K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kateelliset tolvanat taas täällä rääpimässä toisten reissuja. Tiedoksi vaan, että kuvassa olevat ovat kovia viisufaneja ja käyvät ahkeraan muillakin keikoilla. Jokainen heistä on tuolla ihan omasta halustaan. Ovat nyt sattuneet samaan koneeseen krewn kanssa. Ei ole kovin ihmeellistä, kun ei niitä suoria lentoja ei mee kuin kaksi päivässä. Tämän tiedän, koska itsekin harkitsin tätä. Olis ollut tosi kiva pikku syyslomareissu, mutta ei nyt onnistunut. Praha on upea kaupunki ja jos hyvän keikan saa lisättyä ohjelmaan, aivan huippua.
Kiitos tiedoistasi. Tiesitkö, että olet jäätävä tosikko?

Mun talossa asuu ihan helvetin pieni mies. Samaan hissiin sattui tänään ja jumalauta se oli mua johkin tissin alaosaan (pitkähköt lerppatissit). Olen 170cm. Eipä tarvinnut ainakaan pelätä et äijä tekis jotain. Mä oisin etusormella saanut sen kumoon.

Mun talossa asuu ihan helvetin pieni mies. Samaan hissiin sattui tänään ja jumalauta se oli mua johkin tissin alaosaan (pitkähköt lerppatissit). Olen 170cm. Eipä tarvinnut ainakaan pelätä et äijä tekis jotain. Mä oisin etusormella saanut sen kumoon.
Naisten keskipituus on Suomessa joku 165-166 cm eli eli itse olet vaan keskivertoa pidempi, muutenkin tyhmää vähätellä muita.

Ei todellakaan, minäkin näin nyt ton kuvan, nämäkö muka Logomossa ois ollut joksujen keikalla, näähän fanittaa lähinnä K minun tietääkseni.
Eihän fanita. Paljon käyvät toki senkin keinoilla, mutta olivat kyllä Logomossa ja kesällä kävivät Ljubljanassakin, muistaakseni jolloin Joksujen Kroatian keikalla. Plus muilla viisuartistien keikoilla. Ihan juuri vastikään esim. Kaj:n.

Eihän fanita. Paljon käyvät toki senkin keinoilla, mutta olivat kyllä Logomossa ja kesällä kävivät Ljubljanassakin, muistaakseni jolloin Joksujen Kroatian keikalla. Plus muilla viisuartistien keikoilla. Ihan juuri vastikään esim. Kaj:n.
Muttei Logomon eturivissä ainakaan, en muista tollasia naamoja sieltä. En kyllä oo tietoinen noista muista joksukeikkakäynneistäkään. Ja ainakin tää toinen käynyt paljon K:n keikoille.

Yhteistyössä