YLE tekee meistä tyhmempi aivoisia, vaara aivoterveydelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohjelmien tekeminen+palkat, ohjelmien ostaminen ulkomailta olla kallista hommaa.
On halvempaa näyttää uusintojen uusintoja.

Ja uusinnat tulevat lisääntymään, eikö Yle juttuihin kohdistu Purran sakset myös.
Joten mitään uutta ohjelmistoa on turha odottaa.

Yle saa osta yleisradio sopimuksella pilkkahintaan ohjelmia mm BBC:ltä ja SVT:ltä ja muilta, mutta todella vähän tätä hyödyntävät.

Yle saa osta yleisradio sopimuksella pilkkahintaan ohjelmia mm BBC:ltä ja SVT:ltä ja muilta, mutta todella vähän tätä hyödyntävät.
Olen poikkeus säännöstäsi. Minulla on vielä kaksi viimeistä jaksoa katsottavana brittisarja Amandalandiasta.
Ei kannata katsoa sarjoja putkeen.
Niistä nauttii enemmän, kun katsoo jaksot ajan kanssa.
Yle Areena esittää laadukkaita ja ajan henkeen sopivia elokuvia.
En viitsi lähettää palautetta Ylelle, mutta 1900-luvun alun mykkäelokuvat ovat ihania. Niitä löytyy Youtubesta.
Mm. Greta Garbon Berliinissä filmatut elokuvat saksan kielisillä teksteillä.

Jo muistinsa menettäneillekö Radio Suomea tehdään? Entäs me kaikki muut.

Jos ihmisen avoille on mielestäsi hyväksi pelkkää vanhaa jo tiedossa olevaa, niin valaisisitko vielä seuraavav asian niin että minäkin tajuan. Miksi uudet tuntemattomat ärsykkeet ovat terveille aivoille haitallisempia kuin vanhat tutut? Itse olen ihan samasaa käsityksessä aloittajan kanssa, että ihmisen aivot tarvitsevat uusia ärsykkeitä pysyäkseen terveinä ja hyvinvoivina.

Terveet aivot kyllä tarvitsevat myös tuttuja, mutta uudet ruokkivat enemmän.

Samaa mieltä.

Oletko niin köyhä, että tuo summa tuntuu isolta?
Arvasin että joku tarttuu tästä näkökulmasta tuohon sen sijaan että vastaisi siihen mitä kysytään.

Alle 160 eurolla tilaat veron (25,5) nostamaa Netflixin full hd tilausta 11kk ja ja reilun 163 euron hinnalla päälle 1kk 720p tarkkudella tilauksen yhteensä 12kk.

Vanhalla hinnalla pääsisi alle 3 euroa laskeneen yleveropakkomaksun.

Esitätkö ihan tahallaan tämän tyhmän kysymysken vai oletko?

Valitettiinko viestissä summan suuruutta?
Näköjään sama epäkohtelias kirjoittaja tölvii myös muita kirjoittajia minun lisäksi.
Tänäänhän on jankuttanut moneen otteeseen, että olen lihava, juoppo matami.
Uutisissa kerrottiin, että jos kesä sato jää pieneksi säiden takia, elintarvikkeiden hinnat nousevat inflaation takia. Joten syödään masut täyteen, kun siihen on vielä varaa. Gazassa ihmisiä ammutaan ruokajonoihin. afrikassa tulee hirveä nälänhätä Trumpin lakkautusten takia. Rikkaat tulkitsevat Raamattua tavallaan. Ehkä heisän painoksissa on jae kamelista, joka änkeää itsensä neulansilmästä taivaaseen.

Näköjään sama epäkohtelias kirjoittaja tölvii myös muita kirjoittajia minun lisäksi.
Tänään hän on jankuttanut moneen otteeseen, että olen lihava, juoppo matami.
Uutisissa kerrottiin, että jos kesän sato jää pieneksi säiden takia, inflaatio laukkaa. Joten syödään masut täyteen, kun siihen on vielä varaa. Gazassa ihmisiä ammutaan ruokajonoihin. Afrikkaan tulee hirveä nälänhätä Trumpin lakkautusten takia. Rikkaat tulkitsevat Raamattua tavallaan. Ehkä heidän painoksissa on jae kamelista, joka änkeää itsensä neulansilmästä taivaaseen./korjattu

Palaan vielä ”astialle”. Ap:n aloittaman ketjun otsikkoon on tullut typovirhe.
Ylen sijaan kuuluu kirjoittaa Persut.
Varjelen itseni hyvinvointia dissaamalla kaikki persujen henkiset ja kirjalliset tuotokset mediassa. Poikkeuksena sääntööni tiedän, että Purra on flunssassa eikä Burana kuulema auta hänen ”ruhoon”.
Olin lukioaikana kesätyössä lihatehtaalla. Siellä eläinten ruhoja roikkui koukuissa. Rankka kesätyö, joka tulee mieleen radion silloin tällöin soittamasta Kesätyö blues, Jussi Raittinen biisistä. Kerran kyseinen laulaja pyöräili reippaasti Rautatietorilla.
Laitan soimaan hänen muiston kunniaksi tämän aamun Muistojen bulevardin, ja lähden sitten hakemaan palstan ”lihavalle matamille” jotain hyvää ja maukasta.
Jatkakaa lukijoiden mielten pahoitusta. Minuun eivät rumat sananne tee lemmenpesää kuten Kari Tapion pois on Alice laulussa.

Palaan vielä ”astialle”. Ap:n aloittaman ketjun otsikkoon on tullut typovirhe.
Ylen sijaan kuuluu kirjoittaa Persut.
Varjelen itseni hyvinvointia dissaamalla kaikki persujen henkiset ja kirjalliset tuotokset mediassa. Poikkeuksena sääntööni tiedän, että Purra on flunssassa eikä Burana kuulema auta hänen ”ruhoon”.
Olin lukioaikana kesätyössä lihatehtaalla. Siellä eläinten ruhoja roikkui koukuissa. Rankka kesätyö, joka tulee mieleen radion silloin tällöin soittamasta Kesätyö blues, Jussi Raittinen biisistä. Kerran kyseinen laulaja pyöräili reippaasti Rautatietorilla.
Laitan soimaan hänen muiston kunniaksi tämän aamun Muistojen bulevardin, ja lähden sitten hakemaan palstan ”lihavalle matamille” jotain hyvää ja maukasta.
Jatkakaa lukijoiden mielten pahoitusta. Minuun eivät rumat sananne tee lemmenpesää kuten Kari Tapion pois on Alice laulussa.

Aloituksessani ei ole virhettä ja kaikki mitä sanon pitänee paikkansa. Sen tiedät itsekin tai muuten olisit osoittanut ne vriheellisiksi.

Aloituksessani ei ole virhettä ja kaikki mitä sanon pitänee paikkansa. Sen tiedät itsekin tai muuten olisit osoittanut ne vriheellisiksi.
Eikö olisi jo aika kirjautua, niin me vähemmän tärähtäneet lukijat ja kirjoittajat pääsisimme eroon aivojesi tuotoksista.
Olet räntännyt Super-Setiksen ketjun viestiin kymmeniä keltaisiä lällätysemoijia. Et näköjään tule toimeen edes hänen kanssa kuten en minäkään.

Mikä helv*tti Yleä ja päättäjiä vaivaa. Ylen kanavista tulee uudistus uudistuksen perään turhempia hömppä kanavia tv & radio. Siihen hömppäänkään ei jaksesta edes panoataa vaan laiskasti vanhaa uusinnalla.
Soittolistojen päivityskin on vissiin niin vitt*maisen raskasta hommaa, ETTÄ! Eikö silloin pitäisi minimiin laittaa musiikin osuus. No Yle vähentää sen sijaan asiasisältöjä ja uutisten kestoja taas 2025 syksyllä lisää entisestään.

Päättäjämmekin ovat sitä mieletä, kyllä moisesta sisällöstä pitää maksaa. VMP!