V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuo ovat syötäviä. Itse en pääse 2.1 ruutuun, kun en keksi 2.2 rajasanaa vasen 51.1
rau giä 8 ja 15
- tämä on selvä AMA-rellu
Sama ongelma. Löytyykö sulta Se ka alas 10+5 SaNuo ovat syötäviä. Itse en pääse 2.1 ruutuun, kun en keksi 2.2 rajasanaa vasen 5
Eka on jouluun liittyvä tapahtuma ja viimeinen on Fåfängassa, keskimmäistä ei ole.Puuttuisi seuraavia ainakin:
1.1 Ta 8+9 KoRaKE
1.2 VaRa ylös 13+11
2.2 Ma 11 Lu
sekä tuo äsken kysymäsi Se ka alas 10+5 Sa
Keksinkin sen rajasanan, vaan enpä taida vielä vinkata, kun omiin puutteisiini ei ole kukaan vastannut.Nuo ovat syötäviä. Itse en pääse 2.1 ruutuun, kun en keksi 2.2 rajasanaa vasen 5
MuseoNuo ovat syötäviä. Itse en pääse 2.1 ruutuun, kun en keksi 2.2 rajasanaa vasen 5
Muita puutteita:
1.2 UNECO:
Ki-la ylös 15+12 ja siitä vasen 8 Sa - pro kau kiv röy
Py Ri ki alas 13+10
Va Ra alaoikea 23+5 yhdistyy eri kohteisiin - kul his mus
Mitkä oli sun kysymykset?Keksinkin sen rajasanan, vaan enpä taida vielä vinkata, kun omiin puutteisiini ei ole kukaan vastannut.
1.2Mitkä oli sun kysymykset?
Alarivin ruutuja yhdistävä sana on on se, mitä Raumalla tehdään paljon, käsin, langasta
pits-priia1.2
py ri ki 13,10 .- onko kellään hajuakaan mitä tässä haetaan ?
Vain tämä puuttuu, että sais tämän loppuun.
----
Puuttuu tuo, kuten vielä niin paljon muutakin. Miten ja mistä olet löytänyt vastauksia parhaiten, kun en tahdo löytää oikeita sanoja oikein mihinkään vaikka sormet kipeänä kuukkeloin.
Osaatko auttaa esimerkiksi:
2.1. mistä lähteestä löytäisi ra pit lähtevät lukuisat alareunan sanat..
1.2 ja 2.2 välillä rajasana 6 "naisen nimi"Mikä on rajasana 1.2 ja 2.2 välillä 5 kirjainta. Vihjettä !