Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten se pilaa naisen arvon, ja miksi se olisi miehen häpeä kenen kanssa nainen on ennen seurustellut? Ja mitä häpeämistä siinä ylipäätään on?
Tätä ei suvaitsevaiset voi ymmärtää! Riemua pitää jakaa kaikille. Se jaettu riemu ei enää kyllä miehessä luottamusta herätä. Eikä naisessa jos mies on joku mahtisonni ollut aikanaan. Mutta jättää kertomatta ja salailee loppuelämänsä, niin saattaa joku hölmö mennä lankaan.

Mulle selvisi puolen vuoden jälkeen.
Tapasin kaupungilla silloisen vaimoni kanssa tummaihoisen, ruman äijänkäppänän, joka moikkasi vaimoani kuin vanhaa tuttuaan ja jäi sanalle.
Kotiin saakka kestin epätietoisuutta ja vasta siellä kysyin mistä mies oli tuttu.
Oli vaimoni entinen seurustelukumppani.
Avioliittoamme kesti sen jälkeen kaksi kuukautta kunnes pakkasin kamani ja lähdin lopullisesti.
Mä olisin tehnyt samoin, tosin muija olis jäänyt siihen paikkaan! Hyi hitto.

Puolestani jokainen seurustelkoon kenen kanssa haluaa seurustella. Itse en viehäty tummasta ihosta ja eittämättä yksi maine, jonka keski-ikäinen nainen ssa, jos seurustelee maahanmuuttajan kanssa on se, ettei saanut muita vaan joutui tyytymään mieheen, joka seurustelee hänen kanssaan saadakseen kansalaisuuden. Kyllähän kyseisiä tapauksia varmaankin on, mutta kaipa osa on aidosti rakkaudesta yhdessä. Ei minua sinällään kiinnosta muiden parisuhdeperustelut. Kyse on kuitenkin jokaisen henkilökohtaisista valinnoista.

Kyllähän toisaalta aasialaisnaisten kanssa suhteessa oleviin miehiin suhtaudutaan ennakkoluuloisesti.

Nuoremmalla sukupolvella kyseiset asenteet ovat tuskin niin näkyvillä, kuin milleniaali ja X-sukupolvella, aiemmista sukupolvista puhumaatakaan.

Vaimollani oli yliopistoaikanaan yksi brasilialainen stibendiaattitutkija poikaystävänsä 2 vuotta. Valmistuttuaan hän lähti Ranskaan vuodeksi. Siellä hänellä oli useita ranskankielisestä Afrikasta tulleita hyvin tummia panokavereita. Kohteliaita ja kondomia käyttäneitä olivat kaikki. Vain yhdellä oli isompi kulli kuin minulla. En häpeä häntä yhtään. Nyt hän on minun kanssani.

Vaimollani oli yliopistoaikanaan yksi brasilialainen stibendiaattitutkija poikaystävänsä 2 vuotta. Valmistuttuaan hän lähti Ranskaan vuodeksi. Siellä hänellä oli useita ranskankielisestä Afrikasta tulleita hyvin tummia panokavereita. Kohteliaita ja kondomia käyttäneitä olivat kaikki. Vain yhdellä oli isompi kulli kuin minulla. En häpeä häntä yhtään. Nyt hän on minun kanssani.
Sulla on siis pieni kulli? Paikat revenneet ja pieni ei satu enää niin paljon.

Olet nainen!

Mieheni oli työmatkalla Brysselissä. Hänen työkaverinsa paljasti sängyssä minulle, että mieheni oli nussinut hyvin tummaihoista ranskalaista naista. Onko mieheni nyt pilalla ja minun pitää jättää hänet ja ottaa työkaverinsa vakio miehekseni.

Miehenä en ymmärrä tätä. Jos naisella on taustalla muutama seksisuhde, se on ihan hyväksi. Jos joku niistä on mustan miehen kanssa ei siinä ole mitään eroa. Olen minäkin nussinut thaimaalaista ja intialaista matkoillani.

Minulla oli aika villi nuoruus ja opiskeluaika. En laskenut, mutta kyllä niitä partnereita yli 15 oli. Yksi oli kongolainen hiilenmusta mies. Ei poikennut mitenkään muista, paitsi ihonväriltään. En huomannut hänestä mitään jälkeä jääneen. Aviomiehelleni en ole historiastani kertonut eikä hän ole liittomme (18v) aikana valittanut minun olevan pilalla.

Hyvä on. Mullakin on mielipide sinusta:

"Olet punaniska juntti, jolta puuttu sivistys ja käytöstavat. Moisen moukan seura olisi varmaankin kenelle hyvänsä normaalille ihmiselle suuri puistatuksen aihe. Äo:si lähetelee varmaankin kengännumeroasi."

Ja tällä on kovastikin merkitystä sinulle?
Tuntuu olevan merkistystä enemmänkin sinulle, hävettääkö olla suvakki? Et pääse irtautumaan niistä porukoista, koska sinulla ei ole ketään muutakaan enää elämässäsi.

Hyvä on. Mullakin on mielipide sinusta:

"Olet punaniska juntti, jolta puuttu sivistys ja käytöstavat. Moisen moukan seura olisi varmaankin kenelle hyvänsä normaalille ihmiselle suuri puistatuksen aihe. Äo:si lähetelee varmaankin kengännumeroasi."

Ja tällä on kovastikin merkitystä sinulle?
Näyttää olevan enemmän merkitystä sinulle suvakki. Olet porukoissa mistä et eroon pääse, koska suvakilla ei ole muita kun toisensa. Ei suvakki voi ihan huoleti olla välillä suvaitsevainen, koska se on yhtä teatteria. Suvakki ei voi olla suvaitsematon koska se on mielisairautta heillä olla kumpaa tahansa.

Minulla oli aika villi nuoruus ja opiskeluaika. En laskenut, mutta kyllä niitä partnereita yli 15 oli. Yksi oli kongolainen hiilenmusta mies. Ei poikennut mitenkään muista, paitsi ihonväriltään. En huomannut hänestä mitään jälkeä jääneen. Aviomiehelleni en ole historiastani kertonut eikä hän ole liittomme (18v) aikana valittanut minun olevan pilalla.
Kerro ja katso miten käy. Sano että hiilihanko on käynyt pesässä, vatmaan lähtee jompikumpi ja nopeasti..

🤣 Et pysty sanomaan miehellesi mitään, olet todellinen jakorasia. Äijä lähtee jos menet kertomaan, mutta salaile nyt vielä muutama vuosi..

Kerro ja katso miten käy. Sano että hiilihanko on käynyt pesässä, vatmaan lähtee jompikumpi ja nopeasti..
Ei ole koskaan ollut kummallakaan tarvetta kertoa menneistä. Nyt näytin tätä viestiä miehelleni ja hän nauroi. Ei kuulemma ollut näkynyt eikä tuntunut mitään merkkejä mustasta kyrvästä. Sen sijaan vuosien treenaus geishakuulilla on tehnyt hyvästä vielä paremman.

Yhteistyössä