Panin vaimoani ja samalla kuvittelin hänen siskoaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen niin ihastunut vaimoni siskon panosta paljaalla, että kuvittelen hänen olevan allani kun panen vaimoani.
Kerron myös vaimolleni että nyt penis uppoaa siskosi sievään ja märkään pilluun.
Vaimo oikein ilahtuu kun saa tarjota siskonsa pillua minulle.
Kiihottava pano kaikin puolin.

Olen niin ihastunut vaimoni siskon panosta paljaalla, että kuvittelen hänen olevan allani kun panen vaimoani.
Kerron myös vaimolleni että nyt penis uppoaa siskosi sievään ja märkään pilluun.
Vaimo oikein ilahtuu kun saa tarjota siskonsa pillua minulle.
Kiihottava pano kaikin puolin.

Ilahduta vaimoa vielä enemmän ja pyydä siskonsa teidän makkariin nussimaan kanssasi. Kaikki hyötyvät.

Minä panin vaimon siskoa ja ihmettelin, miten paljon kireämpi pillu hänellä oli. Sitten kuulin että hänellä olikin eri isä, joku japanilainen judoka, joka oli turnauskäynnillä Suomessa.

Usein kun nussin vaimoani takaapäin, ajattelen poikamme opettajaa. Viime lukuvuoden aikana sain ihastella häntä vanhempaintapaamisissa. Pari kertaa hän kutsui meidät yksityistapaamiseen, mutta molemmilla kerroilla vaimoni oli työvuorossa silloin. Kun opettaja kuuli, että tulisin yksin, oli asu vähän vapaampi. Tissiliivit ja pikkarit olivat unohtuneet kietaisumekon alta. Katsoa sain, mutta en koskea. Tätä muistelen vaimoani nussiessa i.

Yhteistyössä