Jonikin antoi Sannalle kenkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei naisten pidä "biimiehiin" haksahtaa. Bii on yhtä kuin hinuri. Bii panee miehiä ja kukaan itteään kunnioittava nainen ei anna tuollaisen itteensä koskea. Hyi helvata.

Uskomattoman toksinen pahanilkisyyden ja kilpailuhenkisen k-teuden ilmapiiri tässä maassa. Olen jo
pidempään juuri tätä ihmetellyt.
Aivan käsittämättömän
raskas, miten voi olla mahdollista!
Mä todella hämmästelen. Tämä toksisuuden parivaljakko tulee jatkuvasti esille.
Ollaan t-ppouhkauksia
suurinpiirtein jakamassa.

Koska jäätävä k-teus sekä serkkunsa m-stasukkaisuus..

---

Olen itse nainen, joka kannustaa ja kehuu kanssasisartaan. Vaikka kuinka kaunis, karismaattinen, lahjakas, älykäs n; ei se ole mitenkään minulta pois.
Ei kertakaikkiaan ole.

Sellaiseen kykenevä n on
muuten nimeltään: Sigma.

Jotain, mitä sinunkaltaisesi
s-botöörit eivät ole koskaan kokeneet. Näitä k-teellisia on kokemukseni mukaan vieläpä molemmissa sukupuolissa yhtä lailla. Se tässä suomalaisuudessa erityisesti oudoksuttaa. Vielä niin,
että kun itse olen jo 40+, niin kadehtijana voi silti olla hyvin paljon nuorempi nainen, ei suinkaan mikään 50 tai 65+ n.
👍Tähän palstaan pitää suhtautua hurtilla huumorilla.
Olen saanut palstalta enimmäkseen kamalaa palautetta.
Yksi kirjautunut neuvoi menemään hirteen. Varo kirjautuneita ja persuja.
Pahimpina aikoina palstan harmaa kirjoittaja teki palstalle.päivittäin lukuisia Sanna-tylytysketjuja.

Tottakai kauniille naisille ottajia riittää

Mutta onkin eri juttu jos KESTÄJIÄ riittää

Vaikuttaa tosi tylyltä, huumorintajuttomalta tiukkapipoiselta naiselta
[/QUOTE
Tuskin olet aurinkoinen persoona.
Avioeron jälkeen ei kannata enää sitoutua. Suhteet harvoin kantavat pidemmälle.
Minua sairaalla tavalla huvittaa seurata viihepalstoilla laulaja Jennifer Lopezin avioeron jälkipyykkiä. Arvasin jo alkumetreillä, ettei hänen avioliitto ole pitkäikäinen.
Myönnä pois. Olet ikävä ihminen ja Sannalle helkkarin katkera ja kateellinen.
Sanna on livenä erittäin mukava ihminen. Olen ollut vuosi sitten metrin päässä Sannaa yhdessä yleisötilaisuudessa.

Minä juuri ajattelin, että poistun näistä nyt kokonaan. Ihan todella. Ei ole minkäänlainen menetys.
Kateus ja mustasukkaisuus ja yleinen toiselle pahaa toivova pahanilkisyys on näissä käsin kosketeltavissa. Käytän jatkossa ainoastaan alustoja, joiden koen ravitsevan minua ja sis.tuottajia, joista huokuu rakkaus sekä itseen että elämään. Kodin remontointiin ja pienviljelyyn keskittyvät [soolot ja pariskunnat] ovat uusin kiinn.kohteeni. Opiskelen kaikkea agriteemaan liittyvää tällä hetkellä omin neuvoineni.

Täällä voin käydä silloin tällöin
sivuilijana katsomassa otsikot, jotta pysyn ajan tasalla siitä, mistä suomalainen puhuu politiikan, infrastruktuurin ja muun arkisemman saralla. Ei minun täällä itse kirjoittaa tarvitse.

Nämä anoalustat ovat monen kommentoijan mukaan olleet
symppispaikkoja vielä 2012, ehkä 2015. Mutta vähitellen on menty
yhä töykeämpään ja tylympään
koulukiusaajamoodiin. Koronan aikana kaikki käytöstavat
katosivat lopullisesti.
[Päivittäiset julmat t@ppouhkaukset esim. måderåintia kohtaan on vauvan skitsofreniapotilaiden perussettiä].

Huomaan tämän kehossani esim. leposykkeeni osalta, vauvalla vietetty aika on niin toksista, että se jopa sairastuttaa. Kortisolit kaakkoon.. [Uskomatonta, että näen nykyään jopa painajaisunia vauvan keskusteluketjuista].

Meidän jokaisen täytyy modifioida ympäristömme omaa hyvinvointia ja tukevaksi, kaikki toksisuus minimiin. Joskus on tehtävä koko elämänsä remontti. Itse odotan
muuttoa kuin kuuta nousevaa.
Pidätän hengitystä siihen saakka..

Kivaa lauantaita kaikille.

Minä juuri ajattelin, että poistun näistä nyt kokonaan. Ihan todella. Ei ole minkäänlainen menetys.
Kateus ja mustasukkaisuus ja yleinen toiselle pahaa toivova pahanilkisyys on näissä käsin kosketeltavissa. Käytän jatkossa ainoastaan alustoja, joiden koen ravitsevan minua ja sis.tuottajia, joista huokuu rakkaus sekä itseen että elämään. Kodin remontointiin ja pienviljelyyn keskittyvät [soolot ja pariskunnat] ovat uusin kiinn.kohteeni. Opiskelen kaikkea agriteemaan liittyvää tällä hetkellä omin neuvoineni.

sivuilijana katsomassa otsikot, jotta pysyn ajan tasalla siitä, mistä suomalainen puhuu politiikan, infrastruktuurin ja muun arkisemman saralla. Ei minun täällä itse kirjoittaa tarvitse.

katosivat lopullisesti.
[Päivittäiset julmat t@ppouhkaukset esim. måderåintia kohtaan on vauvan skitsofreniapotilaiden perussettiä].

Huomaan tämän kehossani esim. leposykkeeni osalta, vauvalla vietetty aika on niin toksista, että se jopa sairastuttaa. Kortisolit kaakkoon.. [Uskomatonta, että näen nykyään jopa painajaisunia vauvan keskusteluketjuista].

Meidän jokaisen täytyy modifioida ympäristömme omaa hyvinvointia ja tukevaksi, kaikki toksisuus minimiin. Joskus on tehtävä koko elämänsä remontti. Itse odotan

❤️

Sinun (OgE) kannattaisi valjastaa kiinnostava karismaattinen persoonallisuutesi ja laaja tietomääräsi omaan somealustaan.

Oletko koskaan tosissasi ajatellut vaikka oman podcastin perustamista yksin tai jonkun tasoisesi miehen (tai naisen) kanssa? Vai pelottaako sinua mahdollinen ilkeilypalaute?

Kameraan tottuminen vie tietysti hetken. Voithan tehdä sisällön myös vieraskielisenä ja kohdentaa sen laajemmalle yleisölle. Kannattaa harkita, sinä voisit olla monen ihmisen päivän sana.

Kaikkea hyvää muuttoosi ja kotiprojekteihisi.

katosivat lopullisesti.

—————————————

Tääl ei oo sellasta. Ethän sä voi olla missään fåårumissa tosiaan sit

___
___

Kiitos pep talkista. 🩵
Olen saanut vastaavia
vihjauksia ja
pyyntöjä useitakin.

*J. Lopez kommentti
ei minulta.

//

E D I T:
_______
Viimeinen kpl:
'hyvinvointia ja'
-- sana uupuu--
'turvallisuudentunnetta'

[Kirjoitin taas tuulen
nopeudella! (⁠^⁠~⁠^⁠;⁠)⁠ゞ]

OgE
_____×

Selasin tätä vanhaa ketjua. En enää muistanut palstan kirjautuneen nimimerkin minulle kirjoittamaa hirteen menokehoitusta.
Tämä palsta ei tee hyvää yhdenkään lukijansa terveydelle.
Verenpaineeni on korkea, ja sain lääkäriltä vaivaani hoito-ohjeet.
Kävin pitkällä lenkillä, ja nousin kuntoportaat. Olen varma, että tämän palstan lukeminen ja kommentointi on keholle kovempi rasitus kuin monen tunnin kuntoilu.
Sannan miesystävä Joni teki viisaasti, kun antoi juorulehtien toimittajille selkeät ohkeet jättää hänet täysin rauhaan. Kampaamon asiakkaat eivät pidä siitä, että toimittajat kyttäävät kampaamon ovella uusien juorujuttujen aiheita.

Ymmärtäähän sen että kun harmittomat ketjutkin poistetaan niin se suututtaa

Ihmettelen vaan että miten siellä säilyy painajaisia aiheuttavat ketjut? Lopetin jo vuosia sitten sen p-foorumin seuraamisen

Lidl-munkin maininta liittyy ketjun viestissä olevaan Erika Vikmanin Pride Lidl-munkkimainokseen. Pitää hetki miettiä mitä sylkäisee ketjuun loukatakseen viestin kirjoittajaa.

Yhteistyössä