Hallitus suunnittelee 13-tuntisia työpäiviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aapee halua provoisoida, tai hänellä on vaikeuksia lukemansa hahmottamisessa ja ymmärtämisessä. Jossain toisessa ketjussa hän nimitteli minua useaan otteeseen dorkaksi.
13 tuntia ei riittänyt työajaksi, kun olin työelämässä. Päivätyön jälkeen ja viikonloppuisin tein sivutöitä. Ap. on myös usein kirjoittanut, että olen yhteiskunnan elätti.
Ihmeen piristävänä keskustelun pyörittäjänä hän on antanut runsaasti aikaansa meidän elättien mielten viihdykkeeksi. Liika on liikaa nauramisessakin.
Pyydän seuraavaksi vakavampia puheenaiheita, jotka edes vähän itkettävät.

Aloittaja tekee itse lähes vuorokaudet ympäri "työpäiviään" päivystämällä mammapalstalla. Sinänsä erikoinen "uravalinta" yksinäisellä miesoletetulla.

Ensin arkipyhäkorvaukset ja viikonloppulisät pois ja sen jälkeen 13 tuntinen työpäivä, tämä on kokoomuksen, persujen, RKP:n ja KD:n tahtotila.

Ensin arkipyhäkorvaukset ja viikonloppulisät pois ja sen jälkeen 13 tuntinen työpäivä, tämä on kokoomuksen, persujen, RKP:n ja KD:n tahtotila.
A-studiossa keskusteltiin hetki sitten työllisyydestä ja velkajarrun turvavöistä.
Tekisi mieli tehdä kansalaisaloite kansalaisille pakollisista turpa- ja turvavöistä.
Ylellä on myös uutinen persukunnanvaltuutetusta, joka on saanut moitteita ulosannistaan. Oli valaisevaa saada kasvot persujen prototyypistä.
Joskus tulee tunne, ettei ap. ole miesoletettu, vaan nainen tai muusukupuolinen.
Sama epäilys kalvaa muitakin kuin minua Super-Setiksen kohdalla. Ehkä joku nainen tekee raskasta pilaa meidän kustannuksella.

Lisäksi siirrytään 6 päiväiseen työviikkoon ja 1 vapaapäivä riittää.

Vapaapäivänä pitää olla myös työnantajan käytettävissä ikään kuin varalla, mikäli joku työntekijä ei tule töihin ja esim. uskaltaa sairastua.

Yhteistyössä