Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet oikeassa. Jos jaottelee ihmisiä ihon värin perusteella, sairastaa parantumatonta jakomielitautia.
Ulkomaalaiset sanovat, että suomalaiset ovat kaikki samannäköisiä, iholtaan maitomaisia, ja haisevat lehmän maidolle. Suuri osa suomalaisista juo lehmän maitoa koko ikänsä ruokajuomana.
kappas, ulkomaalaiset on yllättävän razist1sia

Ei ole koskaan ollut kummallakaan tarvetta kertoa menneistä. Nyt näytin tätä viestiä miehelleni ja hän nauroi. Ei kuulemma ollut näkynyt eikä tuntunut mitään merkkejä mustasta kyrvästä. Sen sijaan vuosien treenaus geishakuulilla on tehnyt hyvästä vielä paremman.
Tuskinpa vain olet mitään näyttänyt, olet piilo suvakki kommentoimassa täällä. Yksin olet kotona ja geishakuulat ainoana kaverina.

Näin se menee oikeasti. Maahanmuuttajan kanssa seurustelu tekee naisesta maahanmuuttajan kanssa seurustelleen naisen. Pilaako se naisen maineen riippuu täysin siitä pitääkö naisen mainetta arvioiva henkilö maahanmuuttajan kanssa seurustelua maineen pilaavana asiana.

Kiva kun saatoin olla avuksi! :)

Höpsistäkeikkaa. Kuudestatoista eksästä vain neljä ovat olleet vaaleaihoisia kantasuomalaisia ja noista kahdestatoista kahdeksan oli tummaihoisia afrikkalaisia. Eikä se ole ketään häirinnyt.

Mulla on lapsi pohjoisafrikkalaisen miehen kanssa ja kyllähän sitä aikanaan toiset karsasti, vieläkin jotkut, meitä on niin monenlaisia.
Ei ole koskaan vaikuttanut kuitenkaan siihen kelpaanko suomalaiselle miehelle,hyvin olen kelvannut.
Nykyisin on ulkomaalaisia niin paljon suomessakin ettei se enää ole niin iso asia kuin vielä yli 25 vuotta sitten.
Suurin vihan kohde nykyisin on turkkilaiset pizzapojat, sen olen huomannut.Siitä kuulee kuittailuja jos ja kun niiden kanssa liikkuu.
Mutta lopullista miestä et tule löytämään valkoisesta miehestä. Olet yksinäinen toivottavasti lopun elämääsi! Olet oksettava nainen.

Rasismi on toistaiseksi Suomessa kielletty. Joten voittajien puolella olen ja pysyn.
Suomalaisten geeniperimä on tutkijoiden mukaan degeneroitunut, ja vaikeiden perinnöllisten tautien raskauttama.
Sitten kun se on molemminpuolista, niin saatan senkin allekirjoittaa. Suvakkien lait ovat sanahelinää..
Pysy voittajien puolella, voittajia tulee välimeren yli jatkuvasti. Sano sitten kun itsellesikin riittää.

En tiedä oilaako, mutta ei se minua haittaa. Suomessa on niin paljon maahanmuuttajia, että minun ei tarvitse enää kantasuomalaisille jalkojani levittää. Nyt minulla on pakistanilainen panija. Edelliset ovat olleet juutalainen, kaksi nigerialaista ja Australian aboriginaali Lontoossa asuessani. Muslimeihin en sekaannu. En ole huomannut pillussani mitään muutoksia. Ei huomannut gynekologikaan kierukkaa uusiessaan. Ja muuten, olen blondi.

En tiedä oilaako, mutta ei se minua haittaa. Suomessa on niin paljon maahanmuuttajia, että minun ei tarvitse enää kantasuomalaisille jalkojani levittää. Nyt minulla on pakistanilainen panija. Edelliset ovat olleet juutalainen, kaksi nigerialaista ja Australian aboriginaali Lontoossa asuessani. Muslimeihin en sekaannu. En ole huomannut pillussani mitään muutoksia. Ei huomannut gynekologikaan kierukkaa uusiessaan. Ja muuten, olen blondi.
Olet henkisesti pilalla, kaltaisesi paska on alinta kastia suomessa.

Eiköhän se sun paki ole muslimi..

Yhteistyössä