V
vierailija
Vieras
Höpö höpö.No eikä ole, varmaan kuukauteen kirjoittanut mitään, ei ole ku se yksi tossari(mummo?) minun lisäksi enää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö.No eikä ole, varmaan kuukauteen kirjoittanut mitään, ei ole ku se yksi tossari(mummo?) minun lisäksi enää.
Tämä on naurettavaa pelleilyä. Itse shippaisin sellaista paria, jonka molemmista osapuolista pitäisin itsekin. Se että sietää Jereä vain Bojanin yhteydessä, on vähän niinkuin hyväksyisit pakosta miniän, joka on sulle vastentahtoinen. Shippi on kuitenkin leikkiä eikä tosielämää, joten kannattaisi valita sellaiset henkilöt, joista pitää, niin ei olisi tarvetta jatkuvasti valittaa ja ankeuttaa.No sietävät Bojanin yhteydessä, hölmö, eikä tarkoita K:n vihaamista sit kuitenkaan. Jotkut ei siedä normikritiikkiä edes.
Samaa kuin BoJere shipparit täällä. Kontrolloivat kaikkea ja yrittävät julistaa omaa mielipidettään, koska kokevat sen olevan se ainut oikea.
On helpohto tunnistaa kyseinen ihminen kyllä, turhaan höpöttelet.Höpö höpö.
Kirjoittelee siellä discordissa nykyään.Minne se täältä lähtisi?![]()
Paitsi, että asiaa ei voi tietää muut kuin J itse, niin toi on omalta osaltaan loukkaavaa myöskin.Samaa kuin BoJere shipparit täällä. Kontrolloivat kaikkea ja yrittävät julistaa omaa mielipidettään, koska kokevat sen olevan se ainut oikea.
Ei kirjoita siellä melkein ikinä.Kirjoittelee siellä discordissa nykyään.
Tämä ei ole discord, pöljä. Jospa kyselet siellä.Noniin discord-mammat, kukas tänään haukutaan?
Mutta ei täälläkään ikävä kyllä, mieshuutelu uusi harrastus joillakin nii mennyt piloille tämäkin paikka.Ei kirjoita siellä melkein ikinä.
Harmittaako kun sukupuolesi paljastui?Mutta ei täälläkään ikävä kyllä, mieshuutelu uusi harrastus joillakin nii mennyt piloille tämäkin paikka.
Oon kertonut olevani nainen kyllä, tylsää jankata tälläisiä monta kertaa päivässä.Harmittaako kun sukupuolesi paljastui?
Perustetaan tähän.Oispa joku enemmän joksupainotteinen discord (shippi) niin ehkä vois liittyä itsekin silloin.
Ei ole sama asia. Tai ehkä perustavat jonkun tuolla umk ketjussa ku oli puhe aiemmin.Perustetaan tähän.
BojanJere. Oma mussukka.
Nyt ei ole raportointia kuulunut kun hinta tipahti eilen.Joka päivähän aito käy raportoimassa kullan hinnan.
No onko siis toi J:n rantakuva Koh Taolta? Minä oon pudonnut jo kärryiltä koko hommasta.![]()
Screenshot 20260131 160441 Samsung Internet hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260131 160441 Samsung Internet palvelussa ImgBBibb.co
Koh Taolta oli bandanapää/motoristikuvat
Ei se välttämättä A ole edelleenkään, täällä on joku toinenkin varallisuudellaan kehuskelija kyllä.Nyt ei ole raportointia kuulunut kun hinta tipahti eilen.
Malibu beach:lta Koh Panganista.No onko siis toi J:n rantakuva Koh Taolta? Minä oon pudonnut jo kärryiltä koko hommasta.
Millä perusteella? Onko edes samassa paikassa kuin Rony?Malibu beach:lta Koh Panganista.
Olet sanonut mutta et oleOon kertonut olevani nainen kyllä, tylsää jankata tälläisiä monta kertaa päivässä.
Tietysti oon, tän takia kaipaankin nyt sitten johkin discordin kaltaiseen paikkaan.Olet sanonut mutta et ole
Kukaan ei halua sun kanssa sellaiseenTietysti oon, tän takia kaipaankin nyt sitten johkin discordin kaltaiseen paikkaan.