olen 26 vuotias ja pystyn helposti matkustamaan lasten lipulla (alle 16 vuotiaat) Onko tämä jo loukkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
eli olen 26 vuotias mies ja välillä lipppua ostaessa myyjä kysyy, että aikuinen. olen pari kertaa vastannut, että lapsi ja mennyt epäilemättä läpi.
Olen myös säästösyistä ollut vuoden sisään tapahtumassa lapsen lipulla joka oli 16 ikävuoteen eikä kukaan epäillyt mitään. olen babyface ja parraton, koska ajan nuo ikävät haituvat pois.
jos pyydän ihmisiä arvaamaan ikäni niin usein tulee 20-23 jotkut veikkaa jopa 25 tai 30.
Mutta eikös tuo lapsen lipulla matkustaminen kerro totuuden. koska olen itse vahvasti sitä mieltä, että näytän 16-18 vuotiaalta max ja epäilen ettei ihmiset kehtaa sanoa suoraan totuutta.
olen aika lyhytkin 176cm pitkä ja hoikka teinikroppainen. salia haluaisin oman kunnon vuoksi alkaa harrastaa mutta mitään bulkkausta en kuitenkaan halua.
Eikö tämä ole aika surkeaa olla näin teinin näköinen? Ainakin säilyy nuorekkaana, mutta enitem ihmetyttää tuo miksei ihmiset voi myöntää, että näytän oikeasti paljon nuoremmalta kuin olen. Tuo lippujuttu todistaa sen.

Yhteistyössä