Suomalainen mies on maailman paras 🥳

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
___

Hän, 38-v. mies, on
minulle aiemmin
tyystin tuntematon
henkilö.

Todella hienoa lukea
suomalaisesta,
jolla pioneeriosaajan
viitta harteillaan.

Voimme yhdessä olla
ylpeitä gloriasta,
jota hän meille
kansakuntana
tuottaa innovatiivisella
lahja-arsenaalillaan.

Lisää hänenlaisiaan.

U P E A A !

×🧩💚⚓×

Lisää hänenlaisiaan.

U P E A A !

×🧩💚⚓×
Täällä yksi häntä ennen syntynyt ilmoittautuu 🙋🏼‍♂️ 🤗

Valitettavasti en voi paljastaa yksityiskohtia, mutta jotain erittäin hienoa toin Suomeen 2000 - luvulla, joka on ollut täysin mullistavaa eräälle alalle.

Sille on vielä isot markkinat maailmalla, jota nimenomaista kohdetta ulkolainen valmistaja ei vielä tiedä. Autan kyllä heitä siinä ihan lähitulevaisuudessa.

Ankkuritytön 🙎🏼‍♀️ ⚓️ kehuista kaikkien Härmän jätkien psta häntä kiittäen,

Setis

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Täällä yksi häntä ennen syntynyt ilmoittautuu

Valitettavasti en voi paljastaa yksityiskohtia, mutta jotain erittäin hienoa toin Suomeen 2000 - luvulla, joka on ollut täysin mullistavaa eräälle alalle.

Sille on vielä isot markkinat maailmalla, jota nimenomaista kohdetta ulkolainen valmistaja ei vielä tiedä. Autan kyllä heitä siinä ihan lähitulevaisuudessa.

Ankkuritytön kehuista kaikkien Härmän jätkien psta häntä kiittäen,

Setis

🟩
Käpäläpäivää
S E T I S !
__
Kiitti kivasta
vastauksestasi.
Oletko kenties
Otaniemen
ahjosta
ponnistanut
dippi-inssi?
Voit ottaa ihan
retorisena vain..
Hymy ja hali
sinulle. ×××
🟩

• Rakkaus
Reactions: Setis.
🟩
Käpäläpäivää
S E T I S !
__
Kiitti kivasta
vastauksestasi.
Oletko kenties
Otaniemen
ahjosta
ponnistanut
dippi-inssi?
Voit ottaa ihan
retorisena vain..
Hymy ja hali
sinulle. ×××
🟩
Tassujamme paiskaten 🤝

En ole siellä opiskellut, enkä alaakaan, voisi sanoa nykyisin kansalaistieteilijäksi lähinnä. Eräs joka esiintyi wannabe -sellaisena, suorastaan moitti että ajattelen ”liian tieteellisesti” 🤣

”Ongelmani” on se, että kun näen mitä tahansa erilaisia asioita tekeviä, alan samantien tahtomattani ajattelemaan, että miten sen voisi tehdä paremmin? Joskus tuo tulosta, aina ei.

Unohtamatta isoa ongelmaa, nimittäin ihmisten loputonta muutosvastarintaa, vaikka idea olisi kuinka hyvä niin ei haluta muuttaa mitään koska ”näin on aina ennenkin tehty.” 😄

Kiitos ja halit back 🥰🥰

Kas kummaa kun mielessä alkoi soimaan J. Karjalaisen
🎼 Ankkurinappi ⚓🎼 🤗

Yllä oleva purkaus vahvistaa sen, ettei suomalaisiin miesoletettuihin kannata aleta ja vajota.
Viestiä lukematta jo tiedän mitä imelää itsekehua ja minun silmitöntä haukkumista se pitää sisällään typerine kuvakkeineen.

Yllä oleva purkaus vahvistaa sen, ettei suomalaisiin miesoletettuihin kannata aleta ja vajota.
Viestiä lukematta jo tiedän mitä imelää itsekehua ja minun silmitöntä haukkumista se pitää sisällään typerine kuvakkeineen.
Älä Alepa taas valehtele. Luit sen ja väität ettet lukenutkaan 😅

Silmät kirkkaina jatkat huijauslinjaasi päivästä toiseen, ja vaikka lienet jo 200x luvannut poistua täältä, kun voit ”niin pahoin” 🤣

Olet ollut liian kauan ulkomailla kun käsitteesi ovat aivan sekaisin, eli lyhyt ”CV” itsestäni on sinusta purkaus 🙄

Setis tietty on luomakunnan kruunu, jonka Jumala loi omaksi kuvakseen.

Eipäs loukata noin pahasti 😒

Jos Setis kohtaisi tuon näkymättömän idolisi, niin ottaisin niskavilloista kiinni ja pyyhkisin pitkin lattiaa. Sen jälkeen vedelle ja leivälle kaltereiden taakse. Sitten rankka koulutusvaihe jotta karvanaama pääsisi irti sadismistaan ja julmuudestaan ym sairaista tempuistaan.

Jos ei oppisi nopeasti, niin otan natsat pois ja rupean tekemään niitä hommia itse. Ja niin maailma ja ihmiskunta pelastuu. Ei sotia, ei rikoksia, ei tauteja ym ikävää.

Vain Rakkautta ja Rauhaa maailmaan ❤️❤️

Tuleeko paljon ääniä loistavalle idealleni? 🤗

Eipäs loukata noin pahasti

Jos Setis kohtaisi tuon näkymättömän idolisi, niin ottaisin niskavilloista kiinni ja pyyhkisin pitkin lattiaa. Sen jälkeen vedelle ja leivälle kaltereiden taakse. Sitten rankka koulutusvaihe jotta karvanaama pääsisi irti sadismistaan ja julmuudestaan ym sairaista tempuistaan.

Jos ei oppisi nopeasti, niin otan natsat pois ja rupean tekemään niitä hommia itse. Ja niin maailma ja ihmiskunta pelastuu. Ei sotia, ei rikoksia, ei tauteja ym ikävää.

Vain Rakkautta ja Rauhaa maailmaan

Tuleeko paljon ääniä loistavalle idealleni?
Vaikka uskonnoton/ateisti oletkin, niin käytöstavat pitää olla eikä alentua rienaamaan. Ateistit kun osaavat kunnioittaa uskovia.
Sinä et ja se jo tiedetään ilman erillistä öyhötystäsi.

Vaikka uskonnoton/ateisti oletkin, niin käytöstavat pitää olla eikä alentua rienaamaan. Ateistit kun osaavat kunnioittaa uskovia.
Sinä et ja se jo tiedetään ilman erillistä öyhötystäsi.

Missä rienaus?

Voin paremmalla ajalla laittaa sinulle käskeviä ja todella raakoja ja julmia tekstejä tuon palvomasi massamurhaajan kirjasta 😡

Missä rienaus?

Voin paremmalla ajalla laittaa sinulle käskeviä ja todella raakoja ja julmia tekstejä tuon palvomasi massamurhaajan kirjasta
Minä olen Raamattuni lukenut. Sinulle tekisi hyvää lukea se uudestaan ilman ylimääräistä kiihkoilua. Elämässä tapahtuu aina hyvän rinnalla myös pahaa, sille ei voi vain mitään. Lapsellista vain tuollainen vanhan ukon uhoaminen.

Minä olen Raamattuni lukenut. Sinulle tekisi hyvää lukea se uudestaan ilman ylimääräistä kiihkoilua. Elämässä tapahtuu aina hyvän rinnalla myös pahaa, sille ei voi vain mitään. Lapsellista vain tuollainen vanhan ukon uhoaminen.
Oletko lukenut nämäkin kohdat, täysin sairasta tekstiä. Putler on uskovainen mies ja on valitettavasti ottanut mallia taivaiden sadistista 😠

Onko palvomasi olennon teksti sinusta ihan OK?

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."

2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

Yhteistyössä