V
vierailija
Vieras
Jos jotakin pelkään, sinun aivoituksiasi pelkään. Sinusta ei voi tietää, miten mihinkin reagoit. En pelkäisi, jos ei olisi karvaita kokemuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla hallinnan tunne?kuulin tänään luentoa mm. hallinnan tunteen tärkeydestä, ei se että hallitseeko oikeasti, vaan se että on se tunne
Jos tietäisit.. en nuku.Ihania unia r. Nuku hyvin!![]()
Ei ole mitään pelättävääJos jotakin pelkään, sinun aivoituksiasi pelkään. Sinusta ei voi tietää, miten mihinkin reagoit. En pelkäisi, jos ei olisi karvaita kokemuksia.
Mistä sen voisin tietää? En mistään.Ei ole mitään pelättävää
Onko sulla hallinnan tunne?
Arvioi luonteen kokonaislaatua, älä spontaaneja tai ajattelemattomasti sanottuja sanojaMistä sen voisin tietää? En mistään.
Tunteet eivät vie vai mitä tarkoitat? Vai puhutko elämänhallinnasta laajemmin?.Välillä taas. Pitkästä aikaa. Kiitos kysymästä.
Spontaanius on ominaisuus, jonka ilmentymiä ei voi ennustaa, vaikka takana olisi kuinka vakaata.Arvioi luonteen kokonaislaatua, älä spontaaneja tai ajattelemattomasti sanottuja sanoja
Pitää ymmärtää kokonaistilannetta, jos olen reagoinut jotenkin huonosti ja on menny yli, niin kun on tapahtunut, niin kannattaa miettiä myös miltä se tilanne on voinu mun näkökulmasta näyttääSpontaanius on ominaisuus, jonka ilmentymiä ei voi ennustaa, vaikka takana olisi kuinka vakaata.
Riippuu mitä on tapahtunut. Minulle on reagoitu niin ettei se unohdu vaan vaikuttaa koko ajan. Et voi kuvitellakaan enää koskevasi koska koko kroppa huutaa traumaa ulos. Ja siitä vankilasta ei pääse pois vaan ne samat sanat kaikuu korvissa etkä voi tehdä mitään. Sivusta.Pitää ymmärtää kokonaistilannetta, jos olen reagoinut jotenkin huonosti ja on menny yli, niin kun on tapahtunut, niin kannattaa miettiä myös miltä se tilanne on voinu mun näkökulmasta näyttää