Näin helposti osallistut S-Ryhmän boikottiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos tästä tarpeellisesta tiedosta.

Minä avasin ja onneksi avasin. On aina mukava kuunnella ihmistä joka tuntee asian mistä puhuu ja on perillä historiasta eikä ole tarvetta politikoida tai valita puolia. Rehellistä asiaa ja analyysiä.
Netti on täynnä huijareita ja feikkilinkkejä.
Persujen kansanedustajan Facebook-tilillä kirjoittaa ehkä venäläinen trolli. Digiguru selvitti asian. kuvat profiilissa ovat muualta kuin kirjoittaja väittää.

No niin, totuus alkaa vihdoin tulla ulos israelilaisistakin lähteistä. Vaikka myönsiväthän he tosin jo kuukausia sitten käyttäneensä gazalaisia lapsia ja vanhuksia ihmiskilpinään. Mutta vaikka israelilaiset itse jo myöntävät hirmutekonsa, niin arvatkaapa, myöntääkö uskonnollinen äärioikeistomme niiden tapahtumista ikinä? Ei sovi heidän agendaansa.

Niinpä. Pelissä on myös paljon rahaa.

He ovat itse myöntäneet, ootko vähän toope.
Mieluummi toope kuin rasisti terrorismin kannattaja. Sitä se Gazan raakalaismainen hallitsija ja heidän kannattajansa ovat.

Minulle sillä on merkitystä että siviilejä kuolee, koska Hamas nälkiinnyttää köyhät ja pakosalle pyrkivät pakottaa Israelin pommiem ja luotisateen tielle
HYI H*LEVETTI. RASISMI JA TERRORISMI 🤮. S-ryhmäkin vielä tukee tällaista ja Iranin ja Agfanistaninkin kanssa käy kauppaa. SEKOPÄISTÄ.

Yhteistyössä