V
vierailija
Vieras
Penkkirivillisen mammoja.Ootko sä käynyt läpi koko Logomon eturivin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Penkkirivillisen mammoja.Ootko sä käynyt läpi koko Logomon eturivin?
Tutkin silloin, kun oli ne pelkkiä mummoja väitteet.Ootko sä käynyt läpi koko Logomon eturivin?
Ihan työelämässä? Onko Pertin puoliso? Pystyy kustantaan ukonkin Prahaan.Tiedän mitä yksi niistä tekee työkseen. Hyväpalkkainen.
Kai sitä ois itsekin iloinen jos voisi ilman työtä ja huolia reissata maailmalla.Mun mielestä on ihanaa et pystyvät reissuamaan. Ovat näemmä olleet Sloveniassa elokuussa. Samalla porukalla. Iloinen meininki!
Mitä ihmeen juttua tämä on. Miksi K ta pitäisi parittaa yhtään kenellekään. Puhut kuin tuollainen paritus olisi jotenkin ihan normaalia toimintaa. Oli se sitten seka tai ihan mitä tahansa.No minä oon tossari itse, en ole tästä yhdestä saanut selkoa vielä siitä, ei kuitenkaan ainakaan K:ta sekaparittele muille, mutta jotkut jutut vaan ruvennut ärsyttään ne little boi ja mitä lienee, plus eihän toi nykyään juuri muuta kuin K:ta postaa.
Työelämässä ovat kyllä. Mut lomat on just sitä varten että voi mennä ja reissata.Kai sitä ois itsekin iloinen jos voisi ilman työtä ja huolia reissata maailmalla.
No siis aidot tunteet ja Bojan on eri asia tietenkin.Mitä ihmeen juttua tämä on. Miksi K ta pitäisi parittaa yhtään kenellekään. Puhut kuin tuollainen paritus olisi jotenkin ihan normaalia toimintaa. Oli se sitten seka tai ihan mitä tahansa.
Jere on avoliitossa Martsun kanssa. Ei todellakaan tarvitse häntä "parittaa" yhtään kenelläkään.Mitä ihmeen juttua tämä on. Miksi K ta pitäisi parittaa yhtään kenellekään. Puhut kuin tuollainen paritus olisi jotenkin ihan normaalia toimintaa. Oli se sitten seka tai ihan mitä tahansa.
Ei ole mitään tälläistä tuonut esiin itse.Jere on avoliitossa Martsun kanssa. Ei todellakaan tarvitse häntä "parittaa" yhtään kenelläkään.
Ei meitä kiinnosta mutta käydään vihakatsomassa, että on mistä revitellä taas.joker.out.subs ig ihan hauskoja joksujuttuja
ja te, ketä ei kiinnosta, älkää katsoko
Seiska on.Ei ole mitään tälläistä tuonut esiin itse.
Tää mamma on sairas näiden parituksiensa kanssa.Mitä ihmeen juttua tämä on. Miksi K ta pitäisi parittaa yhtään kenellekään. Puhut kuin tuollainen paritus olisi jotenkin ihan normaalia toimintaa. Oli se sitten seka tai ihan mitä tahansa.
Mikä loma marraskuussa on?Työelämässä ovat kyllä. Mut lomat on just sitä varten että voi mennä ja reissata.
No ei ole, mutta aina voi päätellä, jos on kykyä ja halua.Ei ole mitään tälläistä tuonut esiin itse.
Lomaa voi ottaa ihan milloin vaan, jos se työnantajalle sopii.Mikä loma marraskuussa on?
Parittava en kyl ole. Porsas ehkä olenkin.Mitäs parittava porsas huutaa
No johan(nes) on.Lomaa voi ottaa ihan milloin vaan, jos se työnantajalle sopii.
Eihän siinä videolla mitään lintua ollut, pöljä
Ja siis videolla, jolla oli lintu, ei Bojan sitä kiusannut. Vaan nätisti vain koitti ottaa kiinni, kana oli vain tyhmä mennessään karkuun. Kuten kanat ovat.
Yritti ottaa kiinni sitä vain mummojen huvitukseksi, eli täysin tarpeetonta eläimen kiusaamista.
Voi jumalauta sentään.Ei ole mitään tälläistä tuonut esiin itse.
Ei kun Häärijän sirkus.Siis tuo Sasazu on aasialainen ravintola Prahassa. Sielläkö Käärijän keikka on