K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä siellä edellisessä paikassa, miten se on mennyt, mutta hänellä ei siis vaikuta olevan minkäänlaisia kommunikointitaitoja. Ja siis se ei minua ainakaan haittaisi, vaikka henkilö olisi niissä kömpelö tai töksö, jos vaikutelma on, että kärsii itsekin siitä, jos pahoittaa jonkun mielen ja ottaa syyt niskoilleen. Mutta mahdollisesti henkilö ei osaa eikä jaksa tehdä niin, tai ei näe itsessään syytä, sillä hän oli kuulemma myös jo sanonut, että katuu sitä, että tuli. Ilmeisesti ajatteli, että entisen paikan ongelmat olivat henkilökunnan syytä
Nyt on jo saanut huomata, että ei se niin tainnut ollakaan
Karma is a bitch.

Uroshiiri parittelee naaraan kanssa hyvin pian sen jälkeen, kun naaras on synnyttänyt poikasset. Tämän vuoksi syntyy toinen poikue, kun ensimmäinen on vasta kolmen viikon vanha. Vaikkakin hiiriurokset ovat hyviä isiä ja auttavat naarasta poikasten kanssa, on paljon parempi että vanhemmat erotetaan toisistaan muutama päivä ennen poikasten syntymää. Jos et tiedä, milloin hiiret ovat paritelleet, erota uros ja naaras 2-2,5 viikkoa siitä kun laitoit ne yhteen. Jos sinusta tuntuu siltä, että emo tarvitsee apua, voi parempi ajatus olla muuttaa emo yhteen kokeneen naaraan kanssa. Tässä on mukana jonkinverran riskejä, mutta jos tuleva emo siirretään noin 2 viikkoa kantavana yhteen toisen naaraan kanssa terraarioon, joka on täysin puhdistettu, on tappeluiden riskit vähäisemmät. Anna naaraille vain yksi pesä ja runsaasti pesäntekomateriaalia.

Sille, joka oli kiinnostunut Käärijän menosta Balkanille ensi juhannuksena; Vauvan M/S Loverpool osa 3:n tuoreimmalta sivulta löytyy se, mihin ajatus perustuu.

Lisäksi tässä 9:30

Sille, joka oli kiinnostunut Käärijän menosta Balkanille ensi juhannuksena; Vauvan M/S Loverpool osa 3:n tuoreimmalta sivulta löytyy se, mihin ajatus perustuu.

Lisäksi tässä 9:30
Söpöö toi ajatusmaailma, miten Joksut ei edes omaa karnevaaliansa pärjäis ilman K:n vetovoimaa lipunmyyntiin😅

Sanoisitko tämmöisiä omalla nimelläsi töissä ihmisille tai muille? Tuskinpa. Joten mikä saa sinut ajattelemaan, että se ois anonyyminä netissä ok?

Kertoisitko työkavereillesi kahvipöydässä miten naitat kahta heterokaverusta toisilleen ja haaveilet heidän jättävän puolisonsa että päätyvät yhteen, ja siitä miten luet ficcejä joissa nämä oikeat henkiköt harrastavat ties mitä seksuaalipakotuksia

Kertoisitko työkavereillesi kahvipöydässä miten naitat kahta heterokaverusta toisilleen ja haaveilet heidän jättävän puolisonsa että päätyvät yhteen, ja siitä miten luet ficcejä joissa nämä oikeat henkiköt harrastavat ties mitä seksuaalipakotuksia
Tämäpä se. Itse ainakin olen vaiennut suurimmasta osasta mitä olen kirjoitellut tänne ja aiemmin vauvalle.

Söpöö toi ajatusmaailma, miten Joksut ei edes omaa karnevaaliansa pärjäis ilman K:n vetovoimaa lipunmyyntiin
Luulen kyllä ennemminkin, että Bojan halusi juhlistaa uransa (ts. bändinsä) merkkipäivää yhdessä rakkaansa kanssa ja jos se on Jerelle sopinut, pystyivät sovittamaan tapahtuman koon sen mukaisesti. Voihan se olla, että noi sponsorit ovat innostuneet lähtemään mukaan jos K:n on tiedetty olevan tulossa.
Toki he sanoivat, että "saimme juuri vahvistuksen, että kyseinen esiintyjä tulee..", mutta ei ois eka kerta, kun asioista annetaan yleisölle tilanteeseen paremmin sopiva versio (kuin autistisen tarkka versio).

Luulen kyllä ennemminkin, että Bojan halusi juhlistaa uransa (ts. bändinsä) merkkipäivää yhdessä rakkaansa kanssa ja jos se on Jerelle sopinut, pystyivät sovittamaan tapahtuman koon sen mukaisesti. Voihan se olla, että noi sponsorit ovat innostuneet lähtemään mukaan jos K:n on tiedetty olevan tulossa.
Toki he sanoivat, että "saimme juuri vahvistuksen, että kyseinen esiintyjä tulee..", mutta ei ois eka kerta, kun asioista annetaan yleisölle tilanteeseen paremmin sopiva versio (kuin autistisen tarkka versio).

Tsiila on siis se yllätysesiintyjä 🥰

Yhteistyössä