V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pelkän etusivun otsikon perusteella hän tuli heti mieleen varmaan aika monella muullakinEi saa otsikoida noin, Alepa loukkaantuu.
Pitää kysyä kumpaan rahat, kunnioitettujen seniorikansalaisten inkontinenssisuojiin vai oikeat elämänarvot omaksuneille?
Kumpaan?
Ei saa otsikoida noin, Alepa loukkaantuu.
Pitää kysyä kumpaan rahat, kunnioitettujen seniorikansalaisten inkontinenssisuojiin vai oikeat elämänarvot omaksuneille?
Pelkän etusivun otsikon perusteella hän tuli heti mieleen varmaan aika monella muullakin
Kulutus oli tuplaa muihin verrattuna kun räävittömään suuhunsakin pitäisi vanhainkodin hoitohenkilökunnan tunkea vähintään yksi kerrallaan.
Ääni mummolle
Papat paskoo housuihinsaJäävätkö papat ilman?
Niinpä, ei pidä unohtaa Setistä. Tasa-arvo.Ei saa otsikoida noin, Alepa loukkaantuu.
Miehillä ei ole mitään väliä.Jäävätkö papat ilman?
Nostan ketjun ylös palstan urheimmalle persusoturille maistiaiseksi.Minulla on vahva käsitys, että Omppu-sedällä on jatkuvasti käytössä isot
imutehokkaat vaipat housuissaan. Jatkuva seksistä nauttiminen
aiheuttaa jatkuvia seisokkeja ja siemensyöksyjä. Hän sopii esimerkillisesti vaippojen mainoksiin. Virtsan ym. eritteiden karkailu ei katso ikää.
Tuskin kukaan mies on enää sinusta kiinnostunut siinä mielessäNostan ketjun ylös palstan urheimmalle persusoturille maistiaiseksi.
Hänkin luultavasti jo käyttää vaippoja.
taidat olla uusi?Ilkutte alepaa päivisin ja mietitte öisin.
Onkohan mennyt tiukasti ihon alle.
Relatkaa vähän.
Älä viitsi, kukaan ei hänen takiaan ole poistunut.taidat olla uusi?
alepa on se joka on alottanu riehumisen tääl ja hänen takiaan mustia on poistunu
ihan oikeen jos se ilkee noita saa joskus ansaitsemaansa palautetta
Lepan parasta ennen päiväys umpeutui 70-luvulla ja siitä katkerana päivät kiusaa viriilejä kypsiä herrasmiehiä.Tuskin kukaan mies on enää sinusta kiinnostunut siinä mielessä
——> katkeruutesi asiattomine haukkumisineen
——> syy ymmärretty
Echo ja Palstapesu esim ovatÄlä viitsi, kukaan ei hänen takiaan ole poistunut.
Kuka heitä kaipaa? En minä ainakaan.Echo ja Palstapesu esim ovat
Tämä ei ole senssipalsta vaikka yritätkin epätoivoisesti löytää itsellesi naisen kotiorjaksi.Tuskin kukaan mies on enää sinusta kiinnostunut siinä mielessä
——> katkeruutesi asiattomine haukkumisineen
——> syy ymmärretty
Olen FM.taidat olla uusi?
alepa on se joka on alottanu riehumisen tääl ja hänen takiaan mustia on poistunu
ihan oikeen jos se ilkee noita saa joskus ansaitsemaansa palautetta
Minä kaipaan, vaikka Echon kanssa usein eri mieltä olinkin. Kaipaan asiakommentointiin pystyviä rekisteröityneitä.Kuka heitä kaipaa? En minä ainakaan.
Minulla on sellainen fiilis, että jälkimmäinen harmailee.
Hänellä on kirjoitustensa perusteella vaikeita jaksoja elämässään.
Olen FM.
Mut hyvä, että se sai häädetyksi echon ja pp:n!
Palsta on paljon raittiimpi ilman niitä.
Itket varmasti itses uneen, koska palasin palstalle. Kärsi
Eivät ole hänen takiaan palatailua vähentänytEcho ja Palstapesu esim ovat
Pääseehän ne, mutta kun ei pidätyskykyä pahemmin ole, niin pakko olla vaipatOis reilua että mummot ja papat pääsisivät vessaan.