V
vierailija
Vieras
Tunteita oli mulla ainakin ihan valtavasti.Me alettiin riidellä aikoinaan jonkun verrankin kaipaamani kanssa. Siihen kai se suhde silloin päättyikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunteita oli mulla ainakin ihan valtavasti.Me alettiin riidellä aikoinaan jonkun verrankin kaipaamani kanssa. Siihen kai se suhde silloin päättyikin.
Riitely kertoo siitä, että suhde ei ole sellainen, kuin haluaisi ja jompi kimpi tai molemmat kokevat etteivät heidän tarpeensa täyty. Ei siis sinänsä ihme, jos suhde katkeaa.Me alettiin riidellä aikoinaan jonkun verrankin kaipaamani kanssa. Siihen kai se suhde silloin päättyikin.
Eipä voi olla tässä suurin syy koska kumpikin on ymmärtääkseni ollu koko ajan sinkkuSuurin syy oli se että toinen oli varattu.
Ei ollut enää silloin, kun sitä riitelyä alkoi tulla jatkuvasti.Suurin syy oli se että toinen oli varattu.
Tarpeista ei taidettu puhua silloin lainkaan. Varmaan molemmat halusi tuntea olonsa rakastetuksi. Ei vaan osattu tuntea niin yhdessä.Riitely kertoo siitä, että suhde ei ole sellainen, kuin haluaisi ja jompi kimpi tai molemmat kokevat etteivät heidän tarpeensa täyty. Ei siis sinänsä ihme, jos suhde katkeaa.
Ei uskalleta puhua toisillemme herkistä asioista tai olla toistemme edessä haavoittuvaisina, vieläkään. Tai onkohan meillä vaan eri tavat tuntea ja osoittaa tunteita? Molempiakin voi olla.Mikä tähän sun mielestä on suurin syy että tää on näin jumissa
Jumi on siellä sun päässä. Itse olisin valmis.Mikä tähän sun mielestä on suurin syy että tää on näin jumissa
Ettei ole kunnon väylää jutella eikä tapaamisiakaanMikä sinusta on suurin syy jumitukseen?
Onko näinJumi on siellä sun päässä. Itse olisin valmis.
Jokainen halunnee tuntea olonsa rakastetuksi, mutta ei välttämättä koe samajo tekoja ja puheita rakkauden osoituksina. Siksi olisi äärimmäisen tärkeää myös puhua.Tarpeista ei taidettu puhua silloin lainkaan. Varmaan molemmat halusi tuntea olonsa rakastetuksi. Ei vaan osattu tuntea niin yhdessä.
Huolisin kyseisen lauseen ainoastaan suomenkiellä.I love you
Korjaus: Kantsu ei kantsii.Kenellekään ei liene tässä kohtaa epäselvää, että kantsii on totaalisen perseestä ja täällä ei ole mitään Millä olisi aidosti merkitystä.
Tämä juuri.Vai oliko aikoinaan suurin syy eroon se, että mä mokasin ja sä et päässyt siitä mokasta koskaan yli?
Huolisin kyseisen lauseen ainoastaan suomenkiellä.