On se vaan niin helppoa tienestiä joillain naisilla: Helmi 24 v laskuttaa miehiltä 800 €/varvi seksistä, ja puhtaana käteen. Siis ne rahat 😁

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt tuli sinulta käsittämätön väite! Täähän on aiheuttanut jo yllättävän paljon Mielenkiintoa. Ja oon siinä onnellisessa asemassa että kumppanin alakerta on vaatimassa hyvin usein hyvää hoitoani ja sehän tietysti toteutetaan aina ilomielin. Ja totta kai ilmaiseksi

aloittaja
Olet Omppu-setä tai hänen kaksoiskappale. Sinä ja moni muu palastajumi kulutatte suuren osan elämästänne aikuisviihdesivuilla, ja se näkyy siinä mitä keskustelunaiheita paiskotte tälle palstalle.
Ei teitä kiinnosta Ukrainan ja Gazan hätä. Vain lerpahtanut esinahkanne lliiasta itsetyydytyksestä on aina mielessänne.

No aloittaja sanoi, että puhtaana käteen, niin oletin jutussa sitten siitä puhuttavan tai aloittajalla olevan tietoa.
Ei kannata uskoa mitä keskustelupalstoilla kirjoitetaan vaan klikata vaan rohkeasti se juttu auki. Siellä lukee "Helmi, 24, laskuttaa miehiltä 800 seksistä". Lukee myös että ottaa kyllä rahat käteisenä mutta puhtaana käteen väitettä en löytänyt.

Kyseessä on opiskelija ja mt-kuntoutuja joka "uskoo, että jos hän lopettaisi seksityön, voisi hän parantua helpommin syömishäiriöstään." Yhteiskunta sitten maksaa terapioita sun muita vaikka henkilö itse harjoittaa toimintaa jonka uskoo pitkittävän tilannetta. No tälläisiin tilanteisiin tuskin auttaa se että opiskelijoiden tuet putoavat taas ensi syksynä.

Olet Omppu-setä tai hänen kaksoiskappale. Sinä ja moni muu palastajumi kulutatte suuren osan elämästänne aikuisviihdesivuilla, ja se näkyy siinä mitä keskustelunaiheita paiskotte tälle palstalle.
Ei teitä kiinnosta Ukrainan ja Gazan hätä. Vain lerpahtanut esinahkanne lliiasta itsetyydytyksestä on aina mielessänne.
kovasti vaan aihe sinua kiinnostaa mutta ketjuissa yritän pitää pysyä aiheessa joten mikset perustaisi omaa ketjua noista täysin muista ikävistä aiheista

Höpöt sulle
Lue joskus ammattilaisten tarinoita kun heillä käy paljon naimisissa olevia perheellisiä miehiä mutta kun nuo vaimonsa pihtaavat niin tuohon se väistämättä johtaa
Väärä olettamus. Olin nuoruudessani viihteellä. Minua pokaileva mies oli seuraavan päivän Hesarissa edellisenä yönä syntyneen lapsen isä. En muista lehtijutusta kuin otsikon. Sen aikainen poikaystäväni oli lukenut lehtijutun.
Myöhemmin tietääkseni pariskunnalle tuli avioero. Tämä on vain yksi esimerkki monista mitä tuli aikoinaan nähtyä Helsingin yöelämässä. Vain harvoihin miehiin kannattaa luottaa. Viina poistaa esteet, ja kaikki käden ulottuvilla olevat naiset kelpaavat, kun miesten nivusia pakottaa, ja pakottavat kassit on saatava tyhjiksi.

Väärä olettamus. Olin nuoruudessani viihteellä. Minua pokaileva mies oli seuraavan päivän Hesarissa edellisenä yönä syntyneen lapsen isä. En muista lehtijutusta kuin otsikon. Sen aikainen poikaystäväni oli lukenut lehtijutun.
Myöhemmin tietääkseni pariskunnalle tuli avioero. Tämä on vain yksi esimerkki monista mitä tuli aikoinaan nähtyä Helsingin yöelämässä. Vain harvoihin miehiin kannattaa luottaa. Viina poistaa esteet, ja kaikki käden ulottuvilla olevat naiset kelpaavat, kun miesten nivusia pakottaa, ja pakottavat kassit on saatava tyhjiksi.
Olet väärässä, ei tuo sinun tilanteesi mitenkään poissulje sitä että myös maksullisilla käy naimisissa olevia. Ehkä hän muuten luuli sinua maksulliseksi

Kaikkiin naisiin voi luottaa?

Yhteistyössä