K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpö höpö, eipä näy mitään väitettyä edelleenkään ja K:llakin on I Phone, ei nää puhelimet kuvaa huonosti.
Minulle on ihan yhdentekevää kenen kanssa kukin on samassa vai eri hotellissa, mutta kyllä minä tuosta K:n stoorista näen, että lattian sävy on erilainen ja saumatkin näkyvät eri tavoin eri kohdissa. Sille ei voi mitään, jos sinulla ei näkökyky riitä sitä näkemään.

Minulle on ihan yhdentekevää kenen kanssa kukin on samassa vai eri hotellissa, mutta kyllä minä tuosta K:n stoorista näen, että lattian sävy on erilainen ja saumatkin näkyvät eri tavoin eri kohdissa. Sille ei voi mitään, jos sinulla ei näkökyky riitä sitä näkemään.
Eipä ole yhdentekevää, kun saumoja tuijottelet, hyvä yritys🤣 Ja hanki silmälasit seuraavaksi.

Onpa jollakulla pakottava tarve stalkata tätäkin. Mikä ihmeen hinku kenelläkään on tietää Kärtsän mahdollisista kumppaneista? Ihan hyvin tilanne voi olla ennallaan ja jos on uudet kuviot, se selviää ennen pitkää, kun heitä nähdään jossain. Antaisitte nyt kaikkien olla rauhassa. Typerää repostella tällaisia julkisella palstalla, kun tulkinnat saattaa mennä päin persettä. Se nyt on selvää, että Bojanin kanssa ovat vain kavereita, joten siitä on turha tulla kenenkään sönkkäämään mitään.

Ei täällä kompostissa ole totuudella väliä. Pääasia, että saadaan "todisteita" omille päähänpinttymille oli ne mitä vain, bojerea tai K:n tyttiksiä.

Yhteistyössä