Paras seksi kumppanisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maritza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytiin Prismassa ja malesialaisessa syömässä.

Kun tavarat oli purettu lepäilimme hetken ja nussimme. Alkaa tuntua siltä, että voi sanoa, että rakastelimme. Enpä taida enää tänne kertoakaan kaikkea. Olen niin onnellinen, että tuntuu päässä ja kiveksissä.

Vaimo, hänellä on hyvä pillu, sopivan kokoinen ja sopivan kostea, siihen ihastuin heti ensi panemisesta ja se on pysynyt hyvä jo 38 vuotta. Hän ei ole kaikkein aktiivisin, mutta häntä on hyvä naida, myös hoikka, notkea ja saa aina orgasmeja.

Käytiin Prismassa ja malesialaisessa syömässä.

Kun tavarat oli purettu lepäilimme hetken ja nussimme. Alkaa tuntua siltä, että voi sanoa, että rakastelimme. Enpä taida enää tänne kertoakaan kaikkea. Olen niin onnellinen, että tuntuu päässä ja kiveksissä.

Tulin kotiini pesemään pyykit ja astiat ja siivoamaan biojätteet ja jääkaapista vanhenevat. Sovimme, että käyn aina kotona vaihtamassa työvaatteet aamulla ja suihkussa ja rennot vaatteet työpäivän jälkeen. Illat ja yöt vietän naapurissa pääosin. Pyykkejäni en sinne jätä, vauvan pyykeissä on hänellä riittävästi työtä. Taidan lopettaa tämän kirjoittamisenkin. On löytynyt kivempaa puuhaa.!

Entinen nais ystävää. Erottuamme ystävystyimme ja vietimme aikaa yhdessä muuten vaan. Hän taisi sanoa että panettaa. Kokeilimme miltä vanha maistuu ja maistui molemmille. Vapauduimme molemmat ja seksistä tuli kunnon nautinto kun ei ollut ennakko odotuksia. Kyllä jokainen hetki hänen kanssaan muuttui nautinnoksi. Mutta hänellä oli myös suuri vietti alkoholiin ja se vei hänet.

Tämä tapahtui kolmisenkymmentä vuotta sitten. Silloin oli vielä liftareita.

Olin tulossa kolmostietä Pohjanmaalta etelään, kun Jalasjärven kohdalla oli nuori nainen peukalo pystyssä ja kädessä pahvikyltti HELSINKI.

Pysähdyin ja poimin hänet kyytiin. Juteltiin niitä näitä kunnes juttu kääntyi hänen poikaystäväänsä. Poika oli ollut kolme viikkoa intissä ja olisi pitänyt päästä viikonloppuvapaalle. Hän oli jäänyt kiinni iltalomalta myöhästymisestä ja niin joutui jäämään kasarmille.

Nyt tällä naisella, Liisaksi itsensä esitelleellä, oli armoton panetus. Hän oli tottunut jo vuosia, että seksiä on vähintään joka viikonloppu. Hän kysyi suoraan: "Voisitko panna mua?" Tietysti olin heti valmis ja pysäytin seuraavalle bussipysäkille. Liisa kiipesi autosta ulos, riisui pikkarit ja nosti hametta ja meni vatsalleen takapenkille pylly ulkona. Kokeilin hänen pilluaan ja totesin sen hyvin märäksi. Aloin työnnellä hitaasti, mutta Liisa komensi minua naimaan kovemmin. Hän vapisi kohta orgasmissa ja hetken hengähdystauon jälkeen jatkoin. Nyt hän kesti vähän kauemmin ja minultakin tuli.

"Voidaan jatkaa matkaa, helpotti vähän"

Ajoin stadissa hänen ohjeensa mukaan erään Tilkan alueen talon parkkikselle. Liisa pyysi kahville, eikä minulla mitään kiirettä ollut. Huomasin kerrostalon alaovella, että kyseessä oli lääketieteen opiskelijoiden asuintalo. Ajoimme hissillä ylös ja menimme pikkuruiseen yksiöön.

"Eiköhän naida ensin ja juodaan ne kahvit sitten"

Sehän sopi minulle. Hän esitteli monenlaisia taitojaan ja imuroi minut lähes sananmukaisesti kuiviin. Aamulla viiden aikaan havahduin, että minun pitäisi olla toimistossa puku päällä ja kraka kaulassa. Äkkiä ylös ja vaatteet päälle ja suihkuun ja vaatteita vaihtamaan. Pusu pyllylle ja menoksi. Liisan sukunimeä en tiedä. Lienee lääkärinä jossakin.

Gambiassa Bushdamuz niminen mies lomamatkalla. Olin 2 viikkoa siellä ja viimeisen reilu viikon mä nussin lähes kokoajan tämän miehen kanssa. Se maksoi 120€ ja tosiaan hän rakasteli minua uskomattomalla tavalla aamusta iltaan 9 päivää.

Oma rakas aviomieheni. Yhteistä taivalta takana reilut 26 vuotta. Just palattiin kotiin päin päivän lomalta. Kyllä sai hotellin lakanat kyytiä. Mieheni on aivan ihana suullaan. Imee, nuolee, nautiskelee ja tyydyttää muutenkin aivan täydellisesti. Eikä paitsi jää hänkään. Olin ennen mieheni löytämistä varsin seikkailunhaluinen. En olisi koskaan voinut uskoa, että avioseksi voi olla näin tyydyttävää vuodesta toiseen, paranee vaan.

Ehdottomasti paras on Piia. Hän ottaa suihin ja antaa nuolla ja nussia ihanaa perhospilluaan. Lisäksi hänen pillunsa on todella hyvän makuinen. Johtuneeko siitä, että hän on vegaani.

Ainoa huono juttu on, että vaimoni on erittäin mustasukkainen. Pitää olla todella kekseliäs, että pääsen nauttimaan Piiasta.

Tulin kotiini pesemään pyykit ja astiat ja siivoamaan biojätteet ja jääkaapista vanhenevat. Sovimme, että käyn aina kotona vaihtamassa työvaatteet aamulla ja suihkussa ja rennot vaatteet työpäivän jälkeen. Illat ja yöt vietän naapurissa pääosin. Pyykkejäni en sinne jätä, vauvan pyykeissä on hänellä riittävästi työtä. Taidan lopettaa tämän kirjoittamisenkin. On löytynyt kivempaa puuhaa.!

Tulin kuitenkin vielä takaisin tänne saitille. Pari päivää edellisen jälkeen Heidi kysyi yllättäen, haluaisinko lapsen. Mietin hetken, olipa erikoinen kosinta. Sanoin että sopii, mutta mennään avioon. Päätöksen juhlistamiseksi naimme kiihkeästi. Seuraavana päivänä tilasimme avioesteiden tutkinnan ja Heidi kierukan poistoon ajan gynekologille. Sen lupasin maksaa ilomielin.

Taisipa meikäläisen kalenterissa kääntyä uusi sivu.

Tulin kuitenkin vielä takaisin tänne saitille. Pari päivää edellisen jälkeen Heidi kysyi yllättäen, haluaisinko lapsen. Mietin hetken, olipa erikoinen kosinta. Sanoin että sopii, mutta mennään avioon. Päätöksen juhlistamiseksi naimme kiihkeästi. Seuraavana päivänä tilasimme avioesteiden tutkinnan ja Heidi kierukan poistoon ajan gynekologille. Sen lupasin maksaa ilomielin.

Taisipa meikäläisen kalenterissa kääntyä uusi sivu.

Nyt on avioesteet tutkittu, DVV:oon vihkiaika tilattu syyskuun alkuun ja kierukka poistettu. Lisäksi olemme etsineet sopivaa asuntoa. Minun kaksioni myynnistä tulevat rahat ja minun säästöni, niin meillä on varaa kolmioon. Sijainti täytyy vain miettiä tarkkaan. Kun olemme aviossa, tunnustan Ainon lapsekseni. Meistä taitaa tulla ihan oikea perhe. Heidi viittoo minua sänkyyn. Kohta voi sanoa, että aviomiehen oikeudet kutsuvat.

Olen kirjoitellut tänne harvakseen. En tiedä kiinnostavatko Heidin ja minun vaiheet. Jos kolme kiinnostunutta löytyy, jatkan.

Nyt on avioesteet tutkittu, DVVon vihkiaika tilattu syyskuun alkuun ja kierukka poistettu. Lisäksi olemme etsineet sopivaa asuntoa. Minun kaksioni myynnistä tulevat rahat ja minun säästöni, niin meillä on varaa kolmioon. Sijainti täytyy vain miettiä tarkkaan. Kun olemme aviossa, tunnustan Ainon lapsekseni. Meistä taitaa tulla ihan oikea perhe. Heidi viittoo minua sänkyyn. Kohta voi sanoa, että aviomiehen oikeudet kutsuvat.

Olen kirjoitellut tänne harvakseen. En tiedä kiinnostavatko Heidin ja minun vaiheet. Jos kolme kiinnostunutta löytyy, jatkan.
DVV:oon

Tämä tapahtui kolmisenkymmentä vuotta sitten. Silloin oli vielä liftareita.

Olin tulossa kolmostietä Pohjanmaalta etelään, kun Jalasjärven kohdalla oli nuori nainen peukalo pystyssä ja kädessä pahvikyltti HELSINKI.

Pysähdyin ja poimin hänet kyytiin. Juteltiin niitä näitä kunnes juttu kääntyi hänen poikaystäväänsä. Poika oli ollut kolme viikkoa intissä ja olisi pitänyt päästä viikonloppuvapaalle. Hän oli jäänyt kiinni iltalomalta myöhästymisestä ja niin joutui jäämään kasarmille.

Nyt tällä naisella, Liisaksi itsensä esitelleellä, oli armoton panetus. Hän oli tottunut jo vuosia, että seksiä on vähintään joka viikonloppu. Hän kysyi suoraan: "Voisitko panna mua?" Tietysti olin heti valmis ja pysäytin seuraavalle bussipysäkille. Liisa kiipesi autosta ulos, riisui pikkarit ja nosti hametta ja meni vatsalleen takapenkille pylly ulkona. Kokeilin hänen pilluaan ja totesin sen hyvin märäksi. Aloin työnnellä hitaasti, mutta Liisa komensi minua naimaan kovemmin. Hän vapisi kohta orgasmissa ja hetken hengähdystauon jälkeen jatkoin. Nyt hän kesti vähän kauemmin ja minultakin tuli.

"Voidaan jatkaa matkaa, helpotti vähän"

Ajoin stadissa hänen ohjeensa mukaan erään Tilkan alueen talon parkkikselle. Liisa pyysi kahville, eikä minulla mitään kiirettä ollut. Huomasin kerrostalon alaovella, että kyseessä oli lääketieteen opiskelijoiden asuintalo. Ajoimme hissillä ylös ja menimme pikkuruiseen yksiöön.

"Eiköhän naida ensin ja juodaan ne kahvit sitten"

Sehän sopi minulle. Hän esitteli monenlaisia taitojaan ja imuroi minut lähes sananmukaisesti kuiviin. Aamulla viiden aikaan havahduin, että minun pitäisi olla toimistossa puku päällä ja kraka kaulassa. Äkkiä ylös ja vaatteet päälle ja suihkuun ja vaatteita vaihtamaan. Pusu pyllylle ja menoksi. Liisan sukunimeä en tiedä. Lienee lääkärinä jossakin.

Viime viikolla kaveri mökillä sain myrskytuhoa raivatessani pahan haavan yläreiteen. Kaveri ajoi minut ensiapuun.

Hoitaja käski ottaa kaikki housut pois ja mennä tutkimuspöydälle selälleni. Lääkäri tutki haavaa ja yhtäkkiä havahtui: täällähän on tuttu mies! Hän tarttui penikseeni ja sanoi: "Muistatko Liisaa? " Ihan varmasti muistin, kuten myös kullini muisti ja otti tukevan tervehdysasennon.

Liisa tikkasi ja sitoi haavan ja kyseli seuraavan päivän ohjelmaani, koska hänellä on vapaapäivä yön jälkeen. Sanoin olevani kaverin mökillä ja periaatteessa vapaana. Liisa antoi osoitteensa ja käski tulla 14 aikaan "päiväkahville", jos maistuu.

Menin sovittuun aikaan kukkapuskan kanssa ja Liisa avasi oven Eevan asussa ja laittoi kukat maljakkoon ja vei minut makuuhuoneeseen. Siellä oli suurin sänky, mitä olen nähnyt. Kyselin, missä Liisan mies on. "Tänään se olet sinä, ensi viikolla joku muu! Nyt muistellaan menneitä. Housut pois! Nyt on sinun vuorosi saada hyvitys siitä vuosien takaisesta helpotuksesta, jonka minulle annoit!"

Täytyy sanoa, että en kaikkina poikamiesvuosinani ole sellaista hoitoa muilta saanut. Olisi kyllä luonnonlahjan ja ammattitaidon haaskausta, jos Liisa menisi avioon. Hän antoi puhelinnumeronsa siltä varalta, että tulen toiste mökille. Liisalla on periaate, että sama mies uudelleen aikaisintaan puolen vuoden kuluttua, ettei kyllästy eikä rutinoidu. Fiksu nainen.

Viime viikolla kaveri mökillä sain myrskytuhoa raivatessani pahan haavan yläreiteen. Kaveri ajoi minut ensiapuun.

Hoitaja käski ottaa kaikki housut pois ja mennä tutkimuspöydälle selälleni. Lääkäri tutki haavaa ja yhtäkkiä havahtui: täällähän on tuttu mies! Hän tarttui penikseeni ja sanoi: "Muistatko Liisaa? " Ihan varmasti muistin, kuten myös kullini muisti ja otti tukevan tervehdysasennon.

Liisa tikkasi ja sitoi haavan ja kyseli seuraavan päivän ohjelmaani, koska hänellä on vapaapäivä yön jälkeen. Sanoin olevani kaverin mökillä ja periaatteessa vapaana. Liisa antoi osoitteensa ja käski tulla 14 aikaan "päiväkahville", jos maistuu.

Menin sovittuun aikaan kukkapuskan kanssa ja Liisa avasi oven Eevan asussa ja laittoi kukat maljakkoon ja vei minut makuuhuoneeseen. Siellä oli suurin sänky, mitä olen nähnyt. Kyselin, missä Liisan mies on. "Tänään se olet sinä, ensi viikolla joku muu! Nyt muistellaan menneitä. Housut pois! Nyt on sinun vuorosi saada hyvitys siitä vuosien takaisesta helpotuksesta, jonka minulle annoit!"

Täytyy sanoa, että en kaikkina poikamiesvuosinani ole sellaista hoitoa muilta saanut. Olisi kyllä luonnonlahjan ja ammattitaidon haaskausta, jos Liisa menisi avioon. Hän antoi puhelinnumeronsa siltä varalta, että tulen toiste mökille. Liisalla on periaate, että sama mies uudelleen aikaisintaan puolen vuoden kuluttua, ettei kyllästy eikä rutinoidu. Fiksu nainen.

Liisa soitti tänään töiden jälkeen. Hänen sisarentyttärensä on tulossa Helsinkiin kahteen työhaastatteluun 2. ja 5. syyskuuta. Liisa kyseli yösijaa 1.- 6. ajaksi. Liisa sanoi testanneensa tytön terveyden ja järjestäneensä pillerit. Näin ollen lupasin antaa yösijan, ettei tyttö joudu huonoille teille.

Nyt on avioesteet tutkittu, DVV:eek:on vihkiaika tilattu syyskuun alkuun ja kierukka poistettu. Lisäksi olemme etsineet sopivaa asuntoa. Minun kaksioni myynnistä tulevat rahat ja minun säästöni, niin meillä on varaa kolmioon. Sijainti täytyy vain miettiä tarkkaan. Kun olemme aviossa, tunnustan Ainon lapsekseni. Meistä taitaa tulla ihan oikea perhe. Heidi viittoo minua sänkyyn. Kohta voi sanoa, että aviomiehen oikeudet kutsuvat.

Tänään meidät vihittiin ja Aino on minun virallinen lapseni. Kukaan ei puhu enää virolaisesta vastuunpakoilijasta. Asuntokaupat on allekirjoitettu. Uusi sivu kääntyy.

Minun paras panokaveri oli 6-vuotta minua nuorempi nainen. Suhteemme alkoi hänen ollessa 19 ja minä naimisissa . Olin hänelle toinen mies paneskelussa. Alkuaikoina vähän ujosteli, kunnes kärsivällinen opetukseni tuotti tuloksen. Minulle tuli ero ja muuttimme yhteen asumaan. Kaarina halusi oppia seksistä kaiken mahdollisen. Suuseksin, eri asennot ja kaikenmuun mahdollisen. Esimerkkinä. Kun hän suhteemme alussa harmitteli ettei saa kunnon orgasmia, kehotin häntä ajattelemaan irstaita ajatuksia. Pian ajatukset muuttuivat sanoiksi ja voihkeeksi. Suihinottajana hän oli aivan ylivoimainen. Osasi imuttaa minut aivan orkun partaalle, sitten oli minun vuorini antaa suuseksiä hänelle niin että lakanat kastuivat henen eritteisteistään. Sitten panemaan. Pantiin pari kolme kertaa päivässä, joskus kunhänellä oli vapaapäivä ja minä tulin ruokatunilla syömään niin yksiön peti juotui pikpanossa lujille. Harmi vain, että luonteemme olivat niin erilaisia ja erosimme ja hän muutti pois kaupungista. Muutaman kerran ero jälkeen kävin helpotttamassa Kaarinan puutetta ja meno oli entisenlaista rietastelua. Aikaa on kulunut jo yli 40-vuotta mutta muistelenhäntä kaiholla. Ei nykyinen vaimoni misään miellessä ole kehno sänkypuuhissa. Vielä reippaasti yli 60-vuotiaina paneskellaan useamman kerran viikossa.

Minulla oli ihanaa seksiä ensimmäisen tyttökaverin kanssa. Ehdittiin kokeilla kaikkea, kun oltiin halukkaita ja kokeilunhaluisia. Eron jälkeen seurustelin, vuosien varrella, useiden naisten kanssa ja useimmiten seksi ei ollutkaan ihan itsestään selvää. Ihmisissä on eroja, on enemmän estoja tai muuta. Nykyisen vaimon kanssa jo kohta 20 vuotta ja vieläkin seksi maistuu. Joten, ensimmäinen ja todennäköisesti viimeinen 😊