Shirly Karviselta ilmoitus: ”Tissit lähtee.” Suomen miehet: 😢 😭 😭 😭

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeasti? Kärsiiköhän jollain tavalla Napoleon syndroomasta. Kovat on luulot itsestään, jos kuvittelee voivansa random palstalla määräillä.
Samanlainen herhiläinen kuin Super-Setis. Aikansa hän mellasti palstalla, ja sitten kirjautui. Tosin lipsuu usein harmaaksi.
Selasin MTV-uutisia, ja linkitin Tanska-uutisen toiseen ketjuun. Ei minun kanssa kannata väitellä asioista. Olen yleensä aina oikeassa. Suomi on pieni maa, jonka uutiset on nopeasti luettu.
Eniten minua hymyilytti ministeri Kaisa Juuson puheet. Kuulema ministerin työ on raskaampi kuin omaishoitajan osa.
En enää jaksa seurata eduskunnasta sotekeskusteluja. Persujen tyhmyys on hirveää seurattavaa.

Julkista tietoahan tuo on mutta suurin osa miehistä ajattelee lesboista, että he ovat parannettavissa kunnon panolla/eivät ole saaneet kunnolla m*naa ja siksi ovat lesboja.
Hmm täst tuli mieleen et pelattiin aina korista yhen lesbon kanssa monet kesät ja meillä oli ihan hiton kova ja hyvä meno ja oltiin tosi onnellissia siis pelattiin aamusta iltaan ja vähän myshendaahlia. Sit oltiin kerran meillä ja tää lesbo koitti suudella mua ja viedä sänkyynsä mä jotenkin jäädyin ku oltiin oltu hyvii frendei monet vuodet ja pelatessa oltiin niin onnellisia mut muistan kun meijän katseet oli 30cm pääs toisissaan ja sen huulet alkoi liikkuu mua kohti ja mä väistin no okei kyl mäkin hetken mietin suutelemista. Voiko lesbot huvikseen harrastaa miehen kaa seksiä?mut siis sen kaa me lennettiin henkisesti ihanissa kaukaisuuden sfääreissä ja oltiin tosi onnellisia täst 15vuot aikaa. Sen jälkeen ei oo löytynyt hyvää pelikaveria korikseen. Satoi tai paistoi ni me pelattiin kaipaan välil sitä peleihin. Me heiteltiin läpsyi ja ainakun jompi kumpi hävis 21 pelin siin korikses isot läpsyt ja again huuto kovaa

Pienirintainen nainen näyttää pojalta.
Shirley on menossa oikeaan suuntaan, tosin niitä silikoneja ei olisi pitänyt alunperinkään ottaa.
Pienirintaiset aasialaisnaiset ovat paljon enemmän naisia kuin suomalaistantat.
220703-LOONA-Yeojin-at-Inkigayo-documents-3.jpeg

Shirley Karvinen vaihtaa kuppikokoaan pienempään. Hän tienaa leipänsä julkisilla esiintymisillä.
Miksi hommaisin silikonit, kun sain viime talvena ostoskeskuksen liukuportaissa täydet pisteet rinnoistani oven suussa remuavalta kaljaremmiltä. Tänään siellä oli asiallinen tunnelma.
Hyvin moni nainen menettää rintansa sairauden takia. Jos on tuurilla saanut hyvän puolison, kumppani ei ole moksiskaan rinnattomuudesta.
Et tiennyt että miehillä on kyky juoda kaikki naiset kauniiksi ja haluttaviksi?

Ehkä nyt tajusit tällä avustuksella kun örveltävä kaljaremmi oli päässyt siihen pisteeseen. Ei tuolla tapahtumalla voi rintsikoitaan paukutella

Et tiennyt että miehillä on kyky juoda kaikki naiset kauniiksi ja haluttaviksi?

Ehkä nyt tajusit tällä avustuksella kun örveltävä kaljaremmi oli päässyt siihen pisteeseen. Ei tuolla tapahtumalla voi rintsikoitaan paukutella
Taas katkera perässäroikkujani sai tyhjentää sielunsa likaämpärin koko maailman iloksi.
Ehkä tämä terapia on juuri sitä mitä Suomen syvät kansanrivit kipeimmin tarvitsevat mt-ongelmiinsa. Samalla hän hieman raotti alkoholismiaan, joka paistaa teksteistään selkeästi läpi.

Shirley on menossa oikeaan suuntaan, tosin niitä silikoneja ei olisi pitänyt alunperinkään ottaa.
Pienirintaiset aasialaisnaiset ovat paljon enemmän naisia kuin suomalaistantat.

Toivon todellakin voimia tyttärellesi kasvaessaan ympäristössä, mikä on toksinen ja missä oma isä asettaa voimakkaita raameja naiselle ulkonäöllisesti arvostellen sekä seksualisoiden kaiken tarpeellisen yli.

Hmm täst tuli mieleen et pelattiin aina korista yhen lesbon kanssa monet kesät ja meillä oli ihan hiton kova ja hyvä meno ja oltiin tosi onnellissia siis pelattiin aamusta iltaan ja vähän myshendaahlia. Sit oltiin kerran meillä ja tää lesbo koitti suudella mua ja viedä sänkyynsä mä jotenkin jäädyin ku oltiin oltu hyvii frendei monet vuodet ja pelatessa oltiin niin onnellisia mut muistan kun meijän katseet oli 30cm pääs toisissaan ja sen huulet alkoi liikkuu mua kohti ja mä väistin no okei kyl mäkin hetken mietin suutelemista. Voiko lesbot huvikseen harrastaa miehen kaa seksiä?mut siis sen kaa me lennettiin henkisesti ihanissa kaukaisuuden sfääreissä ja oltiin tosi onnellisia täst 15vuot aikaa. Sen jälkeen ei oo löytynyt hyvää pelikaveria korikseen. Satoi tai paistoi ni me pelattiin kaipaan välil sitä peleihin. Me heiteltiin läpsyi ja ainakun jompi kumpi hävis 21 pelin siin korikses isot läpsyt ja again huuto kovaa
Miestä ei kuolinvuoteella harmita mikään muu kuin nussimatta jääneet pillut.

Yhteistyössä