Osallistuitko kyselyyn mikä on kaikkien aikojen kaunein suomalainen kappale? Voittajalle äänivyöry . ”Tulee kylmiä väreitä” Setiksen suosikki voitti🥰

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Setis.

Tunnettu jäsen
13.01.2025
1 937
302
83
Vaikka Setis onkin tässä nyt ap, niin voisitko Alepa silti kertoa suosikkisi? Olisikohan meillä jopa ihan se sama jopa? 🤭

Vaikka Setis onkin tässä nyt ap, niin voisitko Alepa silti kertoa suosikkisi? Olisikohan meillä jopa ihan se sama jopa?
En yleensä huomioi mustien viestejä mutta tässä tapauksessa voin tehdä poikkeuksen. Lempikappaleeni on Kansainvälinen Kom-teatterin esittämänä. Kappaletta on ollut suomentamassa sankarini Otto Wille Kuusinen. Ylen Ykkösellä tämä soi kiitettävästi. Setiksen fasistikappaletta en kuunaan kuuntelisi.

En yleensä huomioi mustien viestejä mutta tässä tapauksessa voin tehdä poikkeuksen. Lempikappaleeni on Kansainvälinen Kom-teatterin esittämänä. Kappaletta on ollut suomentamassa sankarini Otto Wille Kuusinen. Ylen Ykkösellä tämä soi kiitettävästi. Setiksen fasistikappaletta en kuunaan kuuntelisi.
Samoin. Jätän mustat huomiotta.
Kövin aikoinaan Kom-teatterissa. Pidän heidän lauluista.
Musiikissa olen lähes kaikkiruokainen. Ennen lauloin kotona lauluja laidasta laitaan.
Toissapäivänä joku mies puiston penkillä lauloi ja soitti kitarallaTapio Rautavaaran Hummani hei.
Laulu jäi soimaan korvamatona.
Samoin Frööoelin palikoiden Sutsisatsa, jota olimme kuuntelemassa toritapahtumassa.
Huomasin tuon musiikkikilpailun netissä, ja luin artikkelin. Ihmettelin miten minulla ja suomalaisilla on melko samanlainen musiikkimaku.

Hyh mikä vastenmielinen isänmaanpetturi ja punikki olet 😠 😡 🤬

Voiko osaa sinfoniasta sanoa kappaleeksi/biisiksi?
Suositussa radio-ohjelmassa soitettiin laulu, joka tuntui tutulta.
Sitten toimittaja kertoi, että laulu on sävelletty Fur Elise-klassikosta.
Vaikka en ymmärrä musiikista mitään, olen siitä kiinnostunut.
Tänä keväänä uusittiin viulisti Heimo Haiton haastattelu 1990-luvulta.
Olen tavannut hänet kerran Töölön pubissa, joka oli aikoinaan kotikulmamme vakiopaikka. Puolisoni sinne aina halusi. Minä en.
Ärsyttää suunnattomasti häntäkärpäseni sinikkyys tässäkin ketjussa.
Yle aamussa puhutaan parhaillaan luonnosta. Kiva tietää mitä entisen työpaikan
töihin kuuluu.
Laitan mainitsemani radio-ohjelman soimaan, kun olen katsonut saippuasarjani.
Amerikassa esitetyssä jaksossa ei vielä olla Caprilla. Vuosia sitten hämmästyin sukujuhlassa, kun jo edesmennyt lapsuuden leikkikaveri lauloi laulun Caprista. Totesin kummipojalle, että ensi viikolla lähdemme Caprille.
Musiikki on ihanaa, mutta hiljaisuus on parasta. Uudehko naapuri soittaa täysillä mautonta musiikkia. Onneksi tilanne on rauhoittunut. Sain taloyhtiöltäni e-postin, jossa kerrotaan juurtajaksain miten he pitävät asukkaiden hyvinvoinnista hyvää huolta. Totta puhuen jo hieman harkitsin muuttoa seinänaapurin musiikkielämysten takia.

Suositussa radio-ohjelmassa soitettiin laulu, joka tuntui tutulta.
Sitten toimittaja kertoi, että laulu on sävelletty Fur Elise-klassikosta.
Vaikka en ymmärrä musiikista mitään, olen siitä kiinnostunut.
Tänä keväänä uusittiin viulisti Heimo Haiton haastattelu 1990-luvulta.
Olen tavannut hänet kerran Töölön pubissa, joka oli aikoinaan kotikulmamme vakiopaikka. Puolisoni sinne aina halusi. Minä en.
Ärsyttää suunnattomasti häntäkärpäseni sinikkyys tässäkin ketjussa.
Yle aamussa puhutaan parhaillaan luonnosta. Kiva tietää mitä entisen työpaikan
töihin kuuluu.
Laitan mainitsemani radio-ohjelman soimaan, kun olen katsonut saippuasarjani.
Amerikassa esitetyssä jaksossa ei vielä olla Caprilla. Vuosia sitten hämmästyin sukujuhlassa, kun jo edesmennyt lapsuuden leikkikaveri lauloi laulun Caprista. Totesin kummipojalle, että ensi viikolla lähdemme Caprille.
Musiikki on ihanaa, mutta hiljaisuus on parasta. Uudehko naapuri soittaa täysillä mautonta musiikkia. Onneksi tilanne on rauhoittunut. Sain taloyhtiöltäni e-postin, jossa kerrotaan juurtajaksain miten he pitävät asukkaiden hyvinvoinnista hyvää huolta. Totta puhuen jo hieman harkitsin muuttoa seinänaapurin musiikkielämysten takia.
Upea ja paras tulkinta Caprista.
.https://www.youtube.com/watch?v=J8lJAg5bZPc

#24 videolinkin myötä katsoin myös Kari Tapio 60 v. konsertin ja Tapani Kansan hauskan potpurin kolmen naislaulajan Arja, Laura ja Anna-trion kanssa.
Haikea olo tuli lauluista ja paljon muistoja.
Katselin Capri-matkamme valokuvia ja videoita. Lahjaksi saamani Cucci-aurinkolasit rikkoutuivat myöhemmin, kun asetin huonosti laukkuni polkupyörän tarakalle.
En erityisemmin pitänyt niistä, mutta kuvissa ne näyttävät tyylikkäiltä.
Oli ihana laulaa netin avulla Kari Tapion Capri-laulun mukana.

Yhteistyössä