K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ugh, nyt muuten: kontsaa tullaan saamaan paljon ja Kärtsä nähdään varmasti m & m kanssa ja monien muiden. Ei vain joksujen. Kyllä täällä kompostissa sanoisin suurin osa on kiinnostunut kaikista K:n kohtaamisista Het Grotessa. Ite ainakin aion jakaa ja kommentoida tänne jos siltä tuntuu.
Todellakin, muistaa vaan ne kaikki hauskat stoorit viime vuodelta. Kyllä K on haluttu tyyppi niissä bileissä, kunhan nyt ei vaan liikaa roikkuisi vanhoissa kavereissa. Tämän vuoden artistit on paljon aktiivisempia ja niiden kanssa saisi enemmän näkyvyyttä,

Bojan laulanut soundcheickissä Padamin Joymuffinille, piti kädestä kiinni...

Koska fanitat tyyppiä, joka kirjoittaa anaalificcejä. Kyllä se kiinnostaa, mikä niissä pyllynreiissä noin kovasti kiinnostaa
No siis mikäs sit pitäis, en minä mitään hetskujuttujakaan lue, aika monipuolisesti eri kirjoittajien J ja B ficcejä kyllä luen. En nyt ees ole mitään erityisiä fanituskirjoituksia sikäli kirjoitellut viimeaikoina mielestäni, kateus kyllä hiukan tosta kuinka paljon pystyy käymään keikoilla. Hänestä pidän varmaan siksikin, kun oon niin laajasti ajatteleva ja just ku itseä ei mitkään kriittisemmät mielipiteet haittaa, siks varmaan pidän nimimerkillisestä myöskin, ei ole ainakaan tylsiä.

No siis mikäs sit pitäis, en minä mitään hetskujuttujakaan lue, aika monipuolisesti eri kirjoittajien J ja B ficcejä kyllä luen. En nyt ees ole mitään erityisiä fanituskirjoituksia sikäli kirjoitellut viimeaikoina mielestäni, kateus kyllä hiukan tosta kuinka paljon pystyy käymään keikoilla. Hänestä pidän varmaan siksikin, kun oon niin laajasti ajatteleva ja just ku itseä ei mitkään kriittisemmät mielipiteet haittaa, siks varmaan pidän nimimerkillisestä myöskin, ei ole ainakaan tylsiä.
Mikä just pyllynreiissä on se kiehtovin asia? Mikä niissä kiihottaa sinua?

Yhteistyössä