V
vierailija
Vieras
Ällöttävää P pakotusta kyllä.Ihan tosi raskasta toi jankkaaminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ällöttävää P pakotusta kyllä.Ihan tosi raskasta toi jankkaaminen.
Niin? Ei kakkospaikalla mitkään voittajabiisit ole.Tulossa?
K:sta nyt ei tiedä mitä on löytänyt itsestään.TIETYSTI ovat vittu KAVEREITA. Ei ne mitään homoja ole.
HölmöÄllöttävää P pakotusta kyllä.
Mene mies töihin äläkä lorvi.Niinpä, minä ainakin puutun.
Yäk lopeta. Kunnianloukkaus lähellä taas.K:sta nyt ei tiedä mitä on löytänyt itsestään.
Täällä mitään miehiä oleMene mies töihin äläkä lorvi.
Mut miten niin tulossa? Kaikki esiintyjät & biisit on jo tiedossa. Mitä sieltä vielä tulee?Niin? Ei kakkospaikalla mitkään voittajabiisit ole.
Viis kuulematonta biisiä, jos et tiennyt.Mut miten niin tulossa? Kaikki esiintyjät & biisit on jo tiedossa. Mitä sieltä vielä tulee?
Ole ihan itse keskenäsi mies, minä en sukupuoltani vaihtamassa ole.Mene mies töihin äläkä lorvi.
Tämä, mikähän ihme kirjoitus toi edellinen oli.Viis kuulematonta biisiä, jos et tiennyt.
Ei K:lla taida olla sellaista eli eipä kyllä.Enemmänkin liitty K:n avopuolisoon.
Mä oon kaikki kuullut joTämä, mikähän ihme kirjoitus toi edellinen oli.
Sulle urpolle ne on tarkoitettuEi K:lla taida olla sellaista eli eipä kyllä.
Pelastamisessa miltä, nyt menee hiukan ohi?Sulle urpolle ne on tarkoitettuEttä pääset haaveilemaan pikku Jerppulin pelastamista.
Sillon ku postas noita stooreja, oli.Ei K:lla taida olla sellaista eli eipä kyllä.
No sinä ja muut mummelit kyyneleet silmissä pelastamassa pikku Jerppulia yksinäisyydeltä. Kun synttäreillekään kukaan ei tulePelastamisessa miltä, nyt menee hiukan ohi?
YksinäisyydeltäPelastamisessa miltä, nyt menee hiukan ohi?
En ole kirjoitellut mitään tollaisia että.Yksinäisyydeltä
En usko, no onko parempia biisejä näköpiirissä siis?Olen