SDP:n puoluejohtaja Antti Lindtman pelasti vihreiden Sofia Virran ja tämän miehen kunnian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Antti Lindtmanista on moneksi. Pelastaa Suomen jos kansa ymmärtää seuraavassa vaaleissa parastaan, ja pelastaa naisten sekä näiden puolisoiden kunnian.

Sofia Virran kosteat festaribileet: Roikkui nuoren miehen kaulassa!
"Vihreiden puoluepomon käytös oli niin huomiota herättävää, että lopulta Antti Lindtman joutui irrottamaan Sofian nuorukaisen kaulasta.

Sofia Virran, 35, Ruisrock-vierailu ei jäänyt keneltäkään huomaamatta, sillä Seiskan toimitukseen tuli lukuisia viestejä puoluepomon juhlakunnosta."

Ap. on katkera ja kateellinen, kun ei ikinä pääse bileisiin tuulettumaan.
Sofia on ollut töissä päiväkodissa, ja on leikkisä luonteeltaan. Ehkä pojat ovat olleet hänen entisiä päiväkotilapsiaan.
Minäkin olen eloisa tyyppi. Suomessa sellaisella luonteella ei ole mitään käyttöä.
Hiljainen, hillitty, vähäeleinen, puhumaton, ilmeetön, lähes mykkä.
Olen jo aika hyvin saavuttanut ihannesuomalaisen vaatimukset.
Haaveilen ajasta, kun Prismassa aletaan myydä näkymättömyyspulveria. Samaa jota Peppi Pitkätossu käyttää. Seiniä päin on muistaakseni tunnussana. Toista koodia en enää muista, jolla palataan näkyväksi.

Sofia on ollut töissä päiväkodissa, ja on leikkisä luonteeltaan. Ehkä pojat ovat olleet hänen entisiä päiväkotilapsiaan.
Näin se voi hyvinkin olla, kuten Sofian ripustimeksi ottaman nuorukaisen ystävä kertoo:

"– Sofia tuli lähellemme, hän oli Antin ja Sanna Marinin seurueessa. Aika pian hän ihastui kaveriini ja alkoi roikkua hänen kaulassaan.

Lisäksi hän [Sofia Virta] kertoi käyvänsä kuumana nuoriin miehiin, miehen ystäväpiiristä kerrotaan ja hämmästellään Sofian puheita."

Näin se voi hyvinkin olla, kuten Sofian ripustimeksi ottaman nuorukaisen ystävä kertoo:

"– Sofia tuli lähellemme, hän oli Antin ja Sanna Marinin seurueessa. Aika pian hän ihastui kaveriini ja alkoi roikkua hänen kaulassaan.

Lisäksi hän [Sofia Virta] kertoi käyvänsä kuumana nuoriin miehiin, miehen ystäväpiiristä kerrotaan ja hämmästellään Sofian puheita."
Keski-ikäinen Sofia roikkui jonkun teinipojan kaulassa?

Joillakin naisilla viina aiheuttaa ihan hillittömän libidon nousun. En siis pilaile, vaan se on totta. Jossakin luki että naisen testosteronin tuotanto pomppaa viinan ansiosta ja se saa aikaan paitsi himoa, myös aggressiivista käytöstä. Olen itse todistanut useita tällaisia naisia, jotka viinaa saatuaan menevät ihan sekaisin ja sitä munaa on vain saatava, ei mitään tolkkua päässä.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Vanhempi näinen voi näin lupaa kysymättä toki tehdä Suomessa intersektionaalisena feministinä, ilman että se on seksuaalista ahdistelua. Oletushan on että jokainen nuorukainen haluaa vanhemman puumanaisen kaulastaan roikkuen kravaatin virkaa toimittamaan.
Voimaantumista. Sofia kasvattaa käsivoimiaan roikkumalla nuorukaisen kaulassa.

Sinkulle se on toki sallittua, varattuna on seurauksena tullut perheväkivaltaa.

Jos se mies olisi roikkunut Virran kaulassa olisi hän saanut syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Ja virta paasannut lehdille nyyhkytarinaa ja saanut sympatiapisteet. Toki voi olla että se vielä siihen kääntyy..

Joillakin naisilla viina aiheuttaa ihan hillittömän libidon nousun. En siis pilaile, vaan se on totta. Jossakin luki että naisen testosteronin tuotanto pomppaa viinan ansiosta ja se saa aikaan paitsi himoa, myös aggressiivista käytöstä. Olen itse todistanut useita tällaisia naisia, jotka viinaa saatuaan menevät ihan sekaisin ja sitä munaa on vain saatava, ei mitään tolkkua päässä.
Mitään tolkkua kännisen naisen alapäässä ja sitten kun seuravana päivänä heräävät krapulassa keksivät syyttää miestä raiskauksesta.

Minäkin olen eloisa tyyppi. Suomessa sellaisella luonteella ei ole mitään käyttöä.
Hiljainen, hillitty, vähäeleinen, puhumaton, ilmeetön, lähes mykkä.
Olen jo aika hyvin saavuttanut ihannesuomalaisen vaatimukset.
Haaveilen ajasta, kun Prismassa aletaan myydä näkymättömyyspulveria. Samaa jota Peppi Pitkätossu käyttää. Seiniä päin on muistaakseni tunnussana. Toista koodia en enää muista, jolla palataan näkyväksi.

Näytät jähmeältä.

"kuin kaksi marjaa"

vihreat_varsinais-suomi_virta_sofia-copy-scaled.jpg
5c41e6f4-586b-290b-f9c5-5b8dc66dbc33

On hyvää&järkevää vasuriutta ja sit huonoa&tunteella käyvää.

Hyvä&järkevä: Lindtman, Sanna talousasioissa
Tunteella käyvä: Sofia Virta, Nasima, Minja Koskela, Sanna muissa kuin talousasioissa

Yhteistyössä