V
vierailija
Vieras
Tarvitsee tietenkin henkilökohtaisen avustajan.Ystäviä ovat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarvitsee tietenkin henkilökohtaisen avustajan.Ystäviä ovat.
Mun kissimirri alkaa aina kehräämään, kun kuulee Kärtsän. Ei kehrännyt, ei ole Kärtsä.Mun homokaveri sanoi ettei taatusti. Kärtsän äänensävy saa kuulemma tuntemaan asioita housuissa ja nyt ei käynyt niin.
Minusta ei.Minusta oli Kärtsän nauru
Vaan kun ei ole. Putsaa korvat ja kuuntele ilman ennakkodotuksia.
Mun homokaveri sanoi ettei taatusti. Kärtsän äänensävy saa kuulemma tuntemaan asioita housuissa ja nyt ei käynyt niin.
Ei täällä kaikki ole miehiä, pönttö.
Olette kuin kaksi marjaa. Identtiset mieskaksoset?
hahhahhaaSen Injan kumppani on Nace![]()
Googlen mukaan kyllä on, Nace Panic. Mutta vaikuttaa siltä että se on vanhaa tietoa, kaikki jutut niistä on jostain vuodelta 2016.hahhahhaa
Miten te jaksatte stalkata jotain Janin kaveria?Googlen mukaan kyllä on, Nace Panic. Mutta vaikuttaa siltä että se on vanhaa tietoa, kaikki jutut niistä on jostain vuodelta 2016.
Jos se vaikka panis.Miten te jaksatte stalkata jotain Janin kaveria?
Google haun tekee parissa sekunnissa, ei vaadi jaksamista. Mä en tiennyt Injan olemassaoloa joten googlasin ja koska se on ilmeisesti aika seurattu näyttelijä niin tietoa löytyi paljon. Heti kärkeen tuli ikä, pituus ja puolison nimi.Miten te jaksatte stalkata jotain Janin kaveria?
www.instagram.com
www.instagram.com
Höpö höpö.Mä olen nainen mut komppaan tätä. Kärpykkeen naurussa on joku juttu, johon reagoi koko vartalo. Kyseinen nauru ei ole hänen, koska se jättää kliinisen tunteen.
Minäkin muistan ku ite tota väittämää teilasin täällä.Täällä viime syksynä.
Ei hänen kanssaan aivan, mutta muutoin kyllä.Ja täähän nyt tarkoittaa sitä että Jan ei oikeasti seurustele koska ovat reissanneet KAVERIPORUKALLA eivätkä kahdestaan!!!!
Eikä ole, kekään joksuista.Sen Injan kumppani on Nace![]()
No mites se minuun liittyy, kun en mies ole myöskään.En ole kekätossari, vajakki.
Hyvä määritelmä.Mun homokaveri sanoi ettei taatusti. Kärtsän äänensävy saa kuulemma tuntemaan asioita housuissa ja nyt ei käynyt niin.
Kylläpä kuvailet rumasti Jereä.Hyvä määritelmä.
Tuo nauru kuulosti lähinnä meidän naapuriosaston pomon ivalliselta paskanaurulta.
Kylläpä kuvailet rumasti Jereä.
Ei voi seurustella kun matkustelevat kavereiden kanssa eivätkä keskenään.Ei hänen kanssaan aivan, mutta muutoin kyllä.