Tämä on malliesimerkki niille jotka marisee pienistäkin poikkeamista otsikko vs. kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko ap. Marko-Petri eli pastarummoilija?
Hänen jutun pihvi eivät aukea monellakaan lukukerralla.
Yli satavuotiaan ruokavalio ja kahden lehmän navetta samassa viestissä. Ehkä edesmennyt tervaskantonainen joi lehmänmaitoa ja söi naudanlihaa.
Jos hän olisi asunut Ylä-Savossa, melko varmasti hän olisi syönyt mykyrokkaa lehmänsä teurastuksen jälkeen.
Helpoimmalla pääset, kun kommentoit tähän viestiin tarroilla.
 
Onko ap. Marko-Petri eli pastarummoilija?
Hänen jutun pihvi eivät aukea monellakaan lukukerralla.
Yli satavuotiaan ruokavalio ja kahden lehmän navetta samassa viestissä. Ehkä edesmennyt tervaskantonainen joi lehmänmaitoa ja söi naudanlihaa.
Jos hän olisi asunut Ylä-Savossa, melko varmasti hän olisi syönyt mykyrokkaa lehmänsä teurastuksen jälkeen.
Helpoimmalla pääset, kun kommentoit tähän viestiin tarroilla.
no eip ole täältä ainaskaan
mutta rämeen rummo on sitten sellainen olento joka ei nytkään osaa kommentoida vaan miettii ainoastaan lähettäjää
haloo tämä onkeskustelupalsta
 
Onko ap. Marko-Petri eli pastarummoilija?
Hänen jutun pihvi eivät aukea monellakaan lukukerralla.
Yli satavuotiaan ruokavalio ja kahden lehmän navetta samassa viestissä. Ehkä edesmennyt tervaskantonainen joi lehmänmaitoa ja söi naudanlihaa.
Jos hän olisi asunut Ylä-Savossa, melko varmasti hän olisi syönyt mykyrokkaa lehmänsä teurastuksen jälkeen.
Helpoimmalla pääset, kun kommentoit tähän viestiin tarroilla.
Kun minilusikalla olet saanut niin osannet ehkä jopa itse vetää johtopäätökset pihvien aukeamisten vaikeuksista ja itsestäsi
 
no eip ole täältä ainaskaan
mutta rämeen rummo on sitten sellainen olento joka ei nytkään osaa kommentoida vaan miettii ainoastaan lähettäjää
haloo tämä onkeskustelupalsta
Onko Rummo-jankkaajan alias Marko-Petrin koko suku mammapalstalla?
Minilusikoilla syönti selittää miksi heidän äly on jäänyt ” järki hoi äly älä jätä” asteelle.
Pastan syönti minilusikoilla lienee melkoista särpimistä.
 
no eip ole täältä ainaskaan
mutta rämeen rummo on sitten sellainen olento joka ei nytkään osaa kommentoida vaan miettii ainoastaan lähettäjää
haloo tämä onkeskustelupalsta
Onko Rummo-jankkaajan alias Marko-Petrin koko suku mammapalstalla?
Minilusikoilla syönti selittää miksi heidän äly on jäänyt ” järki hoi äly älä jätä” asteelle.
Pastan syönti minilusikoilla lienee melkoista särpimistä.
 

Yhteistyössä