V
vierailija
Vieras
Miksi te kiusaajat reagoitte Alepan provosoimattomiin ja kohtuuttomiin syytöksiin ja yleistyksiin? Riita alkaa aina kun puolustaudutte.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lepahan on aina ollut riitelyiden alottaja. Palaute on ymmärrettävästi koventunut kun hän ei pyynnöistä huolimatta lopeta tiettyjen mustien mollaamista. Levittää myös omituisen mielikuvituksensa tuotosten harhoja. Taitaa itse jopa uskoa niihin turinoihin.Alepa hyökkää ja muut vain antaa palautetta?
Vitsinä varmaan heitit kysymyksen?Miksi te kiusaajat reagoitte Alepan provosoimattomiin ja kohtuuttomiin syytöksiin ja yleistyksiin? Riita alkaa aina kun puolustaudutte.
No, ei oleLepahan on aina ollut riitelyiden alottaja.
Teki varmaan tämän aloituksenkin... eikuLepahan on aina ollut riitelyiden alottaja. Palaute on ymmärrettävästi koventunut kun hän ei pyynnöistä huolimatta lopeta tiettyjen mustien mollaamista. Levittää myös omituisen mielikuvituksensa tuotosten harhoja. Taitaa itse jopa uskoa niihin turinoihin.
Äläs ny. Mitään riitoja ei ees olisi ellei tuo naisoletettu olisi aina v1ttüilemassa niille joista ei pidäNo, ei ole
Kukaan ei riitele yksinäänÄläs ny. Mitään riitoja ei ees olisi ellei tuo naisoletettu olisi aina v1ttüilemassa niille joista ei pidä
Sulla on ymmärrys pahasti hukassa!Kukaan ei riitele yksinään
Lepahan on aina ollut riitelyiden alottaja. Palaute on ymmärrettävästi koventunut kun hän ei pyynnöistä huolimatta lopeta tiettyjen mustien mollaamista. Levittää myös omituisen mielikuvituksensa tuotosten harhoja. Taitaa itse jopa uskoa niihin turinoihin.
Jos toinen alkaa nimittelenään niin ohita hänen viestinsä, ei siihen ole pakko vastata. Yksinkertaista, eikö totta?Sulla on ymmärrys pahasti hukassa!
Pallohan on sillä ollut jo vuosia eikä hän ole pystynyt lopettamaan pyynnöistä huolimatta joten kisat jatkuu piiiiiitkäänLopetatko sinä pyynnöistä Alepan haukkumisen?
Sama pallo sinulla on. Älä potki sitä enää takaisinPallohan on sillä ollut jo vuosia eikä hän ole pystynyt lopettamaan pyynnöistä huolimatta joten kisat jatkuu piiiiiitkään
Anna pelin jatkua. Liikuntahan on hyvästäSama pallo sinulla on. Älä potki sitä enää takaisin
Palsta on rauhottunu kummasti viime pvn aikana. Oon harvakseltaan täällä mut onko hänjonkanimeäeisaalausua Ranskassa kun riitelyt on ehkä loppuTaitaa olla ainoa liikunta jota se talipallo harrastaa.
Varmaan ottaa aurinkoa Ranskassa ja ihailee maisemia.Palsta on rauhottunu kummasti viime pvn aikana. Oon harvakseltaan täällä mut onko hänjonkanimeäeisaalausua Ranskassa kun riitelyt on ehkä loppu
Voi ei kun yksi riivinrauta häipyy niin hetkohta tulee klooni paikalleVarmaan ottaa aurinkoa Ranskassa ja ihailee maisemia.
Mut hei, mä palasin. Moikka. Munhan piti olla se, joka täällä riehuu kun miut antaa palautetta. Mitä sä sekoilet täällä? Uus uhri selvästi kiikarissa sulla ä.
Fm
Miksi sä haluat riehua? Kas kun et malttanut pysyä poissa vaikka sait enemmistön inhot niskaasiVarmaan ottaa aurinkoa Ranskassa ja ihailee maisemia.
Mut hei, mä palasin. Moikka. Munhan piti olla se, joka täällä riehuu kun miut antaa palautetta. Mitä sä sekoilet täällä? Uus uhri selvästi kiikarissa sulla ä.
Fm
Lopeta liimanhaistelu ja ölinä.Varmaan ottaa aurinkoa Ranskassa ja ihailee maisemia.
Fm
ähvä-ämmä on muuten eri hlö kuin rummo mutta samikset monella tapaaLopeta liimanhaistelu ja ölinä.
Vieläkin sama ilmaisu. Et oo keksiny mitään uutta näinä vuosina!Lopeta liimanhaistelu ja ölinä.
Sulla taitaa olla kova ikävä joPalsta on rauhottunu kummasti viime pvn aikana. Oon harvakseltaan täällä mut onko hänjonkanimeäeisaalausua Ranskassa kun riitelyt on ehkä loppu
Toivottavasti otti neuvostani vaarin ja lähti katkolle. Täällä te kovikset pilkkaatte syyntakeetonta spurgua. Hävetkää!