V
vierailija
Vieras
Vain Sanna Marin. Harmi kun esitys oli vain livenä.Mikä siinä on upeaa?
Onko tosiaan niin, että nykyihmiset eivät itse osaa lukea kirjoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vain Sanna Marin. Harmi kun esitys oli vain livenä.Mikä siinä on upeaa?
Olen aina ollut lukutoukka. Eläkeläisenä olen jo oppinut hieman painamaan jarrua. En osta enkä lainaa kirjoja.Eivät lue koska heiltä ei jää somelta siihen aikaa. Äänikirja on passiivista lukemista vastoin kun se että itse lukisi.
Lukemisen taito on hukattu siinä missä manuaalinen kynällä kirjoittaminenkin.
Älä yritä vähätellä suomalaisten syrjintää, sortoa ja ruotsalaisten harjoittamaa kolonialismia.Kyllä. Taitaa kärsiä alemmuuskompleksista.
Ketään ei kiinnosta. Lopeta narsistiset puheet itsestäsi. EikiKielet ovat elämäni suurinta rikkautta. Kerroin jo toisessa ketjussa miten korviani hiveli kuunnella iloisen seurueen pulppuavaa ranskaa kaupan paistopisteellä.
Tasavallan presidentti näyttää itse mallia kuinka tärkeää lukeminen ihmiselle on ja olisi.
Lukeminen on kehittävää, hyvä harrastus, opettavaista ja laajentaa näkemyksiä sekä lisää kielellisiä taitoja.
Hyvää kirjaa lukiessasi voit nähdä tapahtumien kulun ja kadota täysin uuteen maailmaan kirjailijan luoman teoksen myötä.
Vain Sanna Marin. Harmi kun esitys oli vain livenä.
Onko tosiaan niin, että nykyihmiset eivät itse osaa lukea kirjoja?
Kielet ovat elämäni suurinta rikkautta. Kerroin jo toisessa ketjussa miten korviani hiveli kuunnella iloisen seurueen pulppuavaa ranskaa kaupan paistopisteellä.
Arvaa kiinnostaako sinun tökeröt SU-linkit ja samojen tekstien pyöritys tällä palstalla. Vastaan kaikkien tuolesta: Evvk!Ketään ei kiinnosta. Lopeta narsistiset puheet itsestäsi. Eiki