Heippa banaani kärpäsistä kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 077
149
63
39
Mut siis mikä juttu tää on. Siis mulla on tos tiskialtaan päällä lauma niitä sit öun ilmapuolustus pudottaa ne kaikki. Ja niitä ei näy hetkeen mut sitku herään ni niitä on taas samanlainen lauma siinä pörräämässä et onko ne heittänyt munia johki ja sit ne sikiää ja ne on jo heti aikuisia yhdessä hetkessä. Vai mistä niitä tulee ku ei mul oo ikkunat tai ovi auki. Mut niit tuntuu olevan aina samanlainen lauma joka päivä vaik pudotan ne kaikki. Miten niistä pääsee eroon?

Niitä tulee roskapussista ja kukkaruukkujen mullasta, jos sulla kukkia on. Osta purkki Raidia ja suihkuta roskiksen ja mullan pinta. Se ei tapa kasveja, mutta lopettaa kärpästen pörräämisen.

Niitä tulee roskapussista ja kukkaruukkujen mullasta, jos sulla kukkia on. Osta purkki Raidia ja suihkuta roskiksen ja mullan pinta. Se ei tapa kasveja, mutta lopettaa kärpästen pörräämisen.
Okei kiitos ne jotenki ärsyttää mua. Mut viel se et mulla on siis pussi roikkumassa siinä oven ulkopuolel mis se roskis on en käytä siis sitä pientä laatikkoa mihkä vois laittaa sen pussin. Ni vienkö sen pussin vaan ulos? Vaik just otin käyttöön. Eli suihkinko vaan koko keittiön sil raidilla?