

Omilla rahoillaan matkustaa, niin se on sinulta pois? Mikään ei estä sinua järjestämästä omaa elämääsi niin, että voit tehdä halutessasi samoin.

Huomaatko, ettei sinulle riitä ymmärrystä täällä eikä ystäviä. Mieti, mistä voi johtua.

Omilla rahoillaan matkustaa, niin se on sinulta pois? Mikään ei estä sinua järjestämästä omaa elämääsi niin, että voit tehdä halutessasi samoin.

Huomaatko, ettei sinulle riitä ymmärrystä täällä eikä ystäviä. Mieti, mistä voi johtua.
Rummo-jankkaaja otti uuden uhrin. Hän muistuttaa paljon uutuussarja L/lover Juha psykopaattia.
Sarjan kommenteissa moni kirjoitti ettei voi katsoa sarjaa sen ahdistavuuden takia. Vessakohtaus on hirveä. luultavasti pitkään jatkunut paniikkikohtausten pelkoni johtui samanlaisesta ex-parisuhteestani.

Rummo-jankkaaja otti uuden uhrin. Hän muistuttaa paljon uutuussarja L/lover Juha psykopaattia.
Sarjan kommenteissa moni kirjoitti ettei voi katsoa sarjaa sen ahdistavuuden takia. Vessakohtaus on hirveä. luultavasti pitkään jatkunut paniikkikohtausten pelkoni johtui samanlaisesta ex-parisuhteestani.

Totta! Sopii toivoa, ettei hänellä ole elävässä elämässä uhria. Luultavasti ei, koska päivystää perhepalstalla ahkerasti.

Siinä on vakka kantensa löytänyt kun kaksi narsistia on yhdessä.

Siinä on vakka kantensa löytänyt kun kaksi narsistia on yhdessä.
Viestisi on kryptinen ja monimerkityksinen.
Monelle kirjoittajalle ilkeily ja pahan mielen tuottaminen on tärkeää.
Parhaillaan lukemassani kirjassa on kohtaus, jossa vankilakundi tulee isoäitinsä hautajaisiin häiriköimään.
Naiskirjailijan jo edesmennyt kumppani selvitti draaman upeasti. Hän käski hautajaisvieraat viemään arvotavaransa lukittuun autoon. Linnakundi häipyi paikalta, ja tilanne normalisoitui. Kirja vastaa lukijoilleen useita terapiaistuntoja.
Amerikassa psykologia on ollut aina paljon pidemmällä kuin Suomessa, ja väestöpohja siellä on Suomeen verrattuna erilainen.
Jatkan L/over-sarjan katsomista.

Viestisi on kryptinen ja monimerkityksinen.
Monelle kirjoittajalle ilkeily ja pahan mielen tuottaminen on tärkeää.
Parhaillaan lukemassani kirjassa on kohtaus, jossa vankilakundi tulee isoäitinsä hautajaisiin häiriköimään.
Naiskirjailijan jo edesmennyt kumppani selvitti draaman upeasti. Hän käski hautajaisvieraat viemään arvotavaransa lukittuun autoon. Linnakundi häipyi paikalta, ja tilanne normalisoitui. Kirja vastaa lukijoilleen useita terapiaistuntoja.
Amerikassa psykologia on ollut aina paljon pidemmällä kuin Suomessa, ja väestöpohja siellä on Suomeen verrattuna erilainen.
Jatkan L/over-sarjan katsomista.
Miksei vankilakundi riko ikkunaa ja vie arvotavaroita kun ne on kerätty samaan paikkaan?

No miksi teet niin?

Minä osaan sanoja kieliä ja japania päälle. Sitten minulla on sentin pidempi kyr pä ja tonnin korkeampi palkka. Ihan oikeasti älä puhu itsestäsi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Oletko oikeasti noin tyh mä!

Yhteistyössä