V
vierailija
Vieras
On se, samat tatskat.Ei oo se keltapukuinen NM.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se, samat tatskat.Ei oo se keltapukuinen NM.
Kantsii poistua välillä ketjusta, jos noin on.Tiedätkö sen biisin: Nyt meni hermot ja sen kyllä huomaa ...
Luuliko joku oikeesti, et he ois eronneet? Eihän mikään oo siihen viitannut.Yhden häävieraan stoorissa K ja NM istuu vastapäätä keltaisessa avoselkäisessä puvussa. Ei ne eronneet ole.
Bojann kaveri. Jere on upeampi, Bojanin kulta.Todella upea nainen on.
Se on kyllä tosi seksikäs mimmi. Pakko sanoa. Ja varmasti paljon muutakin, et Jere hänestä kiinnostunut.Jos on Boitsun Seija-heila upea niin ei tuo Kn puoliso kyllä paljoa huonommaksi jää
Eipä ollutkaan.On se, samat tatskat.
Luuliko joku oikeesti, et he ois eronneet? Eihän mikään oo siihen viitannut.
No ei niin. Ja mr lonely stooreja on K laittanut iät ja ajat.Luuliko joku oikeesti, et he ois eronneet? Eihän mikään oo siihen viitannut.
En minä niitä lue, ilmiannan suoraan.Opettele säätelemään tunteitasi.
Mikä niissä tatskoissa muka eroaa?Eipä ollutkaan.
Joo, hänkin on upea.Jos on Boitsun Seija-heila upea niin ei tuo Kn puoliso kyllä paljoa huonommaksi jää
Kaunis on. Ja myös helvetin hauska.
Opettele silti säätelemään tunteitasi. Käyttäydyt vihamielisesti. Toisen kirjoittamien viestien tai tarinoiden poistelu ei poista sun huonoa itsetuntoa eikä huonoa oloa.En minä niitä lue, ilmiannan suoraan.
Bojann kaveri. Jere on upeampi, Bojanin kulta.
Ihana BojanK ei muunlaista koskaa edes ottaisi
Mutta se poistaa sen huonon tarinanOpettele silti säätelemään tunteitasi. Käyttäydyt vihamielisesti. Toisen kirjoittamien viestien tai tarinoiden poistelu ei poista sun huonoa itsetuntoa eikä huonoa oloa.
Ei ole huono olo yhtään, enhän minä täällä ole se, joka toisia kiusaa.Opettele silti säätelemään tunteitasi. Käyttäydyt vihamielisesti. Toisen kirjoittamien viestien tai tarinoiden poistelu ei poista sun huonoa itsetuntoa eikä huonoa oloa.
En minä niitä lue, ilmiannan suoraan.
Mutta miten sen poistaminen auttaa sua tai helpottaa sun oloa?Mutta se poistaa sen huonon tarinan
Luetun ymmärtäminen?Ilmiannat tunteitasi?