Aikaisempien ja nykyisten sukupolvien hyvät teot ja virheet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Finanssikapitalismi on pahin virhe, ahneuteen, riistoon ja eriarvoisuuteen perustuva antikristillinen maailmankuva jota meille myydään."

Björn Wahlroosin sanoin yrityksillä ei ole moraalia, usein ei myöskään yrittäjillä/omistajilla joten moraalin omaavien poliitikkojen ja virkamiesten pitäisi hallita talouselämää. Ikävää että luonbevikainen narsitinen moraalittomuus rikastuu myös politiikkaan, tuloksena se että ahneuden tuli päästetään irti mm. veronkiertotalouden muodossa.
Yle Areena Rikinkeltainen taivas 3-osaisen sarjan ensimmäisessä osassa kuvataan 1970-luvun loppuvuosien Suomea takaumina. Osuvaa ajankuvausta. Suomenruotsalainen hienostoperheen tytär innostuu vasemmistolaisuudesta, ja esiintyy kantaaottavissa näytelmissä.
Olen lukenut kirjan muutama vuosi sitten. En enää muista kirjaa kuin hämärästi.
Sen muistan, että tykkäsin hyvin kirjoitetusta kirjasta, ja olen lukenut kirjailijan aiemman teoksen Missä kuljimme kerran.
Tämä palsta halveksii sivistystä. Huomasin sen taas palstan toisessa ketjussa.
Roskasakki ilveilee tällä palstalla, kun elämässä ei ole parempaa hupia.
Yhden kirjaimen lyöntivirheestä irvailu on heille suurta herkkua.

En ole nähnyt mitään noista
Yle Areena Rikinkeltainen taivas 3-osaisen sarjan ensimmäisessä osassa kuvataan 1970-luvun loppuvuosien Suomea takaumina. Osuvaa ajankuvausta. Suomenruotsalainen hienostoperheen tytär innostuu vasemmistolaisuudesta, ja esiintyy kantaaottavissa näytelmissä.
Olen lukenut kirjan muutama vuosi sitten. En enää muista kirjaa kuin hämärästi.
Sen muistan, että tykkäsin hyvin kirjoitetusta kirjasta, ja olen lukenut kirjailijan aiemman teoksen Missä kuljimme kerran.
Tämä palsta halveksii sivistystä. Huomasin sen taas palstan toisessa ketjussa.
Roskasakki ilveilee tällä palstalla, kun elämässä ei ole parempaa hupia.
Yhden kirjaimen lyöntivirheestä irvailu on heille suurta herkkua.

Yhteistyössä