V
vierailija
Vieras
Screenshot 20251217 122942 Speech Bubbles hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20251217 122942 Speech Bubbles palvelussa ImgBB
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Homot ja lesbot on kuulemma aina puutteessa. Ketjun mukaan. SE näkyy naamasta. Puute. Itse veikkaan kyllä et heterot on puutteessa.Eipä taida sekään naamasta näkyä.
Eikä halunnut.
No eihän oleNaamasta en tiedä, suoranaisesti, mut naamasta jos on poissa kaikki naamakorut, varsinkin tää muulirengas ja suun ympärillä ja silmien välissä olevat tapit --- ja räikeä silmämeikki ja joku vihreä hiustupsu itse virkatun sateenkaaren värisen päähineen alla --- on melko selvää, et olet tavallinen perushetero.
Apua![]()
Screenshot 20251217 122942 Speech Bubbles hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20251217 122942 Speech Bubbles palvelussa ImgBBibb.co
Itseasiassa aika hyvin pitää paikkansa.No eihän ole![]()
Heteronaiset on puutteessa, kun miehet haaveilee pohjimmiltaan kikkeleistä eikä jaksa kauan samaa looraaHomot ja lesbot on kuulemma aina puutteessa. Ketjun mukaan. SE näkyy naamasta. Puute. Itse veikkaan kyllä et heterot on puutteessa.
Aijai tää on![]()
Screenshot 20251217 123844 Speech Bubbles hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20251217 123844 Speech Bubbles palvelussa ImgBBibb.co
Oot väärässä. Ja mustavalkoajattelua noin muutenkin.Itseasiassa aika hyvin pitää paikkansa.
Joskus yksinkertaiset jutut on just niitä.Oot väärässä. Ja mustavalkoajattelua noin muutenkin.
Ei minuakaan tietysti, kun itsekin paljon kerron, mutta sellainen ei vaikka nappais, että ulkonäöltä tunnisteltais jossain keikalla vaikka. Mitä täälläkin on jossain kohtaa ollut.Ei mua haittaa jos muut kertoo, päinvastoin.
Enpä nyt tiedä, sais siirtyä ihan omaan väriinsä, jossain kuvissa toi vaaleakin vanhentaa. Mutta jatkuva värjäys kuluttaa ja ohentaa hiuksia.Aijai tää onToi blondi tukka sai sen hiukset näyttämään tuuheemmilta ja oli muutenkin niin täydellinen. Toivottavasti vielä palaa tohon. Mikään ei sovi paremmin kuin blondi tukka ja noi Käkkärän tummat piirteet, paksut tummat kulmakarvat ja mustat pitkät silmäripset. Naamakarvoja sais olla vähemmän.
Aijai tää onToi blondi tukka sai sen hiukset näyttämään tuuheemmilta ja oli muutenkin niin täydellinen. Toivottavasti vielä palaa tohon. Mikään ei sovi paremmin kuin blondi tukka ja noi Käkkärän tummat piirteet, paksut tummat kulmakarvat ja mustat pitkät silmäripset. Naamakarvoja sais olla vähemmän.
Ei kai se sulta pois ole, jos joku kertoo tämänkin ja tulee tunnistetuksi keikalla? Se on ihan oma valinta ja tyhmyyttä.Ei minuakaan tietysti, kun itsekin paljon kerron, mutta sellainen ei vaikka nappais, että ulkonäöltä tunnisteltais jossain keikalla vaikka. Mitä täälläkin on jossain kohtaa ollut.
Mitkä kuvat?Mitäh, miten on mahdollista, että nuo kuvat ei oo vielä häipyny!?
Ai mä katoin sitä väärin.Tossa ei kyllä taida olla blondi![]()
Kyllä tummat hiukset, melkein mustat, vanhentaa varmaan enemmän. Erityisesti jos ihonväri vaalea.Enpä nyt tiedä, sais siirtyä ihan omaan väriinsä, jossain kuvissa toi vaaleakin vanhentaa. Mutta jatkuva värjäys kuluttaa ja ohentaa hiuksia.
Juu ei.Tossa ei kyllä taida olla blondi![]()
En ole sanonut niin, sen verran törmännyt hulluihinkin, plus tänkin ketjun vihaajat, että ihan vaan omalla kohdallani puhun.Ei kai se sulta pois ole, jos joku kertoo tämänkin ja tulee tunnistetuksi keikalla? Se on ihan oma valinta ja tyhmyyttä.
Saa olla urpo et antas omat, oikeat tuntomerkit täällä. Jotkut voi kertoa valheellisia tietoja, ja luultavasti useampi muutenkin täällä toimii niin.En ole sanonut niin, sen verran törmännyt hulluihinkin, plus tänkin ketjun vihaajat, että ihan vaan omalla kohdallani puhun.