V
vierailija
Vieras
Mikä kenenkin mielestä on järkevää...Ok. Ja järkevästi suunniteltu tila ei voi olla viihtyisä tai valoisa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä kenenkin mielestä on järkevää...Ok. Ja järkevästi suunniteltu tila ei voi olla viihtyisä tai valoisa?
Mitenhän se luo työpaikkoja? Kun oppisopimuksen saa, sulla täytyy olla työpaikka missä oppia. Itsekin olen osittain opiskellut sopparilla, ihan samaa työtä tehdään. Ei se "ylimääräinen" työpaikka oleEn tiedä mut oppisopimuksella voisi luoda oikeita työpaikkoja
En tiedä siitä hukkatilasta kun en ole alan ammattilainen. Ne kun voi olla ihan tarpeellisia jostain syystä tai halvempi rakentaa ja ylläpitää kuitenkin.Eikös se sitten ole hassua, että hukkatilaa rakennetaan jo valmiiksi?
En tiedä siitä hukkatilasta kun en ole alan ammattilainen. Ne kun voi olla ihan tarpeellisia jostain syystä tai halvempi rakentaa ja ylläpitää kuitenkin.
Voi ollakin. Vai mitä siihen esim. portaikkoon. laitettaisiin? Auloja tarvitaan myös. Näistä "turhista" tiloista voisit laittaa jonkun esimerkin tai kuvan. Tai jos tietoa paljonko lisäävät lämmitys ynnä muita kuluja.Aivan. Suomen oloissa on varsin edullista ylläpitää ja lämmittää tuhansia kuutioita tyhjää tilaa ja rakentaminenkin on halpaa.
Sitähän ei tiedä vaikka olisi pakollisia nuo avarat tilat varautuen katastrofeihin.Aivan. Suomen oloissa on varsin edullista ylläpitää ja lämmittää tuhansia kuutioita tyhjää tilaa ja rakentaminenkin on halpaa.
Sitähän ei tiedä vaikka olisi pakollisia nuo avarat tilat varautuen katastrofeihin.
Voi ollakin. Vai mitä siihen esim. portaikkoon. laitettaisiin? Auloja tarvitaan myös. Näistä "turhista" tiloista voisit laittaa jonkun esimerkin tai kuvan. Tai jos tietoa paljonko lisäävät lämmitys ynnä muita kuluja.
Ja joka sairaalassa on tämmöinen tila?Jep. Kahdeksan kerrosta tyhjää tilaa lattiasta kattoon on aivan pakollista ja tarpeellista tilaa.
Tuota on hyvä miettiä kun kaikki muuttuu taustallaMiten työmarkkinat on tuhottu?
Entä mitkä jäädytetyt leikkaukset vaikkuttavat merkittävästi kulutuskysyntään?
Ei tuu vieläkään mieleenMiten työmarkkinat on tuhottu?
Entä mitkä jäädytetyt leikkaukset vaikkuttavat merkittävästi kulutuskysyntään?
Eli ei vieläkään sulta yhtään esimerkkiä turhasta tilasta saati kuvaa siitä.Portaikkoon? Miksi portaikko olisi turha tila? Mikä aula? Tai miksi aula olisi turha tila?
Ja joka sairaalassa on tämmöinen tila?
Eli ei vieläkään sulta yhtään esimerkkiä turhasta tilasta saati kuvaa siitä.
Wnhän minä nyt voi tietää mikä sinusta on turhaa tilaa vaikka ramppaisin joka sairaalan läpikotaisin.Käy tutustumassa uusiin isoihin yliopistosairaaloihin.
Katsos kun en ole kertaakaan sanonut, että pitäisi rakentaa lisää potilashuoneita tai lääkärin huoneita. Olen sanonut, että kaiken pitäisi pohjautua järkevään tilankäyttöön??? Turha/tyhjä/epäkäytännöllinen/tarpeeton tila on varsin kallista tilaa ja se maksaa maltaita.
En ihan oikeasti ymmärrä, mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Portaikkoon? Miksi portaikko olisi turha tila? Mikä aula? Tai miksi aula olisi turha tila?
Voi ollakin. Vai mitä siihen esim. portaikkoon. laitettaisiin? Auloja tarvitaan myös. Näistä "turhista" tiloista voisit laittaa jonkun esimerkin tai kuvan. Tai jos tietoa paljonko lisäävät lämmitys ynnä muita kuluja.
tornihissejä elinsiirtopotilaiden takia?Sitähän ei tiedä vaikka olisi pakollisia nuo avarat tilat varautuen katastrofeihin.
Wnhän minä nyt voi tietää mikä sinusta on turhaa tilaa vaikka ramppaisin joka sairaalan läpikotaisin.
Onko sinun sanomisesi otettu huomioon ja tehty sen pohjalta toisia ratkaisuja?
Onko sulla joku kyselykausi?
On se jos minä en näe niitä turhia tiloja. Tämä on nimenomaan keskustelupalsta.Ehkei se ole mielipidekysymys.
Siinähän vaan arvuuteltiin mitkä sinun mielestäsi voisi olla ne turhat tilat kun et esimerkkiä voinut laittaa. Voisihan tuota jatkaa vaikka kuinka pitkään. Onko turha tila se kolmas huone vasemmalta pohjakerroksessa vai neljännen kerroksen viides ja kuudes tila oikealla. Mutta jos sulla ei ollut esimerkkiä niin eipä tämä keskustelu tämän kummemmin etene.Olen äärimmäisen kiinnostunut tietämään miksi portaikko on turha tila?