V
vierailija
Vieras
Voi olla ihan sattumaakin mikä poistuu, asiattomat sai kyllä aiemminkin.No joka tapauksessa kiva jos täältä saa viestejä poistumaan nyt helpommin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi olla ihan sattumaakin mikä poistuu, asiattomat sai kyllä aiemminkin.No joka tapauksessa kiva jos täältä saa viestejä poistumaan nyt helpommin.
Mitäs mitäs, eli myönnät olevasi ainut tossari. Et sä muuten tietäisi, mitä tossarit ”ei poista”. Sä oot kyllä kova puhumaan ittes pussiin. Mikä persoona nyt puhuu?On myös se poistelija, joka koittaa syyttää tossareita siitä.
Eikö sun kaltainen neiti Näpsä vois mennä johonkin ketjuun, missä on samanhenkisiä?No joka tapauksessa kiva jos täältä saa viestejä poistumaan nyt helpommin.
Monikossahan minä puhuin. Näkee vaan tosta agressiosta kekä ton poistelun takana ehkä onkin.Mitäs mitäs, eli myönnät olevasi ainut tossari. Et sä muuten tietäisi, mitä tossarit ”ei poista”. Sä oot kyllä kova puhumaan ittes pussiin. Mikä persoona nyt puhuu?
Eli sinä.Monikossahan minä puhuin. Näkee vaan tosta agressiosta kekä ton poistelun takana ehkä onkin.
Eli discord.Eikö sun kaltainen neiti Näpsä vois mennä johonkin ketjuun, missä on samanhenkisiä?
Meneepäs nyt tunteisiin.Eikö sun kaltainen neiti Näpsä vois mennä johonkin ketjuun, missä on samanhenkisiä?
No ei, vaan ketjun poistumista toivovat tietenkin.Eli sinä.
Täällä poistelee kuule aika moni ja monesta eri syystä.Monikossahan minä puhuin. Näkee vaan tosta agressiosta kekä ton poistelun takana ehkä onkin.
No mutta tossa yriteltiin selkeästi syytellä omista tekemisistä joitakin muita, mutta joo en edes yritä enää vastata siihen yhteen viestiin ku vaikuttaa sen verran olevan erikoista porukkaa ketjussa nytten.Täällä poistelee kuule aika moni ja monesta eri syystä.
No mutta tossa yriteltiin selkeästi syytellä omista tekemisistä joitakin muita, mutta joo en edes yritä enää vastata siihen yhteen viestiin ku vaikuttaa sen verran olevan erikoista porukkaa ketjussa nytten.
Täällähän ne minunhenkiset ovat, taidat itse olla väärässä paikassa.Eikö sun kaltainen neiti Näpsä vois mennä johonkin ketjuun, missä on samanhenkisiä?
Häh, sä oot kyllä oudoin ihminen, mitä oon ikinä tavannut. Mistä sä kehität tän vainoharhaisuutesi?No mutta tossa yriteltiin selkeästi syytellä omista tekemisistä joitakin muita, mutta joo en edes yritä enää vastata siihen yhteen viestiin ku vaikuttaa sen verran olevan erikoista porukkaa ketjussa nytten.
Helppohan se on huomata milloin noita kiusaajia on ketjussa, haloo.Häh, sä oot kyllä oudoin ihminen, mitä oon ikinä tavannut. Mistä sä kehität tän vainoharhaisuutesi?
Ei mene todellakaan, voit ihan itse poistua jossei ketju kiinnostele.Huhhuh, nyt menee jo niin sairauden oireiksi, että en viitsi enää edes trollata.
Jos nyt jaksan viel tän yhden mäen yliOiskohan peräti taas hiihtolomalaisten hyökkäys.
Höpö höpö, ficcikirjailijaan tää ei liity mitenkään, vaan K ja B shipin vihaajien juttuja eli tää tossareita nimittelevä K fani asialla ainakin.Aina kun muffinsin discordissa sovitaan hyökkäyksestä, mutta ei kerrota minne, täällä alkaa sekoilu. Sattumaako? Eipä taida olla.
Psykoosit tulilla taas.Höpö höpö, ficcikirjailijaan tää ei liity mitenkään, vaan K ja B shipin vihaajien juttuja eli tää tossareita nimittelevä K fani asialla ainakin.
Se on ikävä, jos sinulla on.Psykoosit tulilla taas.
Neiti Näpsien ketju.Täällähän ne minunhenkiset ovat, taidat itse olla väärässä paikassa.
Onko sillä oma discord?Aina kun muffinsin discordissa sovitaan hyökkäyksestä, mutta ei kerrota minne, täällä alkaa sekoilu. Sattumaako? Eipä taida olla.