Nyt on Ruotsin kuningashuone kriisitilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pyh ja pah. Hmph.

Aateliset, yläluokka ja kuninkaalliset on iät ja ajat paneskelleet siepattuja ja seksiorjiksi raahattuja naisia ja nuoria tyttöjä&poikia.

Carl Philipiä ei potuta itse Sofia vaan se, että koneistossa mukanaolevat alkavat jäädä kiinni. Että vuosikymmeninen/vuosisatainen perinne ja vääryydet joutuu nyt päivänvaloon.

Epstein ja P.Diddy ovat vain pieni osa. Toivon että kaikki mätä paljastuu.

Tai se tuntuu olevan valtaapitävillä melkein sääntö.
Putin on painanu nuoria poikia ja siitä on videomateriaalia, jonka joku poliitikko julkaisi, mutta se poistettiin.

Pohjois-Koreassa häviää kauneimmat nuoret naiset vuoristoon Kimin bileisiin, siitä on selviytyjillä kertomuksia.

Entä arabisheikit? En uskalla edes ajatella.

Eliitin pedaririnki on maailmanlaajuinen.

Mä en jaksa järkyttyä näistä rikkaiden, kuuluisien ja kuninkaallisten sekotouhuista. Se on niin odotettavissa, että kun ihmisellä on rahaa ja kaikkea eikä joudu työskentelemään toimeentulonsa eteen, niin sitten ne puuhaa kaikenlaista arveluttavaa ja hämärää.
Niin se on ollut ennenkin ja miksikäs se olisi nykyäänkään muuttunut.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä en jaksa järkyttyä näistä rikkaiden, kuuluisien ja kuninkaallisten sekotouhuista. Se on niin odotettavissa, että kun ihmisellä on rahaa ja kaikkea eikä joudu työskentelemään toimeentulonsa eteen, niin sitten ne puuhaa kaikenlaista arveluttavaa ja hämärää.
Lisään vielä, että minusta on aina iloisesti hämmästyttävää, jos joku valtaa pitävä osoittautuu rehelliseksi kunnon ihmiseksi.

• Tykkää
Reactions: Echo
"Tapaamiset ajoittuvat vuosiin 2011–2013. Epstein sai vuonna 2008 tuomion ostettuaan seksiä alaikäiseltä tytöltä.

Dagens Næringslivin mukaan Mette-Marit ja Epstein tutustuivat yhteisten tuttavien kautta. Norjan hovi painottaa, että tapaamisissa oli aina paikalla muitakin ihmisiä."

Well, nuo tapaamiset olivat kuitenkin vähän vaarattomampia, kuin monet muut tapaamiset.

Rahamiehet saavat mirrit hikoilemaan.

Tai se tuntuu olevan valtaapitävillä melkein sääntö.
Putin on painanu nuoria poikia ja siitä on videomateriaalia, jonka joku poliitikko julkaisi, mutta se poistettiin.

Pohjois-Koreassa häviää kauneimmat nuoret naiset vuoristoon Kimin bileisiin, siitä on selviytyjillä kertomuksia.

Entä arabisheikit? En uskalla edes ajatella.

Eliitin pedaririnki on maailmanlaajuinen.
Pedarit ovat yksi asia ja seksi on sitten toinen asia. On päivänselvää, että vaikutusvaltaisilla ja rikkailla miehillä riittää seuraa nuorista naisista. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Se mikä on muuttunut on, että nykyään on mahdollista rahastaa asialla ja tehdä rikokseksi se, että on itse lähtenyt vapaaehtoisesti jonkun julkkiksen panoleluksi.

On päivänselvää, että vaikutusvaltaisilla ja rikkailla miehillä riittää seuraa nuorista naisista. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Se mikä on muuttunut on, että nykyään on mahdollista rahastaa asialla ja tehdä rikokseksi se, että on itse lähtenyt vapaaehtoisesti jonkun julkkiksen panoleluksi.
Jep. Muka viattomat akat uhriutuvat rahan toivossa.

Pedarit ovat yksi asia ja seksi on sitten toinen asia. On päivänselvää, että vaikutusvaltaisilla ja rikkailla miehillä riittää seuraa nuorista naisista. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Se mikä on muuttunut on, että nykyään on mahdollista rahastaa asialla ja tehdä rikokseksi se, että on itse lähtenyt vapaaehtoisesti jonkun julkkiksen panoleluksi.
Väittäisin ihmiskaupan ja pedaririnkien parissa työskentelevien puheiden perusteella, että on monenlaisia ilolintusia.

-vapaaehtoiset ja täysi-ikäiset
-vapaaehtoiset alaikäiset
-höynäytetyt ja painostetut aikuiset ja alaikäiset: pakeneminen olisi mahdollista, mutta tyttö on huijattu tai painostettu pysymään mukana (Epstein)
-siepatut lapset ja nuoret ympäri maailmaa, jotka viedään niin kauaksi, että jäljittäminen lähes mahdotonta. Afrikassa Marokon kautta kulkee paljon porukkaa Eurooppaan ja Venäjälle, Etelä-Amerikasta puskee Usaan ja Eurooppaan.

Väittäisin ihmiskaupan ja pedaririnkien parissa työskentelevien puheiden perusteella, että on monenlaisia ilolintusia.

-vapaaehtoiset ja täysi-ikäiset
-vapaaehtoiset alaikäiset
-höynäytetyt ja painostetut aikuiset ja alaikäiset: pakeneminen olisi mahdollista, mutta tyttö on huijattu tai painostettu pysymään mukana (Epstein)
-siepatut lapset ja nuoret ympäri maailmaa, jotka viedään niin kauaksi, että jäljittäminen lähes mahdotonta. Afrikassa Marokon kautta kulkee paljon porukkaa Eurooppaan ja Venäjälle, Etelä-Amerikasta puskee Usaan ja Eurooppaan.
Millainen ilolintu vasemmistoliiton Anna Kontula oli?

Yhteistyössä