V
vierailija
Vieras
![]()
Screenshot 20251217 113418 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20251217 113418 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
Ollut Peksin käsittelyssä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
Screenshot 20251217 113418 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20251217 113418 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
Ei liittynyt Bojaniin ja Jereen millään tapaa. Kertoihan siinä K fanikin pyllykarvoistaan ja maksullisesta toiminnastaan myöskin.Täällähän tossari eilen kertoi pimppikarvoistaan.
Toi on sitä Bojanin loukkaamista, kun ei itse ole kertonut mitään tälläista.
Sehän näyttää huolestuneelta. En sanois että on ollu ainakaan tossaOllut Peksin käsittelyssä?
Ei liittynyt Bojaniin ja Jereen millään tapaa. Kertoihan siinä K fanikin pyllykarvoistaan ja maksullisesta toiminnastaan myöskin.
Noh, noh ...Ollut Peksin käsittelyssä?
Sehän näyttää huolestuneelta. En sanois että on ollu ainakaan tossa
Voihan sitä huolestunut olla vaikka siitä syystä et kohta tulee olemaan Peksin käsittelyssä, isoissa kourissa. Ihan syytäkin huolestua ... Tommosen nätin räpsyripsen.Sehän näyttää huolestuneelta. En sanois että on ollu ainakaan tossa
No ei kai kun sulla ei ole seksielämää.Ei ole mitään oman seksielämän kuvauksia näkynyt muutaku trollaajien toimesta.
Se oli trollausta. Ainoa joka täällä jakaa henkilökohtaisia asioitaan olet sinä.Ei liittynyt Bojaniin ja Jereen millään tapaa. Kertoihan siinä K fanikin pyllykarvoistaan ja maksullisesta toiminnastaan myöskin.
Hä??Itsehän Bojan viittaa jatkuvasti hänen ja Jeren väliseen erityislaatuiseen suhteeseen, joka alkoi jo viisuista. Erityisesti Bojan siis, mutta myös Jere usein mainitsee
Voihan sitä huolestunut olla vaikka siitä syystä et kohta tulee olemaan Peksin käsittelyssä, isoissa kourissa. Ihan syytäkin huolestua ... Tommosen nätin räpsyripsen.
Ei todellakaan ollut. Ja aika monikin jakaa. Minähän oon kertonut tosi vähän, siis mitään oleellisuuksia.Se oli trollausta. Ainoa joka täällä jakaa henkilökohtaisia asioitaan olet sinä.
Höpö höpö.He puhuvat sadoista muistakin ihmisistä.
Mua kiinnostaa nää osallistuvat artistit ainoastaan loanheittokampanjan käynnistämisen mielessä heitä kohtaan. Tosi hyvä jos tuokaan ei ois potentiaalinen osallistuja.
Tiedoksi sulle, höpönassu, meitä on monta, et käytä monikkomuotoa kiitos jatkossaPeksi pakottaja on ketjun syöpä.
Höpö höpö.
Eli lesbot ja homot on kokoajan puutteessa?Oletko sinä lesbo, homo vai muuten vaan koko ajan puutteessa oleva?
Eli lesbot ja homot on kokoajan puutteessa?
K fani heterot.
Kuten et teet lanttulootaa, syöt ilmaseks toisten joulupöydissä ja mitä kaikkea?Ei todellakaan ollut. Ja aika monikin jakaa. Minähän oon kertonut tosi vähän, siis mitään oleellisuuksia.
Tiedoksi sulle, höpönassu, meitä on monta, et käytä monikkomuotoa kiitos jatkossa![]()
Ne on siis nimenomaan kaikki just sellasia, nää nuoremmat K-äärifanit, siis just näitä mitä lie sekasikiöitä.Onko sellaisia.Luulevat kaikki olevansa queer poikatyttö-tyttöpoikia.