V
vierailija
Vieras
Voinse aika surustelua olla kun lettua tekis mieli, mutta nakkiin tyytyy pyrkimysten vuoksi.Kyllähän se surusteleekin ryppyisen papan kanssa niin mikä ettei. Kova pyrkyri tämäkin mamma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voinse aika surustelua olla kun lettua tekis mieli, mutta nakkiin tyytyy pyrkimysten vuoksi.Kyllähän se surusteleekin ryppyisen papan kanssa niin mikä ettei. Kova pyrkyri tämäkin mamma.
OiskoTrolli toi on ja vaikka olisi tossari tai bojanisti , ei kannata välittää noista tyhmistä provoista. Säälittäviä pihinöitä ne vain on.
Kenestä sä nyt puhut?Kyllähän se surusteleekin ryppyisen papan kanssa niin mikä ettei. Kova pyrkyri tämäkin mamma.
Jesse näyttää kans ihan rupsahtaneelta aina.k:n harrasteystävätkin taitaa olla jo pappautuneet pahasti. Oi voi. Pappavirus-epidemia.
Taitaa olla Iso-D, mistä puheKenestä sä nyt puhut?
Mut K on Prahassa keikalla ja sinä kotona vuokrakämpässä käsi housussa.k:n harrasteystävätkin taitaa olla jo pappautuneet pahasti. Oi voi. Pappavirus-epidemia.
Vauva valvottanut.Jesse näyttää kans ihan rupsahtaneelta aina.
DannyTaitaa olla Iso-D, mistä puhe
Balkan-mamman ukosta.Kenestä sä nyt puhut?
Bussissa. Käsi on kyllä housussaMut K on Prahassa keikalla ja sinä kotona vuokrakämpässä käsi housussa.
Aa, niinhän se puoliso tuntuu valittavan, että valvottanut on.Vauva valvottanut.
Danny?Taitaa olla Iso-D, mistä puhe
Toki suuri osa kirjoittaijista on todennäköisesti jonkunlaisia trolleja, mutta sellainen mielikuva on kuitenkin väkisin syntynyt, että nämä Joker Outin ja Bojanin fanit kirjoittavat Kärtsästä kaikista rumiten. Esimerkiksi Joostin tai Tommyn faneilta ei vastaavaa kovin helposti löydä.Trolli toi on ja vaikka olisi tossari tai bojanisti , ei kannata välittää noista tyhmistä provoista. Säälittäviä pihinöitä ne vain on.
Toki suuri osa kirjoittaijista on todennäköisesti jonkunlaisia trolleja, mutta sellainen mielikuva on kuitenkin väkisin syntynyt, että nämä Joker Outin ja Bojanin fanit kirjoittavat Kärtsästä kaikista rumiten. Esimerkiksi Joostin tai Tommyn faneilta ei vastaavaa kovin helposti löydä.
Joo näin oon itekin huomannut. Kertonee siitä fandomista.Toki suuri osa kirjoittaijista on todennäköisesti jonkunlaisia trolleja, mutta sellainen mielikuva on kuitenkin väkisin syntynyt, että nämä Joker Outin ja Bojanin fanit kirjoittavat Kärtsästä kaikista rumiten. Esimerkiksi Joostin tai Tommyn faneilta ei vastaavaa kovin helposti löydä.
MuuuuJoo näin oon itekin huomannut. Kertonee siitä fandomista.
Sillon kun K:n suosio putosi.Missä vaiheessa Veikko jäi porukasta?
Sitä minäkin oon ihmetelly, onko ollu mustasukkaisuusdraamaa Kärtsystä....Missä vaiheessa Veikko jäi porukasta?
Niin, ehkä K pärjää jo ilman turvamiestäSillon kun K:n suosio putosi.
Jesselle lisää harmaita hiuksiaNiin, ehkä K pärjää jo ilman turvamiestä
Joo, siinä vaiheessa kun K ilmoitti, että P suojelee kaikelta pahaltaSitä minäkin oon ihmetelly, onko ollu mustasukkaisuusdraamaa Kärtsystä....